Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mokre wtryski - co to za substancja i skąd?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odgrzeje trochę temat ale mam taki sam problem z wtrysków wydobywa si coś takiego jak olej lub podobny. macie jakiś nr tych oringów???

Opublikowano

Odgrzeje trochę temat ale mam taki sam problem z wtrysków wydobywa si coś takiego jak olej lub podobny. macie jakiś nr tych oringów???

035 906 149A oring, najlepiej podjedź do sklepu z uszczelkami i kup 4 oringi o rozmiarze 7.52 odporne na olej itp, wyjdzie o wiele taniej ( ok. 1zł sztuka )

Na pewno przez oringi ci leci, a nie plastikowe podstawki?

Opublikowano

Nie wiem wlasnie ale zawsze można spróbować mk oze akurat

chciałem kupić dzis te gniazda i oringi ale w sklepie powiedzieli mi że to tylko w serwisie a nie uśmiecha mi sie gonić 100 km do serwisu skody po oringi.

Opublikowano

Na 90% puszcza na gniazdach, jak uda się je wykrecic bez zniszczenia można uszczelnic je na klej do gwintów i wkręcić z powrotem.

Opublikowano

lepiej jak kupie nowe a jak popekaja i co zostane pare dni bez auta ?

Opublikowano

No może tak być, trzeba bardzo uważać przy odkręcaniu bo pewnie będzą cieżko szły i można je połamać.

Opublikowano

wiesz może i to kosztuje w serwisie np skody???


panowie mam takie pytanie czy przez te pocenie sie wtrysków może łapać lewe powietrze??
to tak z ciekawości.


wczoraj zabrałem sie za wymianę oringów i gniazd i powiem tyle prawdopodobnie darmo kupowałem te gniazda. bo oringi sa tak cienkie że ich prawie nie widać. i to dlatego tak tam mokro było.

założyłem oring 7.52 i zobaczymy czy bedzie sie pocić . jak nie to ori gniazda pójdą na handel.


Panowie zaczyna mnie to rozpiedalać załozyłem gniazda i ori oringi i dalej sie poci.

wyciagnać i dac na klej???

jeszcze pech tak chciał ze przez pomyłke zamówiłem 2 komplety tych gniazd czyli 8 sztuk.

i oringi za 11 zł sztuka . wpakować ponad 100 zł i dalej sie poci to bez sensu .

Opublikowano

moze masz mgielke olejowa spod pokrywy zaworow.

Po ile te gniazda moze bym wzial?

Opublikowano

nie to napewno spod tych gniazd. kupilem dzis klej i potraktuje je klejem moze sie uda..

gnizda jak narazie sa zarezerwowane . jak by sie rozmyslił to dam ci znac

Opublikowano

Witam. Czy ten nr 06b 133 555H będzie pasował do AVJ?

Opublikowano

Do AVJ etka podaje 06B133555D

Opublikowano
W dniu ‎2018‎-‎03‎-‎14 o 02:07, pawlos23 napisał:

Do AVJ etka podaje 06B133555D

Kolego sprawdź jeszcze raz czy jak klikniesz w tę częśc to czy nie masz info, że w 2007r wycofano i wprowadzono 06B 133 555 H

Opublikowano (edytowane)

Panowie pytanie techniczne: Da radę jakoś wymienić gniazda bez demontażu kolektora czy nie bardzo? Chodzi o to czy wciskacie tam jakieś "szmaty" żeby  ewentualne fragmenty  gniazd nie wleciały głębiej?? Jaki uszczelniacz na gwint użyć? Może być zwykły klej do gwintów?

Edytowane przez Marcin13
Opublikowano
2 godziny temu, Marcin13 napisał:

Jaki uszczelniacz na gwint użyć? Może być zwykły klej do gwintów?

Można masą uszczelniającą taką jak do miski olejowej np. z reinz'a. Jak się boisz, że przy odkręcaniu się pokruszą to najlepiej zdemontować kolektor.

Opublikowano
8 minut temu, przem8 napisał:

najlepiej zdemontować kolektor.

Dobra czyli czeka mnie spuszczanie płynu z układu i zabawa z tymi śrubami itp... Dzieki

Opublikowano

Spróbuj, może pójdzie bez demontażu. U mnie się odkręciły w całości.

Opublikowano

Czy lejący wtrysk może mieć wpływ na nieszczelność w dolocie tzn zaniżone parametry przepływki czy te z na pracę turbo, jego doładowanie ?

Opublikowano

?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...