rafal9119 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Odgrzeje trochę temat ale mam taki sam problem z wtrysków wydobywa si coś takiego jak olej lub podobny. macie jakiś nr tych oringów???
Radeksc Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Odgrzeje trochę temat ale mam taki sam problem z wtrysków wydobywa si coś takiego jak olej lub podobny. macie jakiś nr tych oringów??? 035 906 149A oring, najlepiej podjedź do sklepu z uszczelkami i kup 4 oringi o rozmiarze 7.52 odporne na olej itp, wyjdzie o wiele taniej ( ok. 1zł sztuka ) Na pewno przez oringi ci leci, a nie plastikowe podstawki?
rafal9119 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Nie wiem wlasnie ale zawsze można spróbować mk oze akurat chciałem kupić dzis te gniazda i oringi ale w sklepie powiedzieli mi że to tylko w serwisie a nie uśmiecha mi sie gonić 100 km do serwisu skody po oringi.
Łukasz13 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Na 90% puszcza na gniazdach, jak uda się je wykrecic bez zniszczenia można uszczelnic je na klej do gwintów i wkręcić z powrotem.
rafal9119 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 lepiej jak kupie nowe a jak popekaja i co zostane pare dni bez auta ?
Łukasz13 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 No może tak być, trzeba bardzo uważać przy odkręcaniu bo pewnie będzą cieżko szły i można je połamać.
rafal9119 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 wiesz może i to kosztuje w serwisie np skody??? panowie mam takie pytanie czy przez te pocenie sie wtrysków może łapać lewe powietrze??to tak z ciekawości. wczoraj zabrałem sie za wymianę oringów i gniazd i powiem tyle prawdopodobnie darmo kupowałem te gniazda. bo oringi sa tak cienkie że ich prawie nie widać. i to dlatego tak tam mokro było. założyłem oring 7.52 i zobaczymy czy bedzie sie pocić . jak nie to ori gniazda pójdą na handel. Panowie zaczyna mnie to rozpiedalać załozyłem gniazda i ori oringi i dalej sie poci. wyciagnać i dac na klej??? jeszcze pech tak chciał ze przez pomyłke zamówiłem 2 komplety tych gniazd czyli 8 sztuk. i oringi za 11 zł sztuka . wpakować ponad 100 zł i dalej sie poci to bez sensu .
roman_tyk Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 moze masz mgielke olejowa spod pokrywy zaworow. Po ile te gniazda moze bym wzial?
rafal9119 Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 nie to napewno spod tych gniazd. kupilem dzis klej i potraktuje je klejem moze sie uda.. gnizda jak narazie sa zarezerwowane . jak by sie rozmyslił to dam ci znac
KarolsB6 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Witam. Czy ten nr 06b 133 555H będzie pasował do AVJ?
Marcin13 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 W dniu 2018-03-14 o 02:07, pawlos23 napisał: Do AVJ etka podaje 06B133555D Kolego sprawdź jeszcze raz czy jak klikniesz w tę częśc to czy nie masz info, że w 2007r wycofano i wprowadzono 06B 133 555 H
Marcin13 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 (edytowane) Panowie pytanie techniczne: Da radę jakoś wymienić gniazda bez demontażu kolektora czy nie bardzo? Chodzi o to czy wciskacie tam jakieś "szmaty" żeby ewentualne fragmenty gniazd nie wleciały głębiej?? Jaki uszczelniacz na gwint użyć? Może być zwykły klej do gwintów? Edytowane 16 Marca 2018 przez Marcin13
przem8 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 2 godziny temu, Marcin13 napisał: Jaki uszczelniacz na gwint użyć? Może być zwykły klej do gwintów? Można masą uszczelniającą taką jak do miski olejowej np. z reinz'a. Jak się boisz, że przy odkręcaniu się pokruszą to najlepiej zdemontować kolektor.
Marcin13 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 8 minut temu, przem8 napisał: najlepiej zdemontować kolektor. Dobra czyli czeka mnie spuszczanie płynu z układu i zabawa z tymi śrubami itp... Dzieki
przem8 Opublikowano 16 Marca 2018 Opublikowano 16 Marca 2018 Spróbuj, może pójdzie bez demontażu. U mnie się odkręciły w całości.
Pablo23 Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 Czy lejący wtrysk może mieć wpływ na nieszczelność w dolocie tzn zaniżone parametry przepływki czy te z na pracę turbo, jego doładowanie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się