Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logow-lapie tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

prosze o analize tych logow, kiedys mialem z tym problem i po paru latach powrocil ten sam blad 00575 i znowu lapie tryb awaryjny. Jezeli potrzebne jeszcze jakies logi to dorzuce, z gory dzieki.

statyczne:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dynamiczne:

ten probowalem zrobic pare razy ale za kazdym razem wlaczal sie awaryjny

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Wyjmij turbo i wyczyść przy okazji tej operacji wydłub katalizator ze środka i nie bedziesz miał problemu

Opublikowano

przeładowuje ,kierownice do czyszczenia w turbo

Opublikowano

Bylem przed chwila zrobic jeszcze raz dynamiczne i tym razem sie wszystko udalo za pierwszym razem

000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (nizej jest dyn.)

001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM (nizej jest dyn.)

010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003 008 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 07-01-2014 at 08:45 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2014 at 13:53 ----------

Napewno turbina??

Poprzednim razem tez mi mowili ze mam wyczyscic turbine, wyczyscilem choc nie byla wcale zawalona i to nie pomoglo problem tkwil gdzie indziej.

Opublikowano

Tak. Spójrz na wysterowanie N75. Tym razem zacięcie zmiennej geometrii nie trwało na tyle, aby wpaść w tryb awaryjny i nie czułeś muła.

Opublikowano

Sprawdź sztangę przy turbo czy chodzi swobodnie, jeśli tak to zaworki i wężyki podciśnienia do sprawdzenia.

Opublikowano

Turbo na stół i nie obejdzie się bez tego.

Mam nadzieje że wiesz, że czyszczenie to nie wytarcie z sadzy. :whistling:

Opublikowano

witam

jestem początkującym i mam problem z silnikiem 1.9 tdi 110 , a mianowicie przeładowuje mi i wchodzi w tryb awaryjny . wczoraj zrobiłem log z grypy 11 bs VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM bo podejrzewam ze kierownica się wiesza , lub jakies inne opcje :(

---------- Post dopisany at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany at 11:47 ----------

ehh sorki VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano
witam

jestem początkującym i mam problem z silnikiem 1.9 tdi 110 , a mianowicie przeładowuje mi i wchodzi w tryb awaryjny . wczoraj zrobiłem log z grypy 11 bs VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM bo podejrzewam ze kierownica się wiesza , lub jakies inne opcje :(

---------- Post dopisany at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany at 11:47 ----------

ehh sorki VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Do sprawdzenia całe podciśnienie:

  • wężyki czy nie mają dziur,
  • zaworki:
    • zaworek zwrotny taki czarno-biały, powinien puszczać powietrze tylko w jedną stronę, a w drugą zatrzymywać. Czyli możesz wdmuchnąć, a nie możesz zassać. Lub odwrotnie, zależy z której strony dmuchasz,
    • zaworki n18 i n75, z własnego doświadczenia wiem, że vag nie zawsze pokaże czy zaworek uszkodzony, często zaworek jest zacięty w jednej pozycji. Najlepiej go wymontować, rozebrać i przeczyścić, są na to sposoby. Wpisz regeneracja n75 w google. Chyba że wolisz kupić nowy ;)

    [*]sprawdzić czy nie jest dziurawa grucha która steruje zmienną geometrią, należy mieć urządzenie które wytwarza podciśnienie (zasysa). Wytworzyć odpowiednie podciśnienie i obserwować ruch gruchy turbiny jeżeli chodzi i zatrzymuje się w tej samej pozycji tzn. nie cofa się znaczy że jest sprawna. Jeśli się cofa grucha do zmiany.

Jeżeli wszystko chodzi najprawdopodobniej geometria do czyszczenia. Zdejmij cięgło gruchy o której mówiłem wcześniej, uwaga aby zabezpieczenie nie wyskoczyło gdzieś daleko. Spróbuj poruszać tą dźwignią od zmiennej geometrii, ma chodzić bez najmniejszego przycięcia. Jeżeli weźmiesz ją do góry powinna sama nawet opaść na dół, jeśli chodzi opornie, bądź zacina się będzie to przyczyna Twojego problemu.

Mam nadzieję, że pomogłem choć trochę. To co piszę opieram na tym co wyczytałem na forach, oraz na własnych doświadczeniach, udało mi się ożywić w taki sposób kilka aut znajomych :) Jeżeli o czymś zapomniałem, bądź źle napisałem to przepraszam, myślę że bardziej doświadczeni użytkownicy na pewno Ci pomogą :)

Opublikowano

Dzieki za zainteresowanie :)

wężyki właśnie wymieniłem na nowe tak na wszelki wypadek ( chociaż nie zauważyłem jakich kolwiek przetarć ) koszt nie wielki

gruche przy okazji wymiany wężyków tez sprawdziłem trzyma ( a zrobiłem to tak : podłączyłem węzyk i mocno ciągnołem aż sztanga się trochę uniosła o zatkałem jezykiem heheh i obserwowałem czy nie puszcza - trzyma ładnie ciśnienie , ale to może nie być sposób :) na sprawdzenie ) , przy okazji sztanga ma mały ruch na oko to będzie z pół centymetra mniej więcej.

zawór czarno - biały nie sprawdzałem - sprawdzę

n75 ma koleżka to podmienię i przetestuje

a czy cięgno mimo założonego zabezpieczenia powinno dac się swobodnie ruszac ??? bo próbowałem palcami ale nie zabardzo się rusza .

Jeszcze raz Dzięki

Opublikowano
Dzieki za zainteresowanie :)

wężyki właśnie wymieniłem na nowe tak na wszelki wypadek ( chociaż nie zauważyłem jakich kolwiek przetarć ) koszt nie wielki

gruche przy okazji wymiany wężyków tez sprawdziłem trzyma ( a zrobiłem to tak : podłączyłem węzyk i mocno ciągnołem aż sztanga się trochę uniosła o zatkałem jezykiem heheh i obserwowałem czy nie puszcza - trzyma ładnie ciśnienie , ale to może nie być sposób :) na sprawdzenie ) , przy okazji sztanga ma mały ruch na oko to będzie z pół centymetra mniej więcej.

zawór czarno - biały nie sprawdzałem - sprawdzę

n75 ma koleżka to podmienię i przetestuje

a czy cięgno mimo założonego zabezpieczenia powinno dac się swobodnie ruszac ??? bo próbowałem palcami ale nie zabardzo się rusza .

Jeszcze raz Dzięki

Cięgło tak ręką będzie trochę ciężko, ale jeżeli przy zassaniu gruchy sztanga ma mały ruch to prawdopodobnie zapieczone, zacinające się kierowniczki turbo.

Opublikowano

też tak myślę że to kierowniczka , chyba w tygodniu się tym zajmę , dam znać jakby coś wyszło jeszcze , ciekawe czy suchy lód usunie syf po rozebraniu

Opublikowano
też tak myślę że to kierowniczka , chyba w tygodniu się tym zajmę , dam znać jakby coś wyszło jeszcze , ciekawe czy suchy lód usunie syf po rozebraniu

niedawno czyściłem turbinę w golfie :P mogę Ci trochę podpowiedzieć :)

  1. Kup sobie kilka piw, tak aby przyjemniej się pracowało :P
  2. Musisz uzbroić się w cierpliwość, ponieważ to zajmuje trochę czasu, przy czym trzeba wykazać się ostrożnością
  3. Zaopatrz się w butlę z gazem i palnik. Obie części turbo będą mocno spasowane. Śrubki też ciężko będzie ruszyć. Najlepiej najpierw psiknij wd40 na śrubki i dookoła turbawki. Potem grzej palnikiem w miejscach gdzie są śrubki jeżeli pójdą łatwo to masz szczęście. Ja miałem ciężko i aż całe łby śrub się ścięły i miałem się już poddać prawie na samym starcie, bo ani drgnęły :D Udało mi się odkręcić kluczem hydraulicznym :)
  4. Po odkręceniu śrub dookoła grzej palnikiem miejsce połączenia części turbo, ja dość długo grzałem ponieważ turbawka była mocno zapieczona i w ogóle nie chciała się rozdzielić. Po dość długim grzaniu ukazała się delikatna rysa wokół, czyli już powoli zaczęło puszczać. Popukałem delikatnie, zaznaczam delikatnie młotkiem i turbo się rozdzieliło. Był straszny syf... Nic dziwnego więc że ciągle łapał tryb awaryjny.
  5. Musisz zapamiętać jak wyglądało wnętrze, aby wszystko tak samo poskładać. Poczytaj instrukcje, których pełno w internecie.
  6. Wszystko dokładnie wyczyścić, kierowniczki i kółko na których się one poruszają. Najlepiej przykleić sobie papier ścierny na równej powierzchni i wypolerować wżery. Kierowniczki dokładnie popsikać wd40 i sprawdzić KAŻDĄ czy chodzi luźno, nawet jedna ciężko chodząca kierowniczka może powodować zacięcia.
  7. Złożyć wszystko do kupy założyć do auta.
  8. WAŻNE: Nie przykręcać przewodu od zasilania oleju tylko najpierw wstrzyknąć trochę oleju aby turbo miało smarowanie, zanim dostanie je z silnika. Dopiero potem przykręcić przewód olejowy.
  9. Kolejna WAŻNA rzecz, po uruchomieniu silnika pozostawić go tak ze 2 min na biegu jałowym, aby turbo dobrze się przesmarowało.
  10. Po tym zabiegu geometria będzie chodzić ;)
    Przeczytaj dokładnie instrukcje czyszczenia tych kierownic, ja napisałem kilka słów od siebie. Nie pisałem kompletnej instrukcji. Mam nadzieję że Ci pomogłem :) Mi udało się z powodzeniem przeprowadzić taką operację, a więc wierzę że i Tobie się uda :)
    Powodzenia ! :)

Opublikowano

ja tez bym sie tym zajol gdybym mial kanal, kiedys to robilem bez kanalu i ciezko bylo, najgorzej bylo odkrecic wspornik od turbiny nie chcial puscic to musialem odkrecac z drugiej srony gdzie ruch byl doslownie po 1mm i dlatego nie chce mi sie za to zabierac.

Pytam czy to jest pewne i nie da sie juz nic zrobic... pozostaje czyszczenie?

Opublikowano

Da sie to zrobic bez najmniejszego problemu bez kanalu :wink:

Opublikowano

Robokop, sprawdź jak chodzi ta dźwigienka od zmiennej geometrii, powinna poruszać się lekko, a jeśli się zacina to geometria do czyszczenia

Opublikowano

lekko tzn. jak mam na tyle sily zeby pociagnac ja do gory chwytam w dwa palce i idzie nie mowie ze nie ma oporu ale rusza sie

---------- Post dopisany at 15:59 ---------- Poprzedni post napisany at 15:53 ----------

moze zaczne tak jak napisales koledze n75 do czyszczenia

Opublikowano

Nie cuduj wyjmij te turbo i wyczyść można turbine wyjąć bez kanału żaden problem

Sent from my 7 Mozart T8698 using Tapatalk

Opublikowano

hehe :) ale sie przed tym bronie

chodzi mi o to zeby potem nie bylo ze wyciagne ja i okaze sie ze nie jest wcale zawalona i dalej problem zostanie, poprzednio byl winny Map Sensor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...