Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś podpiąłem moją audi do kompa wyskoczyły takie błędy jeżeli ktoś może pomóc będę bardzo wdzięczny :

4 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

00668 - Supply Voltage Terminal 30

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01266 - Glow Plug Relay (J52)

31-00 - Open or Short to Ground

Opublikowano

Wykasuj błedy i zobacz jakie powrócą

Opublikowano

Od jakiegoś czasu sprawdzam te błędy i często wracają te dwa :

dodam że jak je usunę auto dużo lepiej się zbiera jeżeli chodzi o turbinę to wczoraj zamontowałem nową doszły mnie słuchy że może to być wina zaworu regulującego ciśnienie w turbinie chyba że to nie ma nic z tym wspólnego ??

00575 - Intake Manifold Pressure

31-00 - Open or Short to Ground

Opublikowano

błąd 575 z reguły dotyczy przełądowania pojezdzij na tej nowej turbinie i zobaczysz czy coś wyskoczy albo zrób logi i będzie wiadomo co boli auto

Opublikowano

Ok postaram się zrobić logi wrzucę po jutrze gdzieś bo jutro w pracy jestem może te błędy zostały ze starej turbiny bo ona miała już trochę przejechane ogólnie na starej auto nawet potrafiło w czasie długiej jazdy tak jak by odpinać turbo i ledwo jechało wymontowałem turbo z myślą o czyszczeniu ale okazało się że ma luzy na wałku tak wiec od razu kupiłem nowe zamontowałem dopiero dziś usunąłem błędy wiec może będzie wszystko ok ale logi wrzucę dla pewności by nic nowej turbince nie zaszkodziło

---------- Post dopisany 11-01-2014 at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2014 at 18:24 ----------

No tak mam już zrobione jakieś logi mam nadzieje że to się nada ponieważ robiłem to pierwszy raz zacznę od tego że autko do 2500 ciągnie a już powyżej tych obrotów łapie zamula wyskakuje błąd 00575 - Intake Manifold Pressure bardzo ciężko było mi go wykręcić do 4500 na 3 biegu ale logi są gotowe linki podaję niżej tak jak wcześniej wspominałem turbina ma może z tydzień tak wiec ona nie powinna sprawiać problemów bardzo proszę o pomoc bo już nie mam do tego siły

Linki :

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

zero doładowania praktycznie, i przepływka pokazuje bardzo mało... sterowanie turbiną ???

Opublikowano

sterowanie turbiną to znaczy chodzi o ten zawór regulujący ciśnienie w turbo hmm jak go sprawdzić ??

---------- Post dopisany 12-01-2014 at 16:13 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2014 at 22:29 ----------

Pomorze ktoś jeszcze czy nie ma na to rady ??

Opublikowano

zacznij od sprawdzenia podciśnień ...

Opublikowano

Po długim czasie braku mojej odpowiedzi problemy nastają dalej podciśnienia wymienione wszystkie wężyki na nowe auto dalej łapie błąd 00575 dziś dotarł do mnie nowy zawór n75 gdyż kupiłem tylko 1szt postanowiłem wymienić najpierw ten przy turbinie no wynik tego taki że auto jeszcze bardziej muli postnowiłem ten co był stary obok turbiny założyć na miejsce zaworu egr nic nie pomogło gdy dałem nowy zawór na miejsce egr i obojętnie który ze starych na miejsce przy turbinie przeż chwilę auto chodzi jak powinno ale niestety po paru km wywalił błąd 00575 trochę może to co napisałem jest zagmatwane ale nie wiedziałem jak to inaczej wytłumaczyć jeżeli ktoś jest wstanie pomóc to z góry dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...