przemg Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 (nie wiem czy dobry dział, jesli zle wpakowałem, to prosze moderatora o przeniesienie) Cześć, szybkie i konkretne pytanie. Szukam na internecie i nie ma nic konkretnego na ten temat. Co pasuje a co nie przy swapie z 1.8 na 1.8t? Na pewno silnik, intercooler i komputer nie pasują. Co jeszcze? Co z półosiami i zawieszeniem? Nie potrzebuje informacji o ich zywotnosci przy zmianie silnika. Chce tylko wiedzieć czy pasują. Potrzebuje konkretów, nie chcialbym, zebyscie mówili mi, że to nieoplacalne, że to za duże koszt, że się wszystko posypie itd. To wszystko zdążyłem przeczytac na innych forach, ale po prostu chce wiedzieć co i jak z pomysłem swapa Sam swap nie jest problemem, mam w domu warsztat i duzo znajomych, ktorzy pomogą przy ewentualnych problemach. I panowie, bez zbędnych nerwów itd, bo widze, że często jeśli ktoś ma poroniony pomysł to tak reagujecie, a ja jestem bezkonfliktowym czlowiekiem, nie chce się klócic ani czytać że jestem idiotą itd. Nie chcę zmieniać auta, poki co nie ma takiej możliwości. Także uprzedzam też posty, zmień auto, a nie baw sie w swapa. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi!
OLI_B5 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 silnik , skrzynia , półoski , wiązka z kompem ( usuniecie immo lub bawienie się w zgranie tego) , obudowa filtra ,cooler , wydech , heble i na upartego pompa paliwa
przemg Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Ok, dzięki wielkie za informacje! Czy mi się wydaje, czy nie jest to tak droga zabawa jak mogloby się wydawać? Nie wiem, czy dobrze sprawdziłem, ale po przejrzeniu ofert z allegro wygląda to tak: SILNIK: 1000zł SKRZYNIA: 200zł WIĄZKA: 200zł KOMPUTER: 100zł PÓŁOSIE: 100zł INTERCOOLER: 100zł Oczywiscie ceny są podane w przyblizeniu, kazda czesc moze sie oczywiscie roznic cena. To dobra rozpiska? Czy cos poknociłem?
MAGIC87 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 pomnóż razy 2 to moze Ci starczy na swapa nie wiem gdzie znalazłes silnik za 1000 zł, ale mysle ze 2500 to minimum na 1.8T
OLI_B5 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Okolice 3k to minimum . Na forum kupisz gotowe swapy za 2500-3000 , do tego licz olej , płyny itd to kolejne 300zł , rozrząd , spawanie wydechu , uszczelki itd ---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 16:27 ---------- SILNIK: 1000zł SKRZYNIA: 200zł WIĄZKA: 200zł KOMPUTER: 100zł PÓŁOSIE: 100zł INTERCOOLER: 100zł Bez turbo będziesz jeździł ?
przemg Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Haha no wiedziałem, że coś za mało to wyszło No dobra, dzięki i tak. Jeśli mój silnik ze wszystkim by poszedł, to pewnie koszta troche by sie obniżyły. Tylko jak znaleźć kogoś na ten silnik, jeśli wszyscy się ich chyba pozbywają... Dzięki wszystkim za odpowiedzi!
wampir Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Do tego pomyśl sobie , że przez kilka tygodni będziesz bez auta. Dolicz godziny spędzone na szukaniu problemów, ogarnianiu elektroniki i samego 1.8T, który może nie być w idealnym stanie i po złożeniu będziesz go diagnozował i szukał niedomagających elementów. Jak już to wszystko zrobisz i dodasz do tego cene pewnie softu to dojdziesz do wniosku, ze to było bez sensu i lepiej byś wyszedł sprzedając swoje auto i kupując B5 na AWT z napędem Quattro. Zrobisz jak uważasz, ale robiąc taki plan to musisz zawsze założyć duży margines bezpieczeństwa finansowego
gregor10 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Do tego pomyśl sobie , że przez kilka tygodni będziesz bez auta. Dolicz godziny spędzone na szukaniu problemów, ogarnianiu elektroniki i samego 1.8T, który może nie być w idealnym stanie i po złożeniu będziesz go diagnozował i szukał niedomagających elementów. Jak już to wszystko zrobisz i dodasz do tego cene pewnie softu to dojdziesz do wniosku, ze to było bez sensu i lepiej byś wyszedł sprzedając swoje auto i kupując B5 na AWT z napędem Quattro. Zrobisz jak uważasz, ale robiąc taki plan to musisz zawsze założyć duży margines bezpieczeństwa finansowego Dokladnie , ja tez bym radzil sprzedac i kupic gotowe 1.8T
przemg Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 No chyba na to też wygląda, że lepiej jednak sprzedać dołożyć te pieniadze ktore i tak na swapa by poszly i kupić coś z innym silnikiem. Chcialem sie tylko zorientować raz a konkretnie, bo nigdzie na forach nie umialem znaleźć wyczerpujących informacji 1
wampir Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Ludzie robią takie swapy ale to są przeważnie tacy, którzy mają np. za bezcen anglika albo rozwalone auto z seryjnie 1.8T i mogą sobie każdą jedną część przełożyć. W razie czego podejść podpatrzeć co i jak i ich robocizna "nic nie kosztuje". Wtedy to tylko przekładanie z jednego do drugiego z mniejszymi zmianami. Robiąc to pierwszy raz samodzielnie jest szansa że byś to rozgrzebał i nie skończył
przemg Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Mój brat ma na koncie właśnie pare swapów, więc wydaje mi się, że sama robocizna byłaby mniejszym problemem. A aut w domu jest aż za dużo, więc problem bycia bez auta mnie nie dotyczy. Bardziej martwie się jednak kosztami, to jest największy problem. Zobacze, może akurat na allegro pojawi się nawet jakis bity anglik. A powiedzcie mi tylko passaty b5 1.8t to tez ten sam silnik?
Garet Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Pamietaj ze zostaniesz z mocną ośką, co wg mnie mija się z celem, dobra baza to podstawa, swap bez quattro troche inwalida..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się