risones Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Witam ma ktos jakies doswiadczenia w demontazu kokpitu, muszę zdjąc górną część kokpitu, moze jakies rady, będe wdzieczny bo nie wiem czy sam ogarnę temat.
Tom A4 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 żeby zdemontować kokpit musisz rozebrać cały przód tzn srodkowy tunel osłona nad nogami schowek po stronie pasażera zdemontować zegary i jeszcze pare żeczy sporo roboty ale do ogarnięcia
risones Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 schowek juz mam rozebrany a tunel srodkowy w jakim celu? jest on połączony z kokpitem?
elmo814 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 jest tam belka nad esp kubek taka metalowa połaczona z belka pod deska rozdzielcza, tak jak pisze tom zdemontuj schowek, pozniej obudowe nad nogami kierowcy, boczki deski rozdzielczej, tunel srodkowy zaczynajac od podłokietnika i srubami pod tylna popielniczka, popielniczka przod , lewar mieszek,radio klimatronik , i dalej ponizej masz moje zdjecia jak masz podswietlane kratki to poodpinaj instalacje, i pamietaj o srodkowej kratce nawiewu na szybe i czujnik nasłonecznienia ,
Ab4rth Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 z tego co się orientuję i co widziałem, to pod tunelem i pod licznikiem były śruby trzymające kokpit, osobiście nigdy nie rozbierałem audi, lagunę 2, forda mondeo mk2 i mk3, peugeota 406 i 407 robiłem, stąd moje przypuszczenie że tu prawdopodobnie będzie podobnie. I jeszcze ważne do czego chcesz to zdjąć, w niektórych modelach aut łatwiej było odkręcić belkę pod kokpitem i wyjąć to wszystko razem, wtedy zostawała tylko nagrzewnica.
risones Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 przymiezam się do zdjęcia bo przez nieuwage założyłem pęknięty wentylator nawiewu ( stary odmówił posłuszeństwa) na małych obrotach było ok jak dałwm więcej to wirnik pękł i roz.... to miejsce gdzie się przykręca wentylator lękł w poprzeg i do tego spora dziura jestem w trakcie klejenia potem moze to wzmocnie jakąs żywicą ale ogólnie słabo to widzę i chyba będę musiał wynienic cały ten kanał wentylacyjny więc ogólnie lipa no i pogoda dotego:facepalm:
elmo814 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 kup nagrzewnice i nie klej przełoz to co trzeba i ma działąc
risones Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 elmo nie chodzi mi o nagrzewnice tylko o plastikowy okrągły element w który wkłada się wentylator AUDI A4 B6 NAGRZEWNICA Z OBUDOWĄ KLIMA EUROPA (3794229758) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to tam gdzie ten okrągły otwór niestety widze na zdjęciu że jest on razem z kanałem nadmuchowym a nie ma miejsca zeby to zdemontowac wiec ... lipa ---------- Post dopisany 12-01-2014 at 13:08 ---------- Poprzedni post napisany 09-01-2014 at 19:07 ---------- ok obudowa poklejona jutro montuje wentylator, obylo sie bez rozbebeszania niuni ale łatwo nie było hehe, nie zyczę nikomu takiej awarii.
kuba9001 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 wyjecie deski w b6/b7 nie jest trudne jak się wie gdzie są wszystkie śrubki i co po kolei trzeba odkręcać
risones Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 no wlasnie w tym problem gdybym to wiedzial to wolal bym ja wyjac pewnie by było szybciej
kuba9001 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Za 3 razem to z wyjęciem i włożeniem zajęło mi to chyba z niecałe 5 godzin
risones Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 fotostory bys zrobił zasłużył byś sie dla forum no i dla nas hehe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się