WodniK Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 2 dni temu założyłem pompki po regeneracji i gdy silnik się rozgrzeje tak do 50-60 stopni zaczyna nierówno pracować aż trzęsie całym środkiem a do tego na 2 cylindrze w vagu mam cały czas wartość -3.01 i się nie zmienia. Zero błędów na silniku. Dzieje się to tylko wtedy gdy silnik jest rozgrzany bo jak odpalam po nocy albo jak ostygnie to pracuje wręcz idealnie.. Z odpaleniem nie mam problemów. Już sam nie wiem co jest nie tak, myślę, że to może być pompka albo wiązka od pompowtrysków ale liczę na waszą pomoc Poniżej daje zrzuty z vaga.
Duch^ Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Według vag te pompki to gniot a gdzie regenerowałeś?
WodniK Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Żychlin Bosch Service ale jak sprawdzałem też ciśnienie na cylindrach to na 4 coś nie mogło dobić do ok 60 barów już nie pamiętam ile tam było tylko tak z 5 barów gdzieś uciekało więc może wtrysk musi sobie wyrównać i dlatego tak na 4 jest tylko ten 2 cylek mnie zastanawia dlaczego tak się dzieje i tylko wtedy jak silnik się rozgrzeje
grzegorzmen Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Żychlin Bosch Service ale jak sprawdzałem też ciśnienie na cylindrach to na 4 coś nie mogło dobić do ok 60 barów już nie pamiętam ile tam było tylko tak z 5 barów gdzieś uciekało więc może wtrysk musi sobie wyrównać i dlatego tak na 4 jest tylko ten 2 cylek mnie zastanawia dlaczego tak się dzieje i tylko wtedy jak silnik się rozgrzeje zamień miejscami 2 i 4 pompo-wtrysk i zobacz czy korekcje pójdą za pompkami , jak tak to pompki nie halo
Musashi Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 dokladnie zamien wtryski, pamietaj o prawidlowym montazu. i albo wrzuc, wyniki logow albo przynajmniej obrob te zrzuty, bezsensownie wymuszasz dodatkowy transfer na serwerze, przez zamieszczenie zrzutow calych pulpitow
PrzemQ Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Podłącze sie pod temat. Mam audi a4b6 1.9 130 AWX, pompki mam od 2.0 tdi 140 km. Zostałem zmuszony do wymiany jednej pomki bo wywalała bład( wartość 127 w 023 bloku i zapala sie esp ) i pojawił sie problem bo jak wrzucam kupiony uzywany pompowtrysk to w 013 bloku korekcje mam cały czas -3.01 i się nie zmienia. Juz drugą pomke wrzuciłem i jest to samo. A jak wrzuce tą starą to ma dobre korekcje. Czy to znaczy że te pompki są do d... czy może jakieś mapowanie albo program?? Bo już nie wiem, ręce opadaja:( Proszę o pomoc...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się