Marianek_79 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Witam wszystkich!Mam problem z moją audiczką.Po odpaleniu autko nierówno pracuje,a trakcie jazdy po rozgrzaniu silnika bardzo dławi się przy dodaniu gazu,ale tylko na niskich obrotach,jak mu się depnie to chwile szarpnie i idzie ładnie.Zauważyłem iskre na cewce,Która sie pojawia co kilkanaście sekund.czy to może być przyczyną?dodam ze świece i kable WN mają przejechane 7tys.Dziękuje wszystkim za pomoc.pozdrawiam
waskivw Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Jak są przebicia na kablach to trzeba je usunąć , jakiej firmy masz kable ? Jakie świece ? jest lpg?
jacek70 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Wymień kable bo masz przebicie . Przez to może nie palić na wszystkie gary . Jak to ogarnięte to jeszcze sprawdź błędy . Zwróć uwagę na przepustnicę i sonde lambda.
Marianek_79 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Lpg jest,kable magneti marelli,świece ngk
waskivw Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Kable jak możesz to reklamacja , świece pewnie trzy elektrody - nie dobrze do LPG , lepsze byłyby jednoelektrodowe ze zmniejszoną przerwą do 0,8 np. Denso IK20TT
gcienki Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 zdejmij plastiku z silnika głównie te które chronią przewody zapłonowe. Weź butelkę z atomizerem nalej wody i spryskaj przewody oraz sąsiednie elementu. Jak odpalisz silnik zobaczysz co się bezie działo jeśli będzie ci chodził normalnie to znaczy że przewody są dobre i winy szukał bym np w cewce. Jeśli będzie ci pracował nierówno to i na pewno zobaczysz gdzie iska przeskakuje na sąsiedni element. W moim przypadku na silniku ADR działo się jak u ciebie, ale cewka była styrana i po prostu plastiku mocujące przewodu się rozsypały, zamówiłem używaną cewkę, działo się dalej tak samo lecz jakby nieco mniej. Zadzwoniłem do znajomego który pracuje jako mechanik w ASO BMW aby coś poradził. Podał mi ten wiejski sposób sprawdzania przewodów i podziałało okazało się że z przewodu 2 cylindra iskra skacze na pokrywę zaworów. Podał mi też że przewód można sprawdzić miernikiem, sprawne przewody powinny mieć opór, krótkie kable powinny mieć około 6-7 Ohm, natomiast wynik średniej długości kabli będzie zaczynał się od 7,5 do 9 Ohm. Przy długich, wynik ten powinien wahać się w zakresie od 9 do 11 Ohm. Jeśli wyniki są mniejsze, to kabel jest niesprawny. Powiedział mi też że kable już nowe mogą być niesprawne. Z uwagi na przebicie w moich przewodach poszedłem do znajomego który ma sklep Moto po nowe, w kieszeni miernik. W sklepie koleś dał mi kable a ja zacząłem je mierzyć, patrzył nieco na mnie jak na idiotę ale pomiar nowych kabli był żenujący, nie mieścił się w podanych wyżej wartościach, druga partia była dobra. Wymiana Kabli na sprawne skutkowała skończeniem się problemów z szarpaniem na rozgrzanym silniku itd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się