tomaszstn Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 To ja mam całkiem inne odczucia i akurat w moim przypadku zmieniło się znacznie i w dodatku na plus
danielom Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 To ja mam całkiem inne odczucia i akurat w moim przypadku zmieniło się znacznie i w dodatku na plus Po samej dolnej ? Raczej placebo
Arturoo Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 ...nie dobrze ....już drugi dzień zgadzam się z Danielem
wesz82 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Dół mam ori,stabilizator ten grubszy.Jak dojdzie gora to rozwieje wasze watpliwosci:wink:
tomaszstn Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 To, że niektórzy nie czują różnicy, może być spowodowane brakiem umiejętności wykorzystania lepszego prowadzenia, brakiem czucia auta albo stanem technicznym, nie wiem, ja wypowiadam się tylko i wyłącznie o moich odczuciach i testach zrobionych na moim aucie.
Arturoo Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Tomku ja się nie czepiam....ale ja za dużo nie jeżdżę i może dlatego nie wyczułem jakiejś diametralnej różnicy....,a wierz mi ,że jak coś zmieniam to zaraz staram się wychwycić "inność"
tomaszstn Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 No właśnie, Ty się nie znasz, bo wszystko już miałeś w serii, auto doje....ne na maxa i szukasz inności, chyba w tym że przerabiasz na B6/B7 Jeszcze chwila i nie wiem czy znajdzie się coś w B8 czego Ty nie będziesz miał u siebie
Kowi87 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 przełom w prowadzeniu robi górna rozpórka, jak jest juz górna to montaż dolnej raczej dużo nie zmieni w odczuciach
danielom Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 To, że niektórzy nie czują różnicy, może być spowodowane brakiem umiejętności wykorzystania lepszego prowadzenia, brakiem czucia auta albo stanem technicznym, nie wiem, ja wypowiadam się tylko i wyłącznie o moich odczuciach i testach zrobionych na moim aucie. doj**ales solidnie pytanie tylko, czy rozporke dolna dolozyles przed zmiana zawieszenia czy jednoczesnie? Bo jesli jednoczesnie to jakos nie widze mozliwosci odczucia akurat tego dodatku. Ja dolozylem juz jak troche pojezdzilem na gwincie i zero efektu, niedlugo pewnie zaloze gorna to wtedy sie okaze.
Mario82A4 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Też mi sie wydaje że po założeniu górnej rozpórki pewnie można odczuć jakąś różnice , fakt ja nie dawno założyłem gwint i może dlatego nie czuje różnicy po założeniu dolnej rozpórki , teraz czas na górną
tomaszstn Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Być może przy gwincie nie jest to tak odczuwalne, nie wiem, bo takiej wersji nie testowałem choć w sumie to bardziej jest zalecane do takich zawieszeń. Ja u siebie montowałem w takiej kolejności: Najpierw zamontowałem od kolegi z forum dolną dorabianą (coś zaczęło jakby popukiwać i jakoś dziwnie się prowadził) i dołożyłem też na górę, również jakaś dorabiana (ogólnie ok, choć dziwnie była montowana więc wyleciała z auta) Potem wywaliłem obie i wsadziłem ori dół, znacznie poprawiło się prowadzenie, kierowalność. Następnie zamontowałem ori górę, nie zauważyłem większej zmiany. Wszystko przy ori zawieszeniu 1BA. Następnie wleciały sprężyny Eibach Pro Kit -30mm i nówki amorki Bilstein, tym razem poprawa jazdy w zakrętach. Później wpadł stabilizator od RS4 B5, nowe łączniki i gumy ( ten sam co w zawieszeniu 1BE ) zmniejszenie przechylania się auta w zakręcie. Wszystko to w Avancie 1.8T ośka, w q mogą być również inne odczucia z racji innego tylnego zawieszenia. Tak było u mnie, u kogoś innego w innym aucie i innych wymaganiach oraz odczuciach różnice również mogą być inne. W moim przypadku zmiany były znaczące i na wielki plus.
wesz82 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Mogę z czystym sumieniem powiedzieć że przy 1be górna z dolną robią robotę. Jeździłem 3 lata z samą dolną,wczoraj zamontowałem górną i pierwsze co jazda w zakręty gdzie szybka trzeba manewrować kierą i jazda jest o wiele przyjemniejsza,nie czuć tak wyrzucania z zakrętu,auto o wiele lepiej się zachowuje. Jeszcze muszę wymienić górne mocowanie amorków bo trzyma na 2 śruby ale różnica jest mimo to:wink: Koszt 70zł to nie majątek także polecam:hi:
Mario82A4 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Ma ktoś może numery łap pod górną rozpórkę z a6 ?
Mario82A4 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Sa w pewnym watku na battalionie.. Kowi a jak ta rozpórka z a6 sprawuje sie w a4 ?? czy lepiej szukać rozpórki z a4 ?
Kowi87 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 z a6 to najlepsza rozpórka z możłiwych, w A4 nie było rozpórki do przekładki, była na stałe zamocowana w V6kach
Mario82A4 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Mam pytanie odnośnie dolnej rozpórki , Po założeniu dolnej rozpórki pojawił sie problem z montażem osłony pod skrzynie bo rozpórka zasłanie jeden otwór montażowy . Jak to u was wygląda ? Rozpórkę macie założoną nad osłoną czy pod ??
wesz82 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Ogólnie nie mam teraz osłony ale jak była to była 1sza od ziemi:decayed:
Mario82A4 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Ogólnie nie mam teraz osłony ale jak była to była 1sza od ziemi:decayed: a jak miałeś ja zamocowaną ? Chodzi mi o tylne mocowanie ? U mnie z prawej strony mocowanie pasuje a z lewej nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się