Musashi Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 ucieczka oleju to zwykle albo turbina, albo odpowietrzenie silnika ( pokrywa głowicy) albo uszczelniacze zaworów. Jeżeli mechanik ma doświadczenie w temacie 1,9 tdi. to przyczyny i objawy ubytków oleju są dokładnie takie same. Na początek niech obejrzy zawartość dolotu. BTW. Wg. VW Audi, zużycie nawet 1L/1000 km oleju jest w normie.
PawelVK Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 6 godzin temu, Musashi napisał: ucieczka oleju to zwykle albo turbina, albo odpowietrzenie silnika ( pokrywa głowicy) albo uszczelniacze zaworów. Jeżeli mechanik ma doświadczenie w temacie 1,9 tdi. to przyczyny i objawy ubytków oleju są dokładnie takie same. Na początek niech obejrzy zawartość dolotu. BTW. Wg. VW Audi, zużycie nawet 1L/1000 km oleju jest w normie. Czyli niech zacznie od dolotu, gdybyś jeszcze troszkę szerzej mógł opisać to byłbym bardzo wdzięczny.
Pawelkiwi Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 To ja dodam jeszcze jedno. Zdarzył mi się taki przypadek że po zalaniu oleju Castrol Edge 5W30 czyli jak najbardziej zalecany dla grupy VAG klientowi zaświeciła się żółta kontrolka. Silnik BRD wlane 4,5 litra, na miarce która jeździła ponoć od lat stan 3/4. I co? Okazało się że jak to zwykle klient nie wszystko mówi. Jak doszliśmy do tego po 4 godzinach to nagle klient przypomniał sobie wszystko. Okazało się że uderzył 6 miesięcy wcześniej w wystający krawężnik, miska zaczęła lać. Podjechał do pierwszego lepszego mechanika. Tam założyli miskę ze szrotu a w niej był czujnik poziomu oleju nie tej samej wysokości co oryginał, bo są różne. Najlepiej sprawdź jaki jest przewidziany do Twego auta i wymień go czy dobry czy zły bo często padają.
PawelVK Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Tyle, że Paweł u mnie faktycznie tego oleju ubyło tyle ile pisałem... Więc kontrolka chyba miała prawo się zaświecić. Dolałem teraz 400ml mam już prawie pod max i już się nie zaświeca, jednak martwi mnie to, że te 300-350ml gdzieś mi uciekło lub wypiło przez te 2 tysiące kilometrów.
Karasik2 Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Dziś rano mnie zaskoczyła kontrolka OIL min sprawdziłem bagnet jest nawet odrobinę ponad max (od dawna) po uruchomieniu zgasło ale czekam aż zapali sie za 100km ponownie... poczytałem tutaj trochę tutaj i pare pytan sie urodziło 1. Czy możliwe że to czujnik poziomu oleju? czy koniecznie jest rozebranie miski by go wymienić gdzie on sie miesci i czy jest drogi ? moze uzywka? 2. Może odma? ale jak ją zlokalizowac i samemu ew. sprawdzić jej ew. uszkodzenie? Dodam ze 6 tyś km temu wymieniałem imbusa (samego) i chciałem za ok 3 mc zrobic regeneracje ą pompy na juz tą dobrą ... no chyba ze feralny bagnet .... ja mam 03G 115 611 T a chyba powinien być ten krótszy 03G 115 611 AE
Musashi Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 a olej dawno wymieniany? byc moze ON w oleju?
Karasik2 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Jakoś nie mogę nawąchać ON olej wymieniałem końcem września 4,5 tyś km temu ale wywąchałem podstęp mimo iż miałem max na bagnecie postanowiłem dolać oleju bo kontalaka po zamknieciu maski (reset) wyskoczyła raz jeszcze po 20km Zakupiłem bagnet z końcówką EA i okazuje sie rzczywiście krótszy chyba ze był silnik wymieniony narazie nie wyskakuje kotrolka (dolałem 0,2) a przejechalem 150km Edytowane 3 Marca 2017 przez Karasik2
PawelVK Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 kurcze to jest różnica w długości bagnetu. Jak to sprawdzić czy np w mojej b7 2.0tdi brd powinien być ten dłuższy czy już krótszy bagnet?
Karasik2 Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 40 minut temu, PawelVK napisał: kurcze to jest różnica w długości bagnetu. Jak to sprawdzić czy np w mojej b7 2.0tdi brd powinien być ten dłuższy czy już krótszy bagnet? wyciągasz ten co masz spisujesz numer dzwonisz do aso podajesz VIN oni ci podaja numer porównujesz i włala
PawelVK Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 15 minut temu, Karasik2 napisał: wyciągasz ten co masz spisujesz numer dzwonisz do aso podajesz VIN oni ci podaja numer porównujesz i włala kumam dzięki za odp. A tak w ogóle to ile oleju dolewasz do swojej brd na 10000km?
Karasik2 Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 ostatnio dolałem ok 0,3L a od wymiany minęło 5000
PawelVK Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) Hmm no to ja od wymiany przejechałem już 9000km, przez ten czas dolałem już ok 1.4L więc chyba trzeba będzie mechanikowi powiedzieć żeby się przyglądnął gdzie ten olej ucieka/spala Oczywiście nie dolałem 1.4L na raz tylko dolewałem mniejsze ilości co kilka razy, tak żeby na bagnecie był mniej więcej stały poziom. Edytowane 11 Maja 2017 przez PawelVK
PawelVK Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 f5 panowie co myślicie o moim "wyniku" napisałem post wyżej
Kolo91 Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 (edytowane) Według mnie troszkę dużo. Ja dolewam max na 12 000 km ok. 0,7-0,8 l. Faktem jest, że mam zapocona pokrywę zaworów. Edytowane 12 Maja 2017 przez Kolo91
PawelVK Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 No to nie dobrze, cholera ciekawe jaka tego przyczyna
mlodyQ Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Witam, czy w silnikach BRE również jest problem z długością bagnetu?
Gremlin0209 Opublikowano 17 Marca 2018 Opublikowano 17 Marca 2018 W dniu 26.04.2014 o 21:19, bulayooo napisał: błąd w numerze powinien byc 03G115611T, który teraz jet zamienny na 03G115611AE. Ja mam koncowke 611 i K w koleczku... tez mi sie zapala kontrolka... Czemu mam jakies k?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się