Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich, chcialbym was sie spytac ktore to numer pompowtryskiwaczy?




08-04-21


83012 TR BA


Opublikowano

lisek210 poradziles sobie z problemem masz jakieś nowe info ?

Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka

No wiec u mnie jak sie lało tak leje sie dalej. Mialem opcje żeby caly tydzień wracac sluzbowym busem na chate co za tym idzie zaoszczedzic na paliwie więc nie mialem auto w domu i nic nie zdzialalem.Ale w tym tyg sie tym zajme. Juz nie wiem skad to leci bo mokro jest przy filtrze i na gorze przy wężykach gdzie wąż laczy sie z plastykowym przewodem paliwowym przy grodzi, to tam tez jest mokro... Najlepszym rozwiazaniem bedzie kupic nowy zaworek na filtrze ( koszt okolo 10zl) bo wymienialem go z pol roku temu i nowe przewody paliwowe, I teraz moje pytanie czy na miejsce przewodow laczacych filtr z reszta ukloadu moge kupic zwykly przewod paliwowy czy musi być jakis specjalny? Bo te węze s a jakos specjelnie giete i polaczene tasma ze soba ory.

Opublikowano (edytowane)

Witam szanowne grono. Mam pytanko.

Czy taka korekcja na pompkach może mieć wpływ na duże spalanie? http://vaglog.pl/log_194774.html Dodam, że samochód nie kopci ani na zimnym ani na ciepłym silniku. Jutro postaram się jeszcze zrobić log BIPów

A tu jeszcze logi 011

http://vaglog.pl/log_194771.html Koledzy z forum stwierdzili, że dobrze turbo działa
I że przepływka też dobra: http://vaglog.pl/log_194770.html

Dodam, że nie mam problemów z odpalaniem silnika. Pali na zimnym przy 0* do strzała, kąt synchro ustawiony na 0

Spalanie w mieście 8-9L/100 nawet 10. A w trasie 7 (bez klimy). Poradzicie coś? ;)

Edytowane przez Bogocz
Opublikowano

Pali od strzała i nie kopci więc co mu dolega?

Spalanie? Jak najbardziej w normie o tej porze roku.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Nie no Panowie. Coś jest nie tak.Zauważyłem jeszcze jeden objaw. Początkowo myślałem, że to złudne ale jednak nie. Auto jest "trochę" zamulone. Strasznie słabo się wkręca na obroty. Turbina niby dobrze pompuje ale nadal mało mocy... Moja poprzednia 110 lepiej targała niż ta 130tka :mellow: W najbliższym czasie jeszcze zrobię operacje KAT-OFF. Co trzeba by zlogowac żeby się więcej dowiedzieć ? :hi:

Opublikowano

lisek210 poradziles sobie z problemem masz jakieś nowe info ?

Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka

No wiec u mnie jak sie lało tak leje sie dalej. Mialem opcje żeby caly tydzień wracac sluzbowym busem na chate co za tym idzie zaoszczedzic na paliwie więc nie mialem auto w domu i nic nie zdzialalem.Ale w tym tyg sie tym zajme. Juz nie wiem skad to leci bo mokro jest przy filtrze i na gorze przy wężykach gdzie wąż laczy sie z plastykowym przewodem paliwowym przy grodzi, to tam tez jest mokro... Najlepszym rozwiazaniem bedzie kupic nowy zaworek na filtrze ( koszt okolo 10zl) bo wymienialem go z pol roku temu i nowe przewody paliwowe, I teraz moje pytanie czy na miejsce przewodow laczacych filtr z reszta ukloadu moge kupic zwykly przewod paliwowy czy musi być jakis specjalny? Bo te węze s a jakos specjelnie giete i polaczene tasma ze soba ory.

No wiec wreszcie zabralem sie za robotę. Wymienilem oba krótkie przewody paliwowe idace od filtra do tych co sa przy grodzi, troche sie nameczyłem zeby sciagnac zabezpieczenie na tych wezach przy grodzi ale jakoś się udało. Przy okazji zauwazylem ze przewód paliwowy idacy od filtra do vacu przy kruccu był ju z praktycznie przetarty to jego tez wymieniłem. Ogolnie kupiłem 2m przewodu w oplocie to jeszcze troche go zostalo. Teraz pozostało obserwowac czy dalej sie leje czy nie...

lisek210 poradziles sobie z problemem masz jakieś nowe info ?

Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka

No wiec u mnie jak sie lało tak leje sie dalej. Mialem opcje żeby caly tydzień wracac sluzbowym busem na chate co za tym idzie zaoszczedzic na paliwie więc nie mialem auto w domu i nic nie zdzialalem.Ale w tym tyg sie tym zajme. Juz nie wiem skad to leci bo mokro jest przy filtrze i na gorze przy wężykach gdzie wąż laczy sie z plastykowym przewodem paliwowym przy grodzi, to tam tez jest mokro... Najlepszym rozwiazaniem bedzie kupic nowy zaworek na filtrze ( koszt okolo 10zl) bo wymienialem go z pol roku temu i nowe przewody paliwowe, I teraz moje pytanie czy na miejsce przewodow laczacych filtr z reszta ukloadu moge kupic zwykly przewod paliwowy czy musi być jakis specjalny? Bo te węze s a jakos specjelnie giete i polaczene tasma ze soba ory.

No wiec wreszcie zabralem sie za robotę. Wymienilem oba krótkie przewody paliwowe idace od filtra do tych co sa przy grodzi, troche sie nameczyłem zeby sciagnac zabezpieczenie na tych wezach przy grodzi ale jakoś się udało. Przy okazji zauwazylem ze przewód paliwowy idacy od filtra do vacu przy kruccu był ju z praktycznie przetarty to jego tez wymieniłem. Ogolnie kupiłem 2m przewodu w oplocie to jeszcze troche go zostalo. Teraz pozostało obserwowac czy dalej sie leje czy nie...

Weze wymienione a paliwo jak z filtra zapierd... tak dalej leci Kupilem dzisiaj cały zaworek do filtra z sfaga za 45 zł poźniej wymienie i mam nadzieje ze juz bedzie spokój.

Opublikowano

Zdaj relacje czy cos sie poprawilo.

Opublikowano

No wiec minął tydzien od wymiany zaworka i węży paliwowych (oprocz tego najdluzszego) i jest oki, tzn wkolo sucho wreszcie sie paliwo nie leje.

Opublikowano

Jak mozna ocenic lub sprawdzic czy pompowtryski sa dobre?

Opublikowano

Jak mozna ocenic lub sprawdzic czy pompowtryski sa dobre?

Kolega czyta tematy czy tylko pytania zadaje?

wysłane z Commodore 64

Opublikowano (edytowane)

Panowie wrzucam logi pompowtrysków. Oceńcie czy trzeba ściągać pokrywę i zaglądać czy narazie nic się nie dzieje i zostawić pompki w spokoju.? Dzięki i pozdrawiam.

http://vaglog.pl/log_200074.html

Edytowane przez mrc2410
Opublikowano

Ja bym zostawił w spokoju. Ewentualnie zrobił samemu czyszczenie LM i ponownie logi. Coś się z nim dzieje czy tak z ciekawości sprawdzasz?

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Raczej problemów nie zauważyłem. Pali bardzo dobrze. Jedyne co to trochę zwiększone spalanie ostatnim czasem zauważyłem. A tak to nic poza tym. Planuje właśnie zrobić sobie czyszczenie tym preparatem LM Diesel Spulung.

Opublikowano

Niższe temparatury, auto nie dogrzana, to może stąd to "trochę zwiększone spalanie" ?! :cool1:

Opublikowano

Raczej nie bo przy minusowej temp. Tego nie zauważyłem. Dopiero tak od kilku tyg. A teraz to cały czas na plusie.

Opublikowano

Panowie, takie pytanie, czy pompowtrysk z Leona (150KM), podejdzie do A4 AVF ?

Na 1 cylindrze mam 1,77 i myślę o wymianie. Tak się składa, że mam taki wtrysk.

Opublikowano

Najpierw zamień miejscami PD i sprawdź czy korekcja "poszła" z PD czy została na cylindrze. Jak została to zmierz ciśnienie w cylindrach razem z próbą olejową.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Tak, wiem. Ale gdyby okazało się, że jest do wymiany to czy będzie spełniał swoją rolę ? Wiem, że dysza jest trochę szersza i to tyle.

Opublikowano

Powinny być takie same. Oznaczenie masz na PD

wysłane z Commodore 64

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...