gar.bik Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Witam Mam dziwny problem z ESP. Jadąc z prędkością 80-120 km/h wchodząc w zakręt nawet niewielki, zapala się kontrolka trakcji sygnał dźwiękowy i przyhamowuje jedną stronę. Dzieje się tak tylko gdy kręcę kierownicą w prawą stronę..w lewą wszystko ok. Miał ktoś podobny problem? Dodam że dzieje się tak od wymiany zawieszenia na gwintowane..jeśli ma to jakiś związek. Sprawdziłem vagiem błędy abs/esp Brak. Czujnik skrętu (g85)wydaje się być dobrze skalibrowany. Co mogę jeszcze sprawdzić?
gar.bik Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zbieżność sprawdzona po przekładce zawieszenia. Podobno ok.
dracus6662 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 czujnik polozenia skrętu się chyba kłania trzeba by kalibrację zrobić , miałem tak dziwnie po założeniu tempomatu mianowicie wszystko niby ustawione pieknie blędy pokasowane a tu nagle przy skręcie kiery trochę w lewo przychamowuje i wyłacza tempo, sprawdż to
gar.bik Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 No nie kalibrowałem vagiem.jutro zrobie i sprawdzę.
martin0485 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Taaa.. miałem podobnie. Skalibruj G85
gar.bik Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 G85 skalibrowany kilka razy problem jednak nie rozwiązany..czy może jakieś inne sugestie odnośnie problemu ???
karol18183 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 ja kalibrowałem z 15 razy dopiero z kilkanastym razem przyjeło kalibracje i i nie świeci mi się kontrolka
karol18183 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 nie no kolega miał dobrego pewnie źle robiliśmy i nawet się nie zorientowaliśmy jak zgasło na szczęście:decayed: przyszła zima a ja bez esp asr i abs i drift miałem jeden
gar.bik Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 kalibracja przebiegła OK sterownik przyjmuje login i bez problemu się koduje..żadnych błędów nie ma w sterowniku..kurcze może pojadę na geometrię ponownie?
slo Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 miałem to samo, było coś z kołami, na zimówkach 16 byłó OK a 18 miałem to co ty.. http://a4-klub.pl/uklad-kierowniczy-97/esp-miga-lekkich-lukach-273502/ tu mój wątek
karol18183 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 masz inne koła? załóż inne na sprawdzenie
gar.bik Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 Mam letnie ale to będę musiał zaczekać, bo zasypało nas Śniegiem
karol18183 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 no u mnie wszystko zeszło i pikne drogi mam
gar.bik Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Opublikowano 25 Marca 2014 A więc problem rozwiązany. Okazało się że podczas montażu nowego zawieszenia z tyłu aby wymienić sprężyny trzeba było poluzować belkę. Kolega zapomniał dokręcić jednej ze śrub belki i cała belka na zakrętach się odginała co powodowało że tylne prawe koło miało uślizg.. i z stąd ESP wariowało. dokręciłam śruby i wszystko wróciło do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się