Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny problem z ESP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam dziwny problem z ESP. Jadąc z prędkością 80-120 km/h wchodząc w zakręt nawet niewielki, zapala się kontrolka trakcji sygnał dźwiękowy i przyhamowuje jedną stronę. Dzieje się tak tylko gdy kręcę kierownicą w prawą stronę..w lewą wszystko ok. Miał ktoś podobny problem? Dodam że dzieje się tak od wymiany zawieszenia na gwintowane..jeśli ma to jakiś związek. Sprawdziłem vagiem błędy abs/esp Brak. Czujnik skrętu (g85)wydaje się być dobrze skalibrowany. Co mogę jeszcze sprawdzić?

Opublikowano

zbieżność masz dobrze ustawioną?

Opublikowano

Zbieżność sprawdzona po przekładce zawieszenia. Podobno ok.

Opublikowano

czujnik polozenia skrętu się chyba kłania trzeba by kalibrację zrobić , miałem tak dziwnie po założeniu tempomatu mianowicie wszystko niby ustawione pieknie blędy pokasowane a tu nagle przy skręcie kiery trochę w lewo przychamowuje i wyłacza tempo, sprawdż to :wink:

Opublikowano

No nie kalibrowałem vagiem.jutro zrobie i sprawdzę.

Opublikowano

Kalibracja G85

Opublikowano

Taaa.. miałem podobnie. Skalibruj G85

Opublikowano

G85 skalibrowany kilka razy problem jednak nie rozwiązany..czy może jakieś inne sugestie odnośnie problemu ???

Opublikowano

ja kalibrowałem z 15 razy dopiero z kilkanastym razem przyjeło kalibracje i i nie świeci mi się kontrolka

Opublikowano

Miałeś lipnego VAGa

Opublikowano

nie no kolega miał dobrego :wink:

pewnie źle robiliśmy i nawet się nie zorientowaliśmy jak zgasło na szczęście:decayed: przyszła zima a ja bez esp asr i abs :grin: i drift miałem jeden :decayed:

Opublikowano

kalibracja przebiegła OK sterownik przyjmuje login i bez problemu się koduje..żadnych błędów nie ma w sterowniku..kurcze może pojadę na geometrię ponownie?

Opublikowano

masz inne koła? załóż inne na sprawdzenie

Opublikowano

Mam letnie ale to będę musiał zaczekać, bo zasypało nas Śniegiem :)

Opublikowano

no u mnie wszystko zeszło i pikne drogi mam :grin:

Opublikowano

Sprawdź ciśnienie w oponach

Opublikowano

A więc problem rozwiązany. Okazało się że podczas montażu nowego zawieszenia z tyłu aby wymienić sprężyny trzeba było poluzować belkę. Kolega zapomniał dokręcić jednej ze śrub belki i cała belka na zakrętach się odginała co powodowało że tylne prawe koło miało uślizg.. i z stąd ESP wariowało. dokręciłam śruby i wszystko wróciło do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...