Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T BEX - gaz już założony od dwóch lat czy warto chipować - GAZ + CHIP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry koledzy forumowicze!

Jak w temacie.... od dwóch lat smigam na lpg , instalacja BRC 24 sequent , reduktor do 300 koni. Czy warto chipowac ? Aktualne 190 koni powoli wydaje mi sie za słabe. Jak miała by wyglądać taka operacja? Pierw mapy benzyny u tunera a pozniej strojenie u gazownika? Nie mam doświadczenia w tej dziedzinie. Przerabiał ktoś z was podobny temat?

Pozdrawiam ;)

Opublikowano

Najpierw soft na pb, później strojenie lpg na sondzie AFR w warunkach drogowych.

Wcześniej oczywiście kat zastąpić DP, a i hybryda na bazie Twojej turbiny by nie zaszkodziła :wink: Tak czy inaczej na długo to nie wystarczy :grin:

Przed softem oczywiście auto musi być 100% sprawne, tuner też jakiś polecany który wie co robi.

Opublikowano
Najpierw soft na pb, później strojenie lpg na sondzie AFR w warunkach drogowych.

Wcześniej oczywiście kat zastąpić DP, a i hybryda na bazie Twojej turbiny by nie zaszkodziła :wink: Tak czy inaczej na długo to nie wystarczy :grin:

Przed softem oczywiście auto musi być 100% sprawne, tuner też jakiś polecany który wie co robi.

dzięki za info! Auto wydaje mi się sprawne, wszystko staram się robić na bieżąco, nie jest też jakoś zamulone z tym, że apetyt rośnie w miarę jedzenia :)

Co oznacza hybryda na bazie turbiny ? absolutnym laikiem w dziedzinie motoryzacji nie jestem , ale w dziedzinie chip-tuningu już tak :)

Opublikowano

Rozwiert muszli i większe wirniki. Nie musisz tego robić, będzie sporo taniej ale i mocy mniej będzie.

Czasami tuner ogarnia lpg, ja tak akurat trafiłem, że wszystko było w pakiecie :decayed:

To, że Ci się "wydaje" że auto sprawne nie oznacza że tak jest. Wszak to nie nowe auto.

Czytaj dział tuningu to sporo się dowiesz :wink:

A bo zapomniał bym najważniejszego - odpowiedzi na pytanie postawione w temacie

Otóż warto chipować, te silniki świetnie przyjmują lpg, ja do dziś żałuję, że zrobiłem program dopiero po roku od zakupu auta :doh: tyle dobrego mnie ominęło :decayed:

Jak zrobisz moc to zapragniesz quattro, w b6 można się na to skusić :wink:

Opublikowano
Najpierw soft na pb, później strojenie lpg na sondzie AFR w warunkach drogowych.

Wcześniej oczywiście kat zastąpić DP, a i hybryda na bazie Twojej turbiny by nie zaszkodziła :wink: Tak czy inaczej na długo to nie wystarczy :grin:

Przed softem oczywiście auto musi być 100% sprawne, tuner też jakiś polecany który wie co robi.

A po co strojenie na AFR?

Opublikowano
Najpierw soft na pb, później strojenie lpg na sondzie AFR w warunkach drogowych.

Wcześniej oczywiście kat zastąpić DP, a i hybryda na bazie Twojej turbiny by nie zaszkodziła :wink: Tak czy inaczej na długo to nie wystarczy :grin:

Przed softem oczywiście auto musi być 100% sprawne, tuner też jakiś polecany który wie co robi.

A po co strojenie na AFR?

Aby zgadzał się AFR PB/LPG w silniku na wąskopasmówce.

W BEX sonde szerkopasmową mamy na pokładzie, i należy z niej korzystać w oparciu o korekte stft przy strojeniu LPG.

Opublikowano

Ale my tu rozmawiamy o BEX anie o jakimś innym silniku...

Opublikowano
Ale my tu rozmawiamy o BEX anie o jakimś innym silniku...

kurczę nie zauważyłem :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...