KamisG Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Dzień dobry koledzy forumowicze! Jak w temacie.... od dwóch lat smigam na lpg , instalacja BRC 24 sequent , reduktor do 300 koni. Czy warto chipowac ? Aktualne 190 koni powoli wydaje mi sie za słabe. Jak miała by wyglądać taka operacja? Pierw mapy benzyny u tunera a pozniej strojenie u gazownika? Nie mam doświadczenia w tej dziedzinie. Przerabiał ktoś z was podobny temat? Pozdrawiam
Marc!n Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Najpierw soft na pb, później strojenie lpg na sondzie AFR w warunkach drogowych. Wcześniej oczywiście kat zastąpić DP, a i hybryda na bazie Twojej turbiny by nie zaszkodziła Tak czy inaczej na długo to nie wystarczy Przed softem oczywiście auto musi być 100% sprawne, tuner też jakiś polecany który wie co robi.
KamisG Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 Najpierw soft na pb, później strojenie lpg na sondzie AFR w warunkach drogowych.Wcześniej oczywiście kat zastąpić DP, a i hybryda na bazie Twojej turbiny by nie zaszkodziła Tak czy inaczej na długo to nie wystarczy Przed softem oczywiście auto musi być 100% sprawne, tuner też jakiś polecany który wie co robi. dzięki za info! Auto wydaje mi się sprawne, wszystko staram się robić na bieżąco, nie jest też jakoś zamulone z tym, że apetyt rośnie w miarę jedzenia Co oznacza hybryda na bazie turbiny ? absolutnym laikiem w dziedzinie motoryzacji nie jestem , ale w dziedzinie chip-tuningu już tak
Marc!n Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Rozwiert muszli i większe wirniki. Nie musisz tego robić, będzie sporo taniej ale i mocy mniej będzie. Czasami tuner ogarnia lpg, ja tak akurat trafiłem, że wszystko było w pakiecie To, że Ci się "wydaje" że auto sprawne nie oznacza że tak jest. Wszak to nie nowe auto. Czytaj dział tuningu to sporo się dowiesz A bo zapomniał bym najważniejszego - odpowiedzi na pytanie postawione w temacie Otóż warto chipować, te silniki świetnie przyjmują lpg, ja do dziś żałuję, że zrobiłem program dopiero po roku od zakupu auta tyle dobrego mnie ominęło Jak zrobisz moc to zapragniesz quattro, w b6 można się na to skusić
Roboform550 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Najpierw soft na pb, później strojenie lpg na sondzie AFR w warunkach drogowych.Wcześniej oczywiście kat zastąpić DP, a i hybryda na bazie Twojej turbiny by nie zaszkodziła Tak czy inaczej na długo to nie wystarczy Przed softem oczywiście auto musi być 100% sprawne, tuner też jakiś polecany który wie co robi. A po co strojenie na AFR?
gregor10 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Najpierw soft na pb, później strojenie lpg na sondzie AFR w warunkach drogowych.Wcześniej oczywiście kat zastąpić DP, a i hybryda na bazie Twojej turbiny by nie zaszkodziła Tak czy inaczej na długo to nie wystarczy Przed softem oczywiście auto musi być 100% sprawne, tuner też jakiś polecany który wie co robi. A po co strojenie na AFR? Aby zgadzał się AFR PB/LPG w silniku na wąskopasmówce. W BEX sonde szerkopasmową mamy na pokładzie, i należy z niej korzystać w oparciu o korekte stft przy strojeniu LPG.
Roboform550 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ale my tu rozmawiamy o BEX anie o jakimś innym silniku...
gregor10 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Ale my tu rozmawiamy o BEX anie o jakimś innym silniku... kurczę nie zauważyłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się