asus90 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 witam dzisiaj zapalila mi sie kontrolka silnika blad evap dokladie to http://www.fotoszok.pl/show.php/1871176_20140125-143131.jpg.html zawor evap do wymiany czy co z tym robic moze ktos juz to wymienial i wie jakie koszta itp pozdro
wrclaguna Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Sprawdz tu opis : VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics
asus90 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 nic z tego nie rozumiem musze sie umowic do serwisu chyba
griga-st Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Za niski sygnał zaworu odpowietrzającego zbiornik paliwa N80, chyba:wink:
asus90 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 i co z tym jest zwiazane do wymiany zawor?
majkel101 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 No ja też mam ten błąd. (Large leak). W pierwszej kolejności wezmę się za test zaworu N80. Przyczyn może być jednak dużo. Nieszczelność układu od korka przez system sprawdzania szczelności (tylko wersje z USA) po zawór N80.
plxhorrorx Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Witam, ja miałem podobne błędy ale jeszcze dochodził taki .. 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Reset counter: 255 Mileage: 224245 km Time Indication: 0 001287 - Idle Control System RPM P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 6 Reset counter: 255 Mileage: 224245 km Time Indication: 0 Wymieniłem zawór pcv, n80 i dokręciłem korek od wlewu oleju. Jak na razie błędów 0. audi a4 b7 2.0 tfsi
darek181289 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Witam, odkopię temat. u siebie czasami wywala mi checka i błędy evapu. czasami na fisie jest info, żeby zamknąć wlew paliwa oraz błąd odpowietrzania zbiornika paliwa (po odkręceniu korka wlewu przy tankowaniu nie ma podciśnienia) zaworek n80 wydaje się działać poprawnie, bo cyka co jakiś czas. czy aby sprawdzić szczelność układu evap, mogę do rurki przed zaworem n80, wpuścić trochę powietrza i słuchać czy gdzieś nie ucieka? czy po drodze do filtra będą jakieś przeszkody/zaworki? i jeszcze jedno, co to jest za grzybek za zaworkiem n80, zaraz przed kolektorem dolotowym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się