Skocz do zawartości
IGNOROWANY

blad evap


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za niski sygnał zaworu odpowietrzającego zbiornik paliwa N80, chyba:wink:

Opublikowano

No ja też mam ten błąd. (Large leak). W pierwszej kolejności wezmę się za test zaworu N80. Przyczyn może być jednak dużo. Nieszczelność układu od korka przez system sprawdzania szczelności (tylko wersje z USA) po zawór N80.

Opublikowano

Witam, ja miałem podobne błędy ale jeszcze dochodził taki ..

008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 - 004 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 224245 km
Time Indication: 0
001287 - Idle Control System RPM
P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 224245 km
Time Indication: 0
Wymieniłem zawór pcv, n80 i dokręciłem korek od wlewu oleju. Jak na razie błędów 0.
audi a4 b7 2.0 tfsi
Opublikowano

Witam,

odkopię temat.

u siebie czasami wywala mi checka i błędy evapu. czasami na fisie jest info, żeby zamknąć wlew paliwa oraz błąd odpowietrzania zbiornika paliwa (po odkręceniu korka wlewu przy tankowaniu nie ma podciśnienia)

zaworek n80 wydaje się działać poprawnie, bo cyka co jakiś czas.

czy aby sprawdzić szczelność układu evap, mogę do rurki przed zaworem n80, wpuścić trochę powietrza i słuchać czy gdzieś nie ucieka?

czy po drodze do filtra będą jakieś przeszkody/zaworki?

i jeszcze jedno, co to jest za grzybek za zaworkiem n80, zaraz przed kolektorem dolotowym?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...