mateuszeks Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Witam, muszę zaglądać pod maskę ponieważ kupiony termo jakieś pół roku temu od wahlera już padł. Przy okazji bym ruszył to co trzeba. Czy ten EGR podlega już czyszczeniu? Czy one tak się brudzą? Przy okazji chcę zrobić alternator. Czyli regulator szczotki i inne pierdoły. Objawy przygasania świateł przy gazowaniu. Najlepiej widać to na światłach wstecznego. EGR Alternator To też delikatnie zachodzi ale nie wiem co to
wrclaguna Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Tutaj szukałbym gdzie indziej przyczyny jaki przelot ? pewnie turbinka olej puszcza
mateuszeks Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 175 tys. Mam ją już pół roku i zrobiłem 10 tys. Jak pamiętam to już tak było i się nie powiększa.. albo już jest maksymalnie zalane. Turbina Mówisz o zdjęciu EGR czy tam tego jakiegoś pod spodem od spalin?
wrclaguna Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 w dolocie masz olej a co z tym sie wiaze ze turbo puszcza .
mateuszeks Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 Duże koszty? Naprawa we własnym zakresie czy warsztat?
egon@ Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zainstaluj sobie oct i nie będzie problemu co do zabrudzonego egr to norma w tdi a nie żadne kończące się turbo, u mnie wyglądało to bardzo podobnie do tego ściekający olej popsuł mi złącze elastyczne na wydechu, po wymianie złącza i założeniu oct egr już nie cieknie i nie psuję złącza.
mateuszeks Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 Byłem właśnie u mechanika i powiedział ten typ tak ma. Bardziej przeszkadzała mu rolka na sprężarce. Co to jest oct ? PS. wie ktoś jak sprawdzić napięcia na regulatorze napięcia? Ładowanie mam 13.9 - 14V czy na wolnych obrotach czy na gazie i obciążeniu (wszystko włączone). Mam objaw nierównego świecenia świateł. Nie zawsze się to objawia. (więcej obrotów świecą delikatnie mocniej). W motoryzacyjnym oryginał 102zł zamiennik 70zł. A może wymienić komutator szczotki na początek? to jakieś 20-30zł ?
marekg Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zrób od razu ful remont alternatora, jaki sens potem co chwila cos ruszać i znowu demontować. Razem ze sprzegielkiem, w końcu chcesz jeździć tym autem. Wysłane z mojego Trooper_X55
uciniak Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Przecież ten egr to jak świnia umazany cieknie po plecionce a wy mówicie że jest ok?U mnie na pewno tak nie cieknie nawet przed czyszczeniem tak nie wyglądał nigdy.Według mnie albo zawór egr albo turbo.Pytanie czy bierze olej?
marekg Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ucinak, ze co egr? On tylko jest nieszczelny i wywala to co jest w dolocie. Skoro sporo tego się leje z dolotu to znaczy, ze silnik powoli wyzwala olej z układu smarowania i musi go ubywac. Zdemontować przewód, zobaczyć ile tego oleju tam jest i można patrzeć czy turbina wywala czy odma. Egr kiedyś w końcu i tak będzie wyglądał tak jak na tych zdjęciach. Wysłane z mojego Trooper_X55
Arczi387 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Weź zobacz czy w dolocie masz dużo oleju i skontroluj luz na wirniku turbiny. Jak luzu nie ma to wyczyść dolot ic i egr. Jak sytuacja szybko sie powtórzy wtedy wymien turbo
marekg Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Odpowietrzenie skrzyni korbowej, potem zabawa w turbo. Wysłane z mojego Trooper_X55
mateuszeks Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Opublikowano 11 Marca 2014 Czyszczenie EGR musi odbywać się jakimś specjalnym środkiem w sprayu? Mam kompresor i wyczyściłbym go na zbiorniczku benzyny. Tak samo czysty by był. Tu mam pokazane jak, ale na bazie sprayu. I czy po wyciągnięciu EGR muszę jakieś uszczelki nowe dawać?
pakotomasz Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 U siebie EGR czyściłem preparatem do mycis silników K2. Jeśli chodzi o uszczelki to najlepiej je wymienić na nowe. Czytałeś w ogóle ten wątek?: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-awx-wymiana-czyszczenie-zaworu-egr-kolektora-dolotu-68996/
Tomek WRA Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 wyczysc egr i przy okazji kolektor ssacy, olej w zaworze egr poojawia sie z odmy, wiec nie ma sensu zawracac sobie glowy turbina. a jak juz wyjmiesz egr to zaslep go i problem z syfem w silniku zniknie, kazdy to przerabial, kto mial kiedykolwiek dluzsza przygode z tdi.
MichalPoti Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 W jaki sposob zdiagnozowac co puszcza olej do dolotu? Skad mam wiedziec czy odma czy turbo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się