dawidrybnik Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 auto chipowane w firmie SOFTECH w okolicach Rybnika na śląsku. Bardzo pozytywne wrażenie wywarła na mnie profesjonalna hamowania oraz podejście tunerów do klienta. Dodam, że moja b6 ma nakulane 220.000.
MAGIC87 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 415 Nm na seryjnej turbawce ? NO WAY:decayed: ci[nienie atmosferyczne, mapa: Polska (23.1.2014) bie|ce obserwacje tak samo z cisnieniem, na dolączonym obrazku wiadac ze było koło 1015 a nie jak na wykresie 985, co przeklada sie na zawyzenie wykresu:wink:
habcio19 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 no właśnie czy to była seria czy coś robileś przed tym modem?
juby_p Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 nie opisane co to za chamownia wiec pewnie inercja odejmijcie sobie z 20Nm w niutonie większy pik niż w serii ciekawe jaki jest pik w doładowaniu.....
dawidrybnik Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2014 a więc tak..... sam ździwiłem sie troszke tym wynikiem. Najbardziej zaskoczyło mnie to ze seria miała 140,7 KM , ale trzeba przyznać że autko było naprawde zdrowe więc i wynik był do zaakceptowania. Jesli chodzi o nm to 325 uznałem za realny wynik zaś 415 nm po modzie ...hmmm no cóż. Powiem tylko że autko chodzi naprawde niesamowicie... mam nadzieje że jak zadbam o to żeby dwumas nie dostał za bardzo w dupe to nic nie padnie hehe ... P.S. a waszym zdaniem jak poradzi sobie turbinka? Nie butuje auta za bardzo poprostu chciałem mieć troszke wiecej koni pod nogą.
uciniak Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Oj coś mi się wydaje że komuś chodzi tylko o reklamę.
daniels Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Jak ktoś chce moge wrzucić foto jak autko jest na tejże hamowni padłem,nie no to skoro masz fotkę z hamowni to ta fotka jak najbardziej potwierdza wynik....
juby_p Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 logi 4 i 11 tak? ok jak bede miał chwilke to wrzuce..... chlopaki, nie znam sie zabardzo na tym całym chiptuningu porpostu wrzucam to co dostalem ... nie hejtujcie mnie tak tutaj hehe pozrawiam.... a te logi to dynamiczne zrobić tak?... sam jestem ciekawy jak według Was te moje autko jest ustawione Tak dynamiczne, nie wiesz jak to zrobić to masz opis w dziale diagnostyki w temacie o TDI.
Hugo Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 a więc tak..... sam ździwiłem sie troszke tym wynikiem. Najbardziej zaskoczyło mnie to ze seria miała 140,7 KM , ale trzeba przyznać że autko było naprawde zdrowe więc i wynik był do zaakceptowania. Jesli chodzi o nm to 325 uznałem za realny wynik zaś 415 nm po modzie ...hmmm no cóż. Powiem tylko że autko chodzi naprawde niesamowicie... mam nadzieje że jak zadbam o to żeby dwumas nie dostał za bardzo w dupe to nic nie padnie hehe ... P.S. a waszym zdaniem jak poradzi sobie turbinka? Nie butuje auta za bardzo poprostu chciałem mieć troszke wiecej koni pod nogą. Ta seria to nic nadzwyczajnego. Te silniki mają duże bonusy. No powiem Ci, że niuta to ktoś doj**ał i to z samego dołu Mnie zastanawiam czas jaki upłynął od pomiaru serii do pomiaru po modyfikacji 32 minuty. Szybciutko jak na kilka rzeczy, które trzeba zrobić w międzyczasie i jeszcze napisać moda
Maniusiek28 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 32 minuty. Szybciutko jak na kilka rzeczy, które trzeba zrobić w międzyczasie i jeszcze napisać moda wystarczy aby wgrać gotowca
Hugo Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 A diagnostykę zrobili przed wgraniem "modyfikacji" ?
krzysiek1606 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 415 Nm na seryjnej turbawce ?NO WAY:decayed: ci[nienie atmosferyczne, mapa: Polska (23.1.2014) bie|ce obserwacje tak samo z cisnieniem, na dolączonym obrazku wiadac ze było koło 1015 a nie jak na wykresie 985, co przeklada sie na zawyzenie wykresu:wink: widze ze sagon zarazil co niektorych wiedza na temat czytania wykresu:grin:
dawidrybnik Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 te 32 minuty to nie czas całej modyfikacji ... próby były robione trzy.... hamownia potem jakies korekty następnie był wyrzucany dodatkowy filtr... coś ala dpf w środkowej cześci wydechu ( był on dołożony przez niemca który nie chciał płacic podatków od wjazdu do centrum miast: mam papierki na euro 4) potem drugi raz hamownia , soft i trzeci raz. zapłaciłem 1000 zł ze wszystkim. Panowie nie chodzi mi o zadną reklame .... szczerze mowiąc mam gdzieś tą całą firme bo nie mam w tym zadnego interesu.. szczególnie że na forum ktoś polecał chiptuning w firmie bodajze w okolicach Gliwic, nie jestem teraz pewny. Miałem tam poprpostu blisko. Przy mocno rozgrzanym aucie .... oraz sprzęgle , potrafi na 6 biegu w okolicach max momentu obrotowego lekko zaślizgać sprzegło. Staram sie cisnąć na maksa dopiero od 2800-3000. Jesli macie jakies pytanka jeszcze to chetnie odpowiem, szczerze mówiac nie chce mi sie zabardzo wierzyć żeby 20 hPA cisnienia atmosferycznergo powodowało jakies duże zakłamania na hamowni. Pzdrawiam Was
Hugo Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Skoro było kilka hamowań, korekty, wywalanie jakiegoś filtra itd. to dlaczego pomiędzy pomiarem serii, a wynikiem finalnym jest różnica tylko 32 minut? Bo z wykresu wynika, że o 12:12:57 miałeś zmierzoną serię, a o 12:45:00 był już zrobiony pomiar po modzie
dawidrybnik Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 ale wiercicie dziure hehe... ważne ze wrażenia są swietne a według zapewnien tej firmy autko jest zestrojone indywidualnie ... wejść w to nie wejde . Swoją drogą skoro mówicie że seria jest całkowicie realna to dlaczego po modzie wynik miałby być przekłamany? troszke tego nie rozumiem bo biorąc pod uwage wynik pierwotny i po modzie to różnica wynosi 28 procent jesli chodzi o moc... Moze tak dla zakończenia tematu krótko... czy według Was wszystko z tym modem ok czy pozostawia coś do zyczenia? Mnie zastanwia jedynie czy mozna zmienijszyć troszke moment na poczatku wstawania turbiny i spłaszczyć troszke cały ten wykres ... przesunąc moment trszke dalej żeby sprzegło i dwumas tak w dupe nie dostawały
Pretor Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Silniki AVF w serii mają nawet lepsze wyniki niż u Ciebie, ale to co wyszło po programie jest mało realne na seryjnych gratach. Co do uwag to za bardzo masz dowalony moment od dołu.
Hugo Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 My piszemy, ze jest KOX-u dowalone z dołu i nie wiercimy dziury tylko jesteśmy ciekawi A Ty nie chcesz nam napisać jak było
dawidrybnik Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Podsumowując.... nie mówie że moje auto jest za***iste....wręcz przeciwnie... może ten mod jest zjebany na maksa . Poprostu chciałbym poznać waszą opinie i dać wam dowód na to jak przeprowadza sie modyfikacje w tejże firmie. Pojechałem zrobiłem auto jezdzi ok buta ma ostrego tylko szkoda mi go ciągnąć od dołu na wyoskich biegach bo mimo że frajda z tego jest najlepsza to jednak szkoda osprzętu. Pozdrawiam wszystkich hejterów hehe i nie gniewajcie sie na mnie za sposób w jakich pisze posty bo brakuje mi pewnie troszke doświadczenia i ogłady w tej kwestii. ---------- Post dopisany at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ---------- Silniki AVF w serii mają nawet lepsze wyniki niż u Ciebie, ale to co wyszło po programie jest mało realne na seryjnych gratach. Co do uwag to za bardzo masz dowalony moment od dołu. ale rozumie że chodzi Ci o Nm ? czy o moc też?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się