mAti_brd Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 zastanawiam się jaki założyć dalej 95Ah 740A taki siedzi czy może BOSCH SILVER S5 80 85Ah 800A P+ ewentualnie VARTA SILVER 85Ah 800A mają większy prąd rozruchowy co jest mile widziane w dieslach dodam że codziennie minimum 20km w jedną stronę robię co polecacie bądź na czym Wy jeździcie?
mar_92 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Ja kupiłem ten,Varta Silver 77Ah 780A myślę że Ci taki wystarczy
mAti_brd Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 Ja kupiłem ten,Varta Silver 77Ah 780A myślę że Ci taki wystarczy bardziej mnie interesują wypowiedzi posiadaczy 2 litrówek z dość bogatym wyposażeniem które zużywa mnóstwo energii ale dzięki za info
SotoM Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 za mocnego konia tez nie można wstawic ze względu czy zdoła go dymać alternator. ja tesciowi zamontowalń aku firmy Sznajder.
Pawelkiwi Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Varta i Bosch to to samo badziewie. Sam zresztą mam Boscha S5 i po 3 latach normalnego użytkowania + autko na noc zawsze w ciepłym garażu aku daje już pewne oznaki trupa. Podłączyłem go u siebie ostatnio do testera Magneti Marelli i okazało się że zostało mu 60% maksymalnego prądu rozruchu. Dawniej powiedziałbym włóż Centra Futura bo parę lat temu były naprawdę dobre. Teraz się zepsuły i to nie ta sama jakość. Ponoć wg mojego dostawcy pałeczkę po tej Centrze przejął Exide Profesional. Fakt parę ich zamontowałem i ciągną rozrusznikiem jak głupie wg mnie godne polecenia.
SotoM Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 mAti_brd a w ogóle ładowanie altka na czysto i pod obciążeniem odbiorników było sprawdzane...?? Paweł masz racje a.d Centry - szajs zaczeli produkować... no dobra a teraz jak już temp jest blizej 0* jak fury wam zapalają...? bo mi pięknie stwierdzam... (jak były tem wielkie niskie temp to chciałem nagrac film ale zawsze zapominałem z rańca)
mAti_brd Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 ładowanie w granicach 14.15v pod obciążeniem navi nawiew światła itp rozkodowałem wlepkę aku się zgadza 95Ah a alternator mam 200A
SotoM Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 a jak 200 to na luzie da rade dymać kostkę...
mAti_brd Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 wyposażenie jest dość bogatę więc nie dziwne że dysponuję takimi mocami zastanawiam się czy 100 nie założyć
SotoM Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 moze jeszcze ci doradzi ktos bardziej kompetentny w tych ...
mAti_brd Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 sprawdzałem firmę mam moll-a (jakiej firmy były wkładane na pierwszy montaż? )próbuje go jeszcze reanimować z jakim skutkiem zobaczymy
piotrsob1 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Zakładaj największy jaki wejdzie, chyba że chcesz startować na 1/4 mili, to wtedy coś lżejszego
team111 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 kolego a centre future brałes pod uwage?(3lata gwarancji ) a odnosnie tego grzania swiec to mnie tez około 5 sek na mrozie około -10
mAti_brd Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 dziś wymieniłem świece jedna całkiem padnięta druga na wykończeniu była i dwie jak nowe były wymieniane jakiś rok temu w ASO ale ja cały komplet wymieniłem naładowałem akumulator i czekam na mróz aby sprawdzić jak teraz będzie paliła
Pawelkiwi Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Ostatnio klient przyjechał że jak było -13C to musiał kręcić około 10-15 sekund. Ja zadałem mu pytanie a przy -5C jak zapala - klient "bez problemu". Jak się okazało 4 spalone świece żarowe. Uważam, że i tak sobie silnik dobrze radził bez żadnej świecy.
mAti_brd Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Ostatnio klient przyjechał że jak było -13C to musiał kręcić około 10-15 sekund.Ja zadałem mu pytanie a przy -5C jak zapala - klient "bez problemu". Jak się okazało 4 spalone świece żarowe. Uważam, że i tak sobie silnik dobrze radził bez żadnej świecy. też podobnie miałem teraz po wymianie nie było większych mrozów jak -5C więc nie mogę powiedzieć czy pomogło ale jak tylko mróz się pojawi to napiszę co i jak
Pawelkiwi Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 No to pewnie napiszesz za rok Będzie działać bez problemu nawet na -30C jak tylko aku masz sprawne.
niestandardowy Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 ja bym sugerowal sprawdzic takze rozrusznik. W mrozach bedzie miał wolniejsze obroty ( a jak ponizej 280 ) to troche kreci zanim zapali... Tak bynajmniej bylo w b6 brata, dopiero po regeneracji rozrusznika jak reka odjąc Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
DonMatteo Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 No i jak Mati brd kupiłeś już nowe aku? Moll'e wsadzali w 2007 roku, u mnie od sierpnia 07 siedzi moll i muszę go też wymienić
mAti_brd Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 przyszły cieplejsze dni i kręci dość dobrze więc zmienię przed następną zimą bo zapewne lato wytrzyma u mnie od 09.11.2007
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się