jozek726 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Panowie mam taki mały problem, po wymianie hamulców z tyłu + płynu hamulcowego pedał hamulca zrobił się "dziwny". Tzn muszę go głębiej wcisnąć żeby zaczął hamować, jest strasznie miękki wcześniej tak nie było, co spowodowało tą zmianę ? Może jak pojeżdżę trochę powróci to do normy ?
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Strasznie wqurwia mnie jak czytam"wymiana hamulcow" Napisz co zes wymienil w tym pudle ale konkretnie
jozek726 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 zacisk, jarzmo, tarcze, płyn hamulcowy. Standard na 288 z b7.
KrzysiekA4 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Strasznie wqurwia mnie jak czytam"wymiana hamulcow"Napisz co zes wymienil w tym pudle ale konkretnie Dev bez stresu mamy weekend:wink: Sam wymieniałeś czy serwiś?? Grzebane coś w zaciskach??oprócz przetaczania płynu?? jak wymieniony płyn hamulcowy??
jozek726 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 dałem to do zrobienia znajomemu mechanikowi
KrzysiekA4 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 dałem to do zrobienia znajomemu mechanikowi Piszę bo też tak miałem ostatnio,wymieniałem tył i zacisk był zapieczony.Wymiana uszczelek itd mechanik(dałem mu chwile prawdy)nie zalany zacisk,nie odpowietrzony do końca(najlepiej odpowietrzeniem do góry),wyjechałem z warsztatu o 24 jadę hamulec i wpadł.Zrobiłem to sam i jest miękki(wspomaganie działa:grin:)ale jak mu depne to staje dęba.
jozek726 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 Krzysiek zmień ta czcionkę bo nie da się czytać
kkam Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 musisz dobrze odpowietrzyć zaciski. Zaciski 288 ciężko się odpowietrza, najlepiej robić to jak są jeszcze wykręcone. Blokujesz tłoczek i potrząsasz podczas odpowietrzania.
KrzysiekA4 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Mówisz i masz Tak poważnie,pewien czas był trochę tępy tzn jedna droga do NL(1.3k km) i wszystko chula jak trzeba
jozek726 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 musisz dobrze odpowietrzyć zaciski. Zaciski 288 ciężko się odpowietrza, najlepiej robić to jak są jeszcze wykręcone. Blokujesz tłoczek i potrząsasz podczas odpowietrzania. kurcze nie mam warunków do takich napraw a nie masz tam kogoś do kogo mógł bym postawić auto i by mi ogarnął ??
kkam Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Nie znam mechaników. Ja wszystko sam ogarniam w aucie, bo mam garaż z kanałem. Jak się zrobi cieplej to możesz podjechać, bo niestety garaż nieogrzewany:kwasny:
jozek726 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 ok, będę pamiętał, bo w przyszłym tygodniu ma być cieplej
kkam Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 No właśnie też czekam na ocieplenie, bo będę wymieniać rozrząd i przednie tarcze.
jozek726 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 mogę wpaść pomóc, ja pomogę Ci a przy okazji się odpowietrzy to w sumie to bym miał jeszcze 2 rzeczy do zrobienia ale szczerze mówię się na tym nie znam a o dobrego mechanika który zrobi wszystko dobrze bez problemów jest strasznie ciężko
kkam Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Możesz wpaść, masz tylko 40 min drogi. A co masz jeszcze do zrobienia?
jozek726 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 dokładnie, nie daleko. Łożysko sprężarki klimy, muszę jeszcze wymienić czujnik temperatury bo padł i coś teraz mi się dziś zrypało z poziomowaniem xenonu daj znać kiedy tam będziesz grzebał
kkam Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 z czujnikiem poziomu jest taki problem, że przez otworek we wtyczce dostaje się do środa wilgoć. Styki śniedzieją i przestaje działać. Na forum jest wątek w którym pokazuje jak to naprawić. http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-naprawa-czujnika-samopoziomowania-swiatel-135635/
jozek726 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 chyba zacznę u Ciebie serwisować auto
Dev Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 1. zapowietrzone tylne zaciski 2. trzeba czekać aż sie dotra klocki z tarczami najpierw odpowietrzenie, wzrośnie wówczas siła hamowania co przyśpieszy proces docierania a co za tym idzie poprawy skutecznosci hamowania Józek tarcze i klocki dałes nowe czy jakieś używane ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się