majuDJ Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Miałem okazje zatankować ON dnia 31.01.2014 ok godziny 17:30 Niestety po zatankowaniu, auto się zamuliło, turbina jakby nie ciągnęła. Chciałem do pełna zatankować, a pistolet już odstrzelił przy 39 litrach, pomimo, że w baku było max 5 litrów rezerwy, a bak ma pojemność 55l. Auto nie rozpędza powyżej 130km/h, gaz w podłogę i nic. Pomimo, że to silnik 1.9TDIAHF 110KM starej konstrukcji, dam znać po zalaniu nowego paliwa premium czy problem minął i czy to wina na 100% paliwa a nie np. turbiny. Na razie stacje omijam szerokim łukiem. Mieliście kiedyś takie przypadki ze swoimi 1,9TDI nie koniecznie na tej stacji? Myślałem, że może turbina się zasyfiła bo przez jakieś 2tys km jeździłem tylko po mieście w stylu eco, ale 35km S8 i 3000 obr nic nie dało. Auto ciągnie na 1, 2 biegu 3 już słabo, a elastyczność na 4 i 5 biegu woła o pomstę do nieba, 100km- 130km zajmuje wieczność. Wcześniej tak nie było, dopiero po zatankowaniu 39litrów z tej stacji.
radioo11 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 sprawdz bledy vagiem,mogla wytracic sie parafina w paliwie i przytkalo filtr moze czujnik podcisnienia wywala blad i odcina moc,dolej depresatora do ON kupisz go na kazdej stacji,ja mialem taki przypadek ze zalalem rope ktora marzla juz w pistolecie na stacji i zaraz po tankowaniu chytal tryb awaryjny,zalalem depresatora i 20L Vervy i mu przeszlo,ale wymiana filtra obowiazkowa. pozdro
Bartollo Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Z twego opisu wynika ze tankowanie nie ma nic do tego zbieg okoliczności,przyczyny szukaj w turbo ukladzie podciśnienia i calym dolocie zapnij VAG'a i log dynamiczny 011 i wszytsko powinno się wyjaśnić.
Domie Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Proponuję wyeliminować duperele. Więc dolej na Orlenie verwy do pełna. Jak wyjeździsz wszystko zalej verwe i będziesz miał pewność czy to paliwo... Po co wytaczać najcięższe działa aby upolować muchę?? Dopiero po takim zabiegu szukaj innych przyczyn....
Piotrm1991 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Miałem kiedyś podobna sytuacje po zatankowaniu okazyjnego paliwa i szukałem jak ty bo myślałem ze złe paliwo a okazało się że niefartem ze starości pękną jeden przewód od podciśnienia i auto muł kompletny jak w twoim przypadku. Polecam pierw sprawdzić przewody bo to niewielki koszt dosłownie oraz podpiąć kabel VAG'a
tomek44480 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Sprawdz czy zaden z wezy sie nie odpial, albo dziury nie ma.
majuDJ Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 Moc wróciła po kilkudziesięciu km ostrzejszej jazdy po ekspresówce i autostradzie. Pewnie turbina się zapiekła, a tera odblokowała. Moc wróciła jeszcze na starym paliwie zatankowanym pod hipermarketem.
Tommy Gun Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Kilka razy widziałem jak na stacje przy marketach przyjeżdża cysterna z Orlenu albo Bp....
karbonek Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 sprawdz bledy vagiem,mogla wytracic sie parafina w paliwie i przytkalo filtr moze czujnik podcisnienia wywala blad i odcina moc,dolej depresatora do ON kupisz go na kazdej stacji,ja mialem taki przypadek ze zalalem rope ktora marzla juz w pistolecie na stacji i zaraz po tankowaniu chytal tryb awaryjny,zalalem depresatora i 20L Vervy i mu przeszlo,ale wymiana filtra obowiazkowa. pozdro Gdzie można kupić ropę z drystrybutora?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się