darko Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Siema. Od kilku dni silnik po nagrzaniu trzyma wyższe obroty 1400-1500 na jałowym, przepustnica czysta,podmieniana druga,obydwie adaptowane Vagiem,odma nowa, na vagu zero błędów,czy czujnik temp. może podawać błędne dane do ECU nie pokazując żadnego błędu, brak Mi innych pomysłów. Pozdrawiam.
jacek70 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Może to faktycznie być winą czujnika temperatury ale weź też pod uwagę sondę lambda.
motor144 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 W książce Sam Naprawiam masz opis (wykres) jakie wartości rezystancji ma mieć czujnik temp G62 dla danej temp. Możesz zmierzyć ile ohmów ma Twój G62 dla zimnego i nagrzanego silnika to będzie widać czy dobrze podaje temp. dla ECU. (istotna jest oporność na stykach złoconych bo ta część czujnika podaje sygnał dla ECU) Pozostałe dwa styki (srebrzone ) są bez znaczenia bo dają tylko sygnał na wskaźnik na zegarach.
darko Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 sonda z czujnikiem wymienione a obroty po nagrzaniu i tak wysokie
motor144 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 I coś się okazało konkretnego ?Jak nadal tak samo to może np.ECU nie widzi G62 (problem w okablowaniu) albo samo ECU zgłupiało i jest do podmiany .
ja74687 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Jak masz lpg to może mapy się porozwalały, zrób reset ECU czuli odłącz na noc aku, czasami czyni cuda, oczywiście po podłączeniu adaptacja przepustnicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się