Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie powiedzcie mi jak z komfortem na dziurach,nierownościach na zawiasie gwintwoanym AP ? Ten z allegro za 2,5 tysiąca? Mam audi a4 b7 1.8T Avant 1BE zawiecha ORI

Opublikowano
14 godzin temu, Aligatorek96 napisał:

Panowie powiedzcie mi jak z komfortem na dziurach,nierownościach na zawiasie gwintwoanym AP ? Ten z allegro za 2,5 tysiąca? Mam audi a4 b7 1.8T Avant 1BE zawiecha ORI

Jak na każdym innym, wszystko masz w tym temacie. 

Opublikowano

Ma ktoś porównanie ap do najnowszej wersji mts gold? 

Opublikowano

Są na forum osoby które użytkują KV 2 lub KV3 przez dłuższy czas ?

Czy z perspektywy czasu rzeczywiście warto jest dopłacić za tą regulację twardości ?

Możemy ktoś miał do czynienia z tymi produktami z tegorocznej edycji ?

Opublikowano

Hej panowie na wiosnę chce wrzucić gwint ap do mojej b6 mam 17 cali koła 225/45 ale mniejsza o to pytanie do posiadaczy gwintów czy naprawdę jest taki problem z tym zdzieraniem opon z przodu? Mam ładne nowki i nie chciałbym po sezonie znów kupować nowych. Nie zamierzam też mocno go skręcac jakieś 35-40 zobaczymy. Myślałem o sprężynach ale ze amorki tez mam do wymiany to chce od razu gwint kupić bo cenowo wyjdzie podobnie a zawsze jest możliwość jakiejś regulacji 

Opublikowano

Siema, mam pytanie Brać MTS gwint nowy, czy koni str używane roczne ? Ceny te same, jak uważacie

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 19.11.2019 o 20:33, buczek136 napisał:

Hej panowie na wiosnę chce wrzucić gwint ap do mojej b6 mam 17 cali koła 225/45 ale mniejsza o to pytanie do posiadaczy gwintów czy naprawdę jest taki problem z tym zdzieraniem opon z przodu? Mam ładne nowki i nie chciałbym po sezonie znów kupować nowych. Nie zamierzam też mocno go skręcac jakieś 35-40 zobaczymy. Myślałem o sprężynach ale ze amorki tez mam do wymiany to chce od razu gwint kupić bo cenowo wyjdzie podobnie a zawsze jest możliwość jakiejś regulacji 

Co prawda ja mam b5 ale u mnie opony 225/40/18 wystarczają na 3 sezony przy przelotach ok 20000 rocznie i faktycznie opony zjada od środka , na seryjnym 1be tego nie było 

Opublikowano

A mocno masz skręcony gwint? 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, buczek136 napisał:

 

W dniu 19.11.2019 o 20:33, buczek136 napisał:

 

Muszę zmierzyć ale ok 30 40 mniej niż 1be

 

Edytowane przez Mario82A4
Błąd
Opublikowano

Czytam i czytam i nic już nie wiem. W sumie byłem zdecydowany na MTS’a ale czytałem grupy na fb i tam samozachwyty nad FK.  Co byście wzięli?

Opublikowano

Odkopię temat troche z innej strony. Wkładał ktoś podkładki pod gwint ap z tyłu? Bądź ktoś się orientuję czy będzie pasować ta że zdjęcia? Regulacja się skończyła a chciałbym dupe troche podnieść. 

DYSTANS-PODKLADKA-POD-SPREZYNE-Audi-A4-B6-B7-A6-C6.jpeg

Opublikowano (edytowane)

Prosze o podsumowanie szybkie gwint z Q do Q bez problemu ... Q do oski tez ok natomiast odwrotnie z oski do Q juz nie podejdzie (wyjątkowo jezeli pomierzyc sprezyny TYŁ). Avant i sedan to samo kwestia klas wagowych i moje pytanie z jakich jeszcze modeli b5 i a6 c5 podejdzie przod ? U mnie akurat tyl siedzi fajnie kwestia posadzenia jeszcze przodu gdzies w tym watku bylo ze przod pasuje problemy sa z tylem wiec mi tylko przod potrzebny i idzie cos dostac z uzywek 

IMG_20220211_094855.jpg

Edytowane przez Gelooo
Opublikowano

Chcesz kupić używkę gwint na sam przód ? :mysli:

Opublikowano

Sa i takie opcje widze tez ze sa takie gdzie z calego zestawu to przod wyglada lepiej niz tyl itp itd jest to opcja ale jak trafie calosc to kupie calosc a czy zaloze okaze sie .... Kwestia co i jak pasuje z podzialem na przod i tyl

Opublikowano

Kupiłem używkę AP i nie mogę złego słowa powiedzieć, komfort lepszy jak na ori 1bv 

Opublikowano

Pany, polecicie na te czasy jakiś gwint do 1,5k nowy lub używany?? Za dużego wyboru nie ma. Co powiecie o firmie JOM- nowy gwint okolice 1,3k? Czy dac spokój? Teraz mam 18stki 225/40  zawieche 1ba. Stoi strasznie. :kwasny: 

Nie liczę na cuda. Teraz auto przy mocnym hamowaniu potrafi zanurkować i lubi bujnąć jak się wpadnie w zakręt... To Samo jak mocniej zawieje na a4 :cicho:Zawiecha sprawna, praktycznie wahacze wszystkie zmienione + drążki. Ktoś coś? IMG_20220917_114618.thumb.jpg.7fb0f0ea7c98c5269c885851701dfd79.jpg

Opublikowano
7 godzin temu, kubicv10 napisał:

Pany, polecicie na te czasy jakiś gwint do 1,5k nowy

Nie ma. A nawet jeśli coś jest to sobie odpuść bo jakościowo to będzie dramat.

Jeśli nie chcesz wydawać na nowy 2,5-3kpln to poszukaj używanego ale dobrej sprawdzonej marki.

Są grupy na fb gdzie można coś ciekawego znaleźć.

Opublikowano
3 godziny temu, afroo. napisał:

Nie ma. A nawet jeśli coś jest to sobie odpuść bo jakościowo to będzie dramat.

Jeśli nie chcesz wydawać na nowy 2,5-3kpln to poszukaj używanego ale dobrej sprawdzonej marki.

Są grupy na fb gdzie można coś ciekawego znaleźć.

Po zimie będę coś szukał, czytałem o tym jom'ie na forach to nie wygalda źle. Ludzie jeżdżą chwalą. Jedynie, że miękki ale się nie znam dlatego pytam. Oczywiście bez porównania do zestawów za 3 czy 5k 

Opublikowano (edytowane)

Siema, przymierzam się do kupna zawieszenia gwintowanego AP, są opinie z AP, ale z 2016 roku. Czy ktoś ma tą zawieszkę, jakie wrażenia z jazdy po dziurach? Jak z wytrzymałością? Zależy mi, aby było komfortowo, a zarazem obniżyć nieco auto i wyrównać tył z przodem.

Edytowane przez szpakuziom
Opublikowano

Jeżdziłem swego czasu na AP  w bmw e46 330d i  dobrze wspominam , nieco twardsze niż Mpakiet . Miałem 19ki i twardo nie było. regulacja też bez zarzutu. Teraz w a4 b6 mam Eibach pro street S jest sztywno ale bez przesady.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...