Wandej Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 ale całość czy tył?? Tył. Przód mam weitec z B5. U mnie tył w sedanie fwd siadł trochę niżej niż 1be. A Ty jaki masz?
marcin_o23 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony
Artuditu Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 a sprezyna z tyłu prosta czy baryłka taka jak w passacie b5?baryłki strasznie siadają. ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony
marcin_o23 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 prosta, po prostu taka klasa wagowa sedana, pewnie kupie nowe sprężyny na tył tylko do avanta i będzie dobrze
miferA4B5 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Ja mam co prawda w B5, ale też może się przyda Firma to supersport nie narzekam ;D kupiłem używke i jest ok. W zakretach super twardo to wiadomo ..
Flyer Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Opublikowano 14 Lutego 2014 ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony No wlasnie. A masz zawias od sedana, czy avanta? Bo z moich poszukiwan informacji, to wynika, ze roznica w klasach wagowych zawieszen miedzy FWD SEDAN, a QUATTRO AVANT to tylko 65 kg (!).
Wandej Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony No wlasnie. A masz zawias od sedana, czy avanta? Bo z moich poszukiwan informacji, to wynika, ze roznica w klasach wagowych zawieszen miedzy FWD SEDAN, a QUATTRO AVANT to tylko 65 kg (!). Michał ale to liczy się 65kg na koło czy na oś?
Wandej Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Ja mam z sedana Marcin to robimy podmianę springów samych?
Flyer Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Opublikowano 14 Lutego 2014 ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony No wlasnie. A masz zawias od sedana, czy avanta? Bo z moich poszukiwan informacji, to wynika, ze roznica w klasach wagowych zawieszen miedzy FWD SEDAN, a QUATTRO AVANT to tylko 65 kg (!). Michał ale to liczy się 65kg na koło czy na oś? No na oś. Nie wiem jak to interpretować. Czy jak kupie nowy gwint to mi siądzie -40/45mm na max podkreceniu w gore, czy jednak siadzie te ksiazkowe -35mm i bede mial mozliwosc regulacji w dol.
stackerob Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Flyer, z tego co słyszałem to nie powinno się gwintu z przodu ustawiać na max w górę ze względu na charakterystykę pracy,... Ja u siebie nawet nie próbowałem tak ustawić, teraz z tyłu na zimę mam na max w górę przy KONI i stoi jakieś 7 cm niżej od serii(porównywałem na dwóch autach z takim samym rozmiarem kół i opon).
Flyer Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Opublikowano 14 Lutego 2014 Flyer, z tego co słyszałem to nie powinno się gwintu z przodu ustawiać na max w górę ze względu na charakterystykę pracy,...Ja u siebie nawet nie próbowałem tak ustawić, teraz z tyłu na zimę mam na max w górę przy KONI i stoi jakieś 7 cm niżej od serii(porównywałem na dwóch autach z takim samym rozmiarem kół i opon). Z przodu nie mam na maksa w gore z tego co pamietam, z tylu tak mam.
Wandej Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Wiesz te 65KG to może kilka centymetrów obniżyć U mnie 2 lekkie osoby(kobiety) z tyłu i gumy obcierają o błotnik na nierównościach a wysokość na pusto jest mniej więcej jak 1BE może troszkę niżej:wink:
rocco26l Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 A jak się zachowuje gwint w avancie przy 18 na 225 oponach przy 4 osobach i torbami w bagażniku ???? i czy przy max podwyższeniu gwintu jest twardszy czy odwrotnie ????
Flyer Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Opublikowano 14 Lutego 2014 A jak się zachowuje gwint w avancie przy 18 na 225 oponach przy 4 osobach i torbami w bagażniku ???? i czy przy max podwyższeniu gwintu jest twardszy czy odwrotnie ???? Tak samo.
deal Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 witam ja kupilem do B5 nowy gwint mtsa bo 2 miesiacach do wymiany bo amorki przod nie trzymaly. przyslali po miesiacu nowe ale tez lipa juz odpuscilem walke z nimi bo sie reklamuja a to zwykly chinczyk .jesli chodzi o prowadzenie to tragedia buja buda nie trzyma trakcji w zakretach . nie polecam
Pucek Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Miałem(w B5) supersporta - twardo, zero komfortu, potem H&Ra i było to samo, jako trzeci gwint włożyłem KW - przepaść, nawet na 19'' było fajnie, auto nie było miękkie ale też nie było twarde, wręcz ciężko było uwierzyć że jedzie się starym B5 na 19'' i gwincie Teraz czekam na paczkę z używanym "Wejtekiem" i zobaczymy co to warte bo jak na razie seryjny zawias (1be) w B7 jest twardy i mało komfortowy:facepalm:
marcin_o23 Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 z weiteca będziesz zadowolony, to praktycznie to samo co kw, chociaż moim zdaniem bardziej komfortowy jest weitec, zresztą to gwint z średniej górnej półki
Flyer Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 Teraz czekam na paczkę z używanym "Wejtekiem" i zobaczymy co to warte bo jak na razie seryjny zawias (1be) w B7 jest twardy i mało komfortowy:facepalm: Bedziesz bardzo zadowolony.
MAGIC87 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 ZAWIESZENIE GWINTOWANE AUDI A4 B6 B7 GWINT VOGTLAN (3979603677) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. jak sadzicie? warto nie warto? teraz mam h&r - 35 mm ( siedzi - 45 )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się