Wandej Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 ale całość czy tył?? Tył. Przód mam weitec z B5. U mnie tył w sedanie fwd siadł trochę niżej niż 1be. A Ty jaki masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artuditu Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 a sprezyna z tyłu prosta czy baryłka taka jak w passacie b5?baryłki strasznie siadają. ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 prosta, po prostu taka klasa wagowa sedana, pewnie kupie nowe sprężyny na tył tylko do avanta i będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miferA4B5 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Ja mam co prawda w B5, ale też może się przyda Firma to supersport nie narzekam ;D kupiłem używke i jest ok. W zakretach super twardo to wiadomo .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony No wlasnie. A masz zawias od sedana, czy avanta? Bo z moich poszukiwan informacji, to wynika, ze roznica w klasach wagowych zawieszen miedzy FWD SEDAN, a QUATTRO AVANT to tylko 65 kg (!). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony No wlasnie. A masz zawias od sedana, czy avanta? Bo z moich poszukiwan informacji, to wynika, ze roznica w klasach wagowych zawieszen miedzy FWD SEDAN, a QUATTRO AVANT to tylko 65 kg (!). Michał ale to liczy się 65kg na koło czy na oś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Ja mam z sedana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Ja mam z sedana Marcin to robimy podmianę springów samych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 ja mam vogtlanda komplet, tył mi siedzi niżej niż s-line a praktycznie na maxa w górę jest skręcony No wlasnie. A masz zawias od sedana, czy avanta? Bo z moich poszukiwan informacji, to wynika, ze roznica w klasach wagowych zawieszen miedzy FWD SEDAN, a QUATTRO AVANT to tylko 65 kg (!). Michał ale to liczy się 65kg na koło czy na oś? No na oś. Nie wiem jak to interpretować. Czy jak kupie nowy gwint to mi siądzie -40/45mm na max podkreceniu w gore, czy jednak siadzie te ksiazkowe -35mm i bede mial mozliwosc regulacji w dol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stackerob Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Flyer, z tego co słyszałem to nie powinno się gwintu z przodu ustawiać na max w górę ze względu na charakterystykę pracy,... Ja u siebie nawet nie próbowałem tak ustawić, teraz z tyłu na zimę mam na max w górę przy KONI i stoi jakieś 7 cm niżej od serii(porównywałem na dwóch autach z takim samym rozmiarem kół i opon). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Flyer, z tego co słyszałem to nie powinno się gwintu z przodu ustawiać na max w górę ze względu na charakterystykę pracy,...Ja u siebie nawet nie próbowałem tak ustawić, teraz z tyłu na zimę mam na max w górę przy KONI i stoi jakieś 7 cm niżej od serii(porównywałem na dwóch autach z takim samym rozmiarem kół i opon). Z przodu nie mam na maksa w gore z tego co pamietam, z tylu tak mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Wiesz te 65KG to może kilka centymetrów obniżyć U mnie 2 lekkie osoby(kobiety) z tyłu i gumy obcierają o błotnik na nierównościach a wysokość na pusto jest mniej więcej jak 1BE może troszkę niżej:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rocco26l Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 A jak się zachowuje gwint w avancie przy 18 na 225 oponach przy 4 osobach i torbami w bagażniku ???? i czy przy max podwyższeniu gwintu jest twardszy czy odwrotnie ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 A jak się zachowuje gwint w avancie przy 18 na 225 oponach przy 4 osobach i torbami w bagażniku ???? i czy przy max podwyższeniu gwintu jest twardszy czy odwrotnie ???? Tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deal Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 witam ja kupilem do B5 nowy gwint mtsa bo 2 miesiacach do wymiany bo amorki przod nie trzymaly. przyslali po miesiacu nowe ale tez lipa juz odpuscilem walke z nimi bo sie reklamuja a to zwykly chinczyk .jesli chodzi o prowadzenie to tragedia buja buda nie trzyma trakcji w zakretach . nie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Miałem(w B5) supersporta - twardo, zero komfortu, potem H&Ra i było to samo, jako trzeci gwint włożyłem KW - przepaść, nawet na 19'' było fajnie, auto nie było miękkie ale też nie było twarde, wręcz ciężko było uwierzyć że jedzie się starym B5 na 19'' i gwincie Teraz czekam na paczkę z używanym "Wejtekiem" i zobaczymy co to warte bo jak na razie seryjny zawias (1be) w B7 jest twardy i mało komfortowy:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 z weiteca będziesz zadowolony, to praktycznie to samo co kw, chociaż moim zdaniem bardziej komfortowy jest weitec, zresztą to gwint z średniej górnej półki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Teraz czekam na paczkę z używanym "Wejtekiem" i zobaczymy co to warte bo jak na razie seryjny zawias (1be) w B7 jest twardy i mało komfortowy:facepalm: Bedziesz bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 ZAWIESZENIE GWINTOWANE AUDI A4 B6 B7 GWINT VOGTLAN (3979603677) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. jak sadzicie? warto nie warto? teraz mam h&r - 35 mm ( siedzi - 45 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się