KoJ@K 594 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Mi nowy AP w golfie przejechal ~1000km i zaczal trzeszczec/skrzypiec, polecial na reklamacje, ktora ciągla sie 3 miesiace, pozniej gwint polecial do DE i dopiero tam uznali, wymienili wklady i narazie juz z poltora roku jezdzi bez nie pokojacych dzwiekow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_91 115 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Ma ktos gwint lowtec w a4 b6 avant? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Jedzie już używany gwint KW jak będzie na aucie i trochę go objade dam znać jakie odczucia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Ma ktos gwint lowtec w a4 b6 avant?Magic87 ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilk89 1 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Panowie mam takie pytanie czy na zawieszeniu gwintowanym normalne jest to ze auto zachowuje sie jak zabka na poprzecznych nierownosciach przynajmniej ja skacze w fotelu (nawet nie chce myslec co bedzie sei dzialo z pasazerami na tylniej kanapie:D)... Jest to moje pierwsze zawieszenie gwintowane i nie wiem czy to jest normalne? To że jest twardo to się spodziewałem ale to podskakiwanie jest bardzo irytujące, jadąc w trasę ekspresowa droga czy autostrada dramat. Zawieszenie to bilstein b14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaM2104 0 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Hej. Mam gwint oettinger technik GmbH. Czy ktoś wie co to za gwint?może ktoś zainteresowany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Hej. Mam gwint oettinger technik GmbH. Czy ktoś wie co to za gwint?może ktoś zainteresowany ?A do czego ten gwint i ile pln sobie zyczysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaM2104 0 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Hej. Mam gwint oettinger technik GmbH. Czy ktoś wie co to za gwint?może ktoś zainteresowany ?A do czego ten gwint i ile pln sobie zyczysz? Gwint w b6 3.0 avant Q. A ile nie mam pojęcia , może 1be zamiana. Zależy mi by wyżej stało bo krawężniki są problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Panowie jezdzi ktos b6 na gwincie AP i moze sie cos wypowiedziec na jego temat, no i najlepiej odniesc sie do jakiegos innego i miec porownanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scOOtt 0 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Jeżdżę b6 z założonym gwintem ap. Kupiłem ja jak była na dużej glebie. Praktycznie na każdym "policjancie" musiałem zwalniać do minimum by nie uderzyć podwoziem. Podnioslem ja o jakies 4cm i teraz jest bardzo dobrze. Twardość porównywalna z zawieszeniem fabrycznym 1BE. Osobiście jednak gdybym miał kase wolałbym by siedziało oryginalne zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Siemanko, Koledzy jak już pisałem nabyłem używany gwint KW. Sprężynki wypiaskowane i pomalowane proszkowo, amorki wyczyszczone i zabezpieczone. We wtorek montaż na auto, teraz moje pytanie jak macie ustawione? Chciałbym żeby przód od podłoża do krawędzi rantu maił 62.5cm a tył 64cm. Czy będzie tak ok? chodzi mi szczególnie o przód. Dodam, że mam 18 z gumą 225 40 na feldze z ET 30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radeksc 0 Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Pytanie już padło, ale nie było odpowiedzi. Wie ktoś coś na temat zawieszenia DTS? Grupa KW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scOOtt 0 Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) Ja w tej chwili po podniesieniu od podłoża do rantu nadkola mam około 66 cm i jest w moim odczuciu bardzo dobrze. Dzis na równej nawierzchni zmierzyłem czy po podniesieniu gwintu jest równo i wyszło tak (mierzone od podłoża do rantu nadkola): Przód obie strony 65cm Tył lewa strona 64 a prawa niecałe 64,5 cm - czy tak może być ? Pytam bo cieżko z tylu było liczyć obroty bo strasznie ciężkie dojście. Co o tym myślicie ? Edytowane 18 Października 2015 przez scOOtt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Jak dla mnie to przód masz cholernie wysoko.Ja na sprężynach eibacha i s linowych amorkach mam 63 z przodu.Co do różnych wysokości to kwestia czy tak Ci odpowiada.mnie osobiście by to wkurzało że nie jest tak jak powinno być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scOOtt 0 Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Jak dla mnie to przód masz cholernie wysoko.Ja na sprężynach eibacha i s linowych amorkach mam 63 z przodu.Co do różnych wysokości to kwestia czy tak Ci odpowiada.mnie osobiście by to wkurzało że nie jest tak jak powinno być. Przy zmianie kół doprowadzimy tył do "równości". Jeśli chodzi o te 65 cm - przy 17" kołach prześwit między oponą a nadkolem jest praktycznie na 3 palce - jak dla mnie jest okej. Wcześniej była taka gleba, że przy progach zwalniających musiałem zwalniać praktycznie do zera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Przy zmianie kół doprowadzimy tył do "równości".Jeśli chodzi o te 65 cm - przy 17" kołach prześwit między oponą a nadkolem jest praktycznie na 3 palce - jak dla mnie jest okej.Wcześniej była taka gleba, że przy progach zwalniających musiałem zwalniać praktycznie do zera Jeśli Tobie odpowiada to ok U mnie właśnie się montuje gwint KW i przód ustawiam na 62.5 a tył na 64.co do twardości to jazdy próbne pokażą. . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz eS. 0 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Ja od nie dawna jezdze na Koni Sport (przód + tyl) w B5 i jest za***iście twardo w porownaniu do Weiteca ktorego wczesniej mialem ( sam przód ), ale nie przeszkadza mi to, w sumie to nawet lepiej ze przód sie mniej ugina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy705 0 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Panowie spasuje gwint z oski do quattro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emilk89 1 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Panowie spasuje gwint z oski do quattro? Powiem Ci tak, kupiłem gwint od ośki chociaż wszyscy pisali że do quattro nie będzie pasował. Założyłem i wszystko pasuje, mam sedana a gwint jest bilsteina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy705 0 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Panowie ma ktos zamontowany z tej firmy gwint?chodzi mi o opinie czy warto brac i czy jest twardy ze szczeka odpadnie? http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b6-b7-8e-00-07-i5822234359.html http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b6-8e-00-fk-nowe-i5223190167.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się