Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sączy paliwo z pod głowiczki pompy pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sączy paliwo z pod głowiczki pompy pomocy czy da sie to zrobic??

i jak??

Opublikowano

jeśli mowa o nastawniku to jestem po tym zabiegu w czwartek w moim AFNie robione sprawa prosta masz dwie uszczelki pod nastawnikiem i na górze po deklem nastawnika nr tych uszczelek BOSCH

1 460 206 305

1 461 015 303

nie jest to drogie (uszczelki) więc jak masz VAGa i trochę żyłki majsterkowicza to powinieneś sobie z tym poradzić masz tutaj na forum temat o tym, ja nie ruszałem samego nastawnika czyli nie rozbierałem go

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?...pod+nastawnika

Opublikowano

to jak to zrobiles??

Opublikowano

Jak spod glowiczki sie saczy to nie z nastawnika.

Pompa do wyjecia i uszczelnienia.

Opublikowano

u mnie uszczelnienie pompy 400zł wiec odpada

Opublikowano

ja miałem tak samo..uszczelniłem pompę i jest dobrze..jak poszły same uszczelniacze to jeszcze pół biedy..tam sa jeszcze takie sprężynki i one mogły też pęknąć na pól..ja dałem z uszczelnienie chyba 500 lub 600 PLN

Opublikowano

u mnie dokladnie w tych miejscach co na foto

2645c2bf491b5d16med.jpg

Opublikowano

Sączy się spod nastawnika a nie glowiczki. Cena uszczelek to 25zl.

Opublikowano

Operacja jak w opisie może wygląda skomplikowanie ale nie jest tak źle, potrzebny tylko specjalny klucz do tej oryginalnej śruby (trójkątnej) wiadoma sprawa rozkręcić łatwo gorzej poskręcać :wink: Jak zdejmiesz nastawnik to wymieniasz uszczelki jak Ci podałem te numery Boscha i skręcasz uważasz tylko na ten tzw palec aby trafić w to miejsce otwór (zobaczysz). Potem zostaje ustawienie dawki na kompie rozgrzewasz silnik do tych 80 stopni i ustawiasz w okolicy 4,0 - 3,8mgr, ja tak miałem.

---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ----------

zapomniałem podpowiedzieć abyś sobie przed demontażem zrobił kreskę na boku nastawnika i pompy aby założyć mniej więcej tak jak było potem tylko wyregulować na VAGu

Opublikowano

spoko ja mam dawke 3,2 czy powinienem ja zmienic?

Opublikowano

twoja decyzja, trochę większe spalanie ale werwy też więcej :decayed:

Opublikowano

czy jak zmienie na 3,5 rodam ze mam wirusa to czy auto straci dynamike?

Opublikowano

Bez przesady nie będzie wzrostu mocy, ja wolałem ustawić tak jak było możesz spróbować i się przekonać.

Swoją drogą mi leciało tak samo jak Tobie te uszczelki były już płaskie więc lało się z nich ładnie w ogóle jak było na zewnątrz -10.

Opublikowano

znaczy daja na 3.5 to w tym momecie zmniejszam dawke wiec pytam czy straci na dynamice

Opublikowano

to działa w drugą stronę dawka w dól to większe spalanie jakoś tak

---------- Post dopisany at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany at 22:28 ----------

znaczy dobrze miałeś 3,2 a chcesz mieć 3,5 to będzie ok

Opublikowano

spoko to zmienie a slyszalem ze jak da sie dawke 3 to auto ma kopa od samego dołu czy ktos wie cos w tym temacie?

Opublikowano

od samego dołu napewno nie ,tylko tak jak załączy turbina to delikatnie lepiej ciagnie .ustaw nastawnikiem na 1.5mg i zobaczysz dopiero jakiego ma buta. tyle ze w zbiorniku wir u mnie przy takiej operacji i max bucie bez chipa palił 9l ON z chipem 6.5l on

Opublikowano

a teraz jak masz ustawione?

Opublikowano

na zime 4.0mg bez świateł i pod obciażeniem np właczone swiatła 4.4mg .w lato 3.0 -3.4mg.

---------- Post dopisany at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ----------

spalanie w zime przy średnio dynamicznej jezdzie 6.4l ON bez chipa i 5,6l On z chipem ( swojej produkcji ) :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...