Faster84 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 sączy paliwo z pod głowiczki pompy pomocy czy da sie to zrobic?? i jak??
novwy Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 jeśli mowa o nastawniku to jestem po tym zabiegu w czwartek w moim AFNie robione sprawa prosta masz dwie uszczelki pod nastawnikiem i na górze po deklem nastawnika nr tych uszczelek BOSCH 1 460 206 305 1 461 015 303 nie jest to drogie (uszczelki) więc jak masz VAGa i trochę żyłki majsterkowicza to powinieneś sobie z tym poradzić masz tutaj na forum temat o tym, ja nie ruszałem samego nastawnika czyli nie rozbierałem go http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?...pod+nastawnika
trepek Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Jak spod glowiczki sie saczy to nie z nastawnika. Pompa do wyjecia i uszczelnienia.
Faster84 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 u mnie uszczelnienie pompy 400zł wiec odpada
xBladex Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 ja miałem tak samo..uszczelniłem pompę i jest dobrze..jak poszły same uszczelniacze to jeszcze pół biedy..tam sa jeszcze takie sprężynki i one mogły też pęknąć na pól..ja dałem z uszczelnienie chyba 500 lub 600 PLN
Faster84 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 u mnie dokladnie w tych miejscach co na foto
trepek Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Sączy się spod nastawnika a nie glowiczki. Cena uszczelek to 25zl.
novwy Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Operacja jak w opisie może wygląda skomplikowanie ale nie jest tak źle, potrzebny tylko specjalny klucz do tej oryginalnej śruby (trójkątnej) wiadoma sprawa rozkręcić łatwo gorzej poskręcać Jak zdejmiesz nastawnik to wymieniasz uszczelki jak Ci podałem te numery Boscha i skręcasz uważasz tylko na ten tzw palec aby trafić w to miejsce otwór (zobaczysz). Potem zostaje ustawienie dawki na kompie rozgrzewasz silnik do tych 80 stopni i ustawiasz w okolicy 4,0 - 3,8mgr, ja tak miałem. ---------- Post dopisany at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ---------- zapomniałem podpowiedzieć abyś sobie przed demontażem zrobił kreskę na boku nastawnika i pompy aby założyć mniej więcej tak jak było potem tylko wyregulować na VAGu
Faster84 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 spoko ja mam dawke 3,2 czy powinienem ja zmienic?
novwy Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 twoja decyzja, trochę większe spalanie ale werwy też więcej
Faster84 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 czy jak zmienie na 3,5 rodam ze mam wirusa to czy auto straci dynamike?
novwy Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Bez przesady nie będzie wzrostu mocy, ja wolałem ustawić tak jak było możesz spróbować i się przekonać. Swoją drogą mi leciało tak samo jak Tobie te uszczelki były już płaskie więc lało się z nich ładnie w ogóle jak było na zewnątrz -10.
Faster84 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 znaczy daja na 3.5 to w tym momecie zmniejszam dawke wiec pytam czy straci na dynamice
novwy Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 to działa w drugą stronę dawka w dól to większe spalanie jakoś tak ---------- Post dopisany at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany at 22:28 ---------- znaczy dobrze miałeś 3,2 a chcesz mieć 3,5 to będzie ok
Faster84 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 spoko to zmienie a slyszalem ze jak da sie dawke 3 to auto ma kopa od samego dołu czy ktos wie cos w tym temacie?
vp-tdi Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 od samego dołu napewno nie ,tylko tak jak załączy turbina to delikatnie lepiej ciagnie .ustaw nastawnikiem na 1.5mg i zobaczysz dopiero jakiego ma buta. tyle ze w zbiorniku wir u mnie przy takiej operacji i max bucie bez chipa palił 9l ON z chipem 6.5l on
vp-tdi Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 na zime 4.0mg bez świateł i pod obciażeniem np właczone swiatła 4.4mg .w lato 3.0 -3.4mg. ---------- Post dopisany at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ---------- spalanie w zime przy średnio dynamicznej jezdzie 6.4l ON bez chipa i 5,6l On z chipem ( swojej produkcji )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się