lutka8806 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Witam. Od miesiąca zaobserwowałem ubytek płynu hamulcowego zaś od 2 tygodni co 3 dzień muszę dolewać płynu hamulcowego. Pedał hamulca jest taki jak zawsze nie ma z nim problemu. Co może być przyczyną tego ubytku??
Dev Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Dziura w ukladzie Czego sie spodziewales ??? Auto na podnosnik i szukaj gdzie cieknie
rafi87_ Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Witam kolegów. Otóż w moim Audi mam podobny problem, ubytek płynu hamulcowego od jakiegoś czasu i dziś po głębszej analizie odnalazłem przyczynę wycieku... na przedstawionej później fotce płyn wycieka z pod tej śruby zaznaczonej na czerwono...... proszę uświadomić mnie co znajduje sie w tym miejscu, pod ta śruba??? czy jest tam może jakaś uszczelka? oring????problem występuje z obu stron Audi z tylu..... z góry dziękuje za pomoc i pozdr.
Pawelkiwi Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 W zacisku oringi ale czy wymiana Ci coś pomoże? Wątpliwa sprawa. Pewnie DOT4 stary i korozja z wody zrobiła swoje.
rafi87_ Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Co w tym wypadku??? Wymiana na nowe całości??? Wymiana samych oringow nie rozwiąże problemu???
rafi87_ Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 sama wymiana oringów nie pomoze???? mozna dostac do tego jakis zestaw naprawczy????
Dev Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Masz zezarta os w mechanizmie recznego trzeba ja wymienic Same rozbieranie a potem skladanie zacisku tez nie jest proste
risones Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 to nie cieknie spod śruby tylko z pod uszczelnienia które się znajduje pod tymi "blachami" od ręcznego jeśli nie robiłeś nigdy zacisków to się za to nie bierz, bo trzeba miec pojęcie bez urazy oczywiscie , zestawy naprawcze oczywiscie istnieją ale i przy wymianie uszczelnień trzeba zachować sie profesjonalnie. A w twoim przypadku pewnie trzeba bądzie napawać sworzeń a i on musi miec odpowiednią chropowatosc bo uszczelnienie po nim "chodzi"
wilku323 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 śruby są zapieczone i nie rób tego sam
jospethe Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Polecam filmik. Może sie komuś przyda.
rafi87_ Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 świetny filmik, myślę ze naparwde przydatny, mam zamiar zabrac sie do samodzielnej regeneracji, zakupiłem juz kompletne zestawy naprawcze, przeraza mnie tylko fakt zapieczonych śrub i konsekwencji jakie mogą z tego wyniknac, ale moze nie bedzie tak najgorzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się