tomekk8 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Witam was klubowicze mam problem, otóż jakiś czas temu auto podczas jazdy zaczęło przechodzić w tryb awaryjny i trzeba było zgasić auto i odpalić i wszystko wracało do normy ale po chwili znowu to samo, autko zostawiłem u mechanika który powiedział że turbina do regeneracji i tak też się stało, turbina została zregenerowana + miałem ,,dziure'' w intercoolerze też to zrobił + wymienił oleje i filry. Wszystko wydawało się ok, autko fajnie śmiga ale no własnie ale tylko na prostych odcinkach, problem pojawia się tylko i wyłącznie jak jadę pod górkę i silnik jest bardziej obciążony wtedy znowu przechodzi w tryb awaryjny;/ ( dodam że testowałem autko na prostym odcinku i choć bym jak go przegazował nic sie nie działo, turbina sie nie wyłączała) problem pojawia się tylko jak jadę pod górkę.... błąd który pokazywało przed regeneracją turbiny i pokazuje go też teraz to ,,czujnik ciśnienia doładowania''. Może miał ktoś z was taki problem i może mi pomóc? Silnik to 1,9 TDI Audi A4 B6. Pozdrawiam
rollek Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zacząłbym od podmiany czujnika ciśnienia doładowania
slo Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 podmień map sensor a jak nie pomoże to może coś z N75?
Obinator Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Miałem podobny problem, zabierałem się do wymontowania turbo ale zauważyłem że przewód podciśnienia wypiął się z zaworu N75, podłączyłem go z powrotem i dodatkowo spoiłem plastikową opaską. Wszystko wróciło do normy. Sprawdź przewody podciśnienia.
dragonlp Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Miałem podobny problem. Auto totalnie straciło moc i nie chciało jechać. Po odpaleniu na zimno, przez pierwsze kilometry jechał dobrze a później w ogóle "nie ciągnął". Przyczyną był czujnik ciśnienia doładowania. Wymieniony, błędy od razu pokasowaliśmy i problem z głowy. Powiedziano mi również że ten czujnik to regularny problem w A4 B6, przynajmniej w 1.9tdi.
_Bumier_ Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Mój brat ma taki problem w 1,9tdi ; Gdy auto się rozgrzeje to między 2500-3000tyś obrotów (mogę się mylić) turbo przestaje działać. Auto staje się wielkim mułem . Jedyna rada to wyłączyć i włączyć silnik i wszystko chodzi jak powinno lecz nie na długo .. Dodam że żadnego błędu nie pokazuje . Turbo i egr do czyszczenia ?
gacekmen1 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 JA tak miałem, wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania i auto jak nowe
_Bumier_ Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Czyli może nie trzeba regenerować turbo ?
TarekA4b6 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 W moim przypadku regeneracja turbo sprawila ,ze problem trybu awaryjnego znikł Dajcie po garach niekiedy to turbo nie bedzie sie zapychac ,przy jezdzie caly czas spokojnej ,zamulajacej problem na pewno sie powtorzy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się