Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analize logów UPDATE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

NO nareszcie zrobiłem chyba wszystkie logi.

statystyczne. 000,001,003,004,007,013,011 ,a 014 i 018 miałem odczyt zerowy

log 000

02a37f575446d9e6m.jpg

log 001

f6b36671cd442867m.jpg

log 003

8887af6e6e0d1660m.jpg

log 004

2fffd3696e709857m.jpg

log 007

aa22da165da2d570m.jpg

log 013

bcafd4bceeb31169m.jpg

Grupy Basic Settings:

log 000

18be561f8d7e6f21m.jpg

log 003

8fa369a60a604260m.jpg

log 004

e55903bdc3890539m.jpg

log 011

f04d66ce3876562bm.jpg

Dynamiczne grupy: 000,001,004,008,011 a logi 003,010 MAM DO POPRAWY

log 000.

cfed8f0f33c286e1m.jpg

log001.

d5487093dc0bd04bm.jpg

log 004

7c4d6847bafe0639m.jpg

log 008

1cdf6e86d16c5ab9m.jpg

log 011

c8e9e2198498b585m.jpg

* jeszcze raz zmienisz indeks w nazwie wątku z [b6 AVF] na [ALL] to dostaniesz ostrzeżenie, bo 3 raz to zmieniam - Łukasz

Opublikowano

Grupy normalne: 000,001,003,004,007,013, 011 bez basic bo mam silnik(AVF)

A co ma wspólnego to, że zrobiłeś logi bez BS z silnikiem AVF ?

1. kiedy miałeś zmieniany rozrząd ? kąt synchronizacji jest poza "bezpiecznym" zakresem.

2. silniczek albo trochę niedogrzany, albo czeka Ciebie wymiana termostatu (stawiam na to 1 na razie - jak zrobisz dynamiczne i po nich grupę 007 statyczną to będzie lepiej widać).

To tyle z tego co wrzuciłeś - logi dynamiczne powiedzą nam dużo więcej.

Opublikowano

Tak zrozumiałem z instrukcji

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

i to jeszcze na czerwono wypisane

że grupe 011 silniki avf nie wykonuje sie BS.

No czyba że nie jaże przekazu. :confused4

Nie logujemy grupy 004, a nie 011. Czytaj uważnie.

Opublikowano

Auto kupiłem 2 miechy temu właściciel poprzedni właściciel wymieniał cały kompletny rozrząd w styczniu.Tak mówił :confused4:

LUKASZ: sory za index ,byłem nieświadomy swoich czynów :)

ACH dodałem jeszcze brakujący log 013

a co temperatury silnika,to możliwe że był nie dogrzany ,bo ledwie dobiła mi skazówka do 90stopni i zaczołem odrazu odczyty.

Opublikowano

Auto kupiłem 2 miechy temu właściciel poprzedni właściciel wymieniał cały kompletny rozrząd w styczniu.Tak mówił :confused4:

LUKASZ: sory za index ,byłem nieświadomy swoich czynów :)

To mechanik troszkę się nie przyłożył do zmiany tego rozrządu.

Dobrze jest to poprawić.

Opublikowano

Zrobiłem narazie tylko statystyczne a dynamiczne niebawem zrobie bo mam problem z zlokalizowaniem odpowiedniego bezpiecznego odcinka drogi ,aby rozhulać furkę do 4500 obr. :shocked:

do 4000 rpm wystarczy ... :wink4:

018 miałem odczyt zerowy :mysli:

i bardzo dobrze ...

Opublikowano

Zrób jeszcze logi dynamiczne.

Opublikowano

Spróbuje jutro na naszej A4 jak pojadę do klijęta do krakowa wieczorem :hi:.[br]Dopisany: 19 Sierpień 2008, 18:00 _________________________________________________Myślę że to wszystkie odczyty jakie powinny być ,teraz proszeo analize i czy coś poważnego dolega mojej LALI :-)

Opublikowano

Log 003 i 010 do poprawy - ciekawa sprawa, że te luki są akurat przy mierzonej masie powietrza przez LMM :mysli:

Kąt synchronizacji rozjechany i to równo - trzeba spojrzeć w rozrząd.

Jak spora ilość AWX/AVF ma malutki dodatek od fabryki w postaci kilku KM :wink4:

Opublikowano

Jak spora ilość AWX/AVF ma malutki dodatek od fabryki w postaci kilku KM :wink4:

ach ta krysztalowa kula ... [nie stłukła sie jeszcze :naughty:]

Opublikowano

ach ta krysztalowa kula ... [nie stłukła sie jeszcze :naughty:]

Jak dotąd, jeżeli chodzi o tą sprawę, w silnikach AWX/AVF kula się nie myliła :tongue4::wink4:

Opublikowano

Jak spora ilość AWX/AVF ma malutki dodatek od fabryki w postaci kilku KM :wink4:

ach ta krysztalowa kula ... [nie stłukła sie jeszcze :naughty:]

chłopaki o co chodzi z tą kryształową kulą ,trochę nie chwytam przekazu.To znaczy nie umiem rozkodować waszego grypsu.Proszę o proste przetłumaczenie zagadnienia "kryształowej kuli"

dla mniej sprytnych. :kox:

Opublikowano

Poprawiłem logi dynamiczne 003 i 010 bo były luki w odczytach,powodem było zbyt szybkie przyspieszenie samochodu i vag nie nadążał odczytywać wszystkich danych.Teraz wolniej przyspieszałem i są pełne odczyty.

To jest żart prawda ?

Opublikowano

Poprawiłem logi dynamiczne 003 i 010 bo były luki w odczytach,powodem było zbyt szybkie przyspieszenie samochodu i vag nie nadążał odczytywać wszystkich danych.Teraz wolniej przyspieszałem i są pełne odczyty.

To jest żart prawda ?

:naughty: Kolega Jogi1978 coś słabo czyta: logi dynamiczne robione na III biegu przy max wciśniętym gazie czyli log 010 kolumna 4 powinna wskazywać 100% :thumbdown:

Ktoś inny napisze Ci że masz bardzo mułowate auto: 16 sek. aby osiągnąć 4200obr. :thumbdown:

Opublikowano

Poprawiłem logi dynamiczne 003 i 010 bo były luki w odczytach,powodem było zbyt szybkie przyspieszenie samochodu i vag nie nadążał odczytywać wszystkich danych.Teraz wolniej przyspieszałem i są pełne odczyty.

To jest żart prawda ?

Jeżeli coś dziwnego napisałem to proszę o wytłumaczenie co jest żartem dla ciebie , czy moje odczyty :confused4: Czy może żartem jest to, że nie mogłem wcześniej zrobić poprawnych odczytów 003 i 010 gdy dawałem odrazu gaz do dechy, próbowałem tak zrobić odczyt 4-5 razy i były luki .A dopiero po łagodnym dodaniu gazu do dechy odczyty były pełne.

Więc doszłem do takiego "swojego" wniosku.

Przepraszam jeśli coś śmiesznego napisałem ,ale to moje pierwsze kroki więc :confused4:

Opublikowano

Chodzi o to że gaz ma być wciśnięty na maxa, inaczej się nie da.

Dziwne jest to że jak przyspieszałeś na maxie to miałeś luki w odczytach, może to wina laptopa... próbuj jeszcze raz i gaz do dechy.

Opublikowano

to jest ten "żart"

...były luki w odczytach,powodem było zbyt szybkie przyspieszenie samochodu i vag nie nadążał odczytywać wszystkich danych.Teraz wolniej przyspieszałem i są pełne odczyty.

jak vag nie mógł zdążyć odczytać??? może vag nie mógł poprostu poprawnie zapisać wyników na dysk twardy z jakiegoś powodu??? z tego co zauważyłem na swoim laptopie to vag pobiera dużo zasobów systemowych a mam stary sprzęt typu pentium 300MHz więc jak uruchamiam vag'a to tylko vag'a i nic innego

Opublikowano

Tak naprawdę na III biegu 4200 obr. robie w niecałe 9 sekund.Problem w tym ,że jak po starcie naciskam gaz do dechy mam przerwy w odczytach w czwartej kolumnie 003 i w drugiej kolumnie log 010 MMM :mysli: próbowalem a może z 4-5 razy i to samo.

A jak dodaje gaz łagodniej odczyty są pełne sekunda po sekuńdzie.

ale widze że nie można zrobić inaczej poprawnych logów jak sie nie da gaz do dechy już przy 1500 obr.

nic jutro ostatnie podejście .dzieki za uświadomienie.Myślałem że szybkość dodania gazu do dechy nie ma nic do znaczenia tylko będzie dłuższy odczyt :>[br]Dopisany: 24 Sierpień 2008, 21:43 _________________________________________________

to jest ten "żart"

...były luki w odczytach,powodem było zbyt szybkie przyspieszenie samochodu i vag nie nadążał odczytywać wszystkich danych.Teraz wolniej przyspieszałem i są pełne odczyty.

jak vag nie mógł zdążyć odczytać??? może vag nie mógł poprostu poprawnie zapisać wyników na dysk twardy z jakiegoś powodu??? z tego co zauważyłem na swoim laptopie to vag pobiera dużo zasobów systemowych a mam stary sprzęt typu pentium 300MHz więc jak uruchamiam vag'a to tylko vag'a i nic innego

Może i to być powodem jak piszesz wysprzątam kompa powyłączam inne programy i odpalę samego vaga, chociaż mam 1,6Ghz i 1G RAMU

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...