jogi1978 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 NO nareszcie zrobiłem chyba wszystkie logi. statystyczne. 000,001,003,004,007,013,011 ,a 014 i 018 miałem odczyt zerowy log 000 log 001 log 003 log 004 log 007 log 013 Grupy Basic Settings: log 000 log 003 log 004 log 011 Dynamiczne grupy: 000,001,004,008,011 a logi 003,010 MAM DO POPRAWY log 000. log001. log 004 log 008 log 011 * jeszcze raz zmienisz indeks w nazwie wątku z [b6 AVF] na [ALL] to dostaniesz ostrzeżenie, bo 3 raz to zmieniam - Łukasz
Darek_G Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Coś nie banglają te Twoje napisy (domyślam się, że miały być to linki)
lukaszr Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Grupy normalne: 000,001,003,004,007,013, 011 bez basic bo mam silnik(AVF) A co ma wspólnego to, że zrobiłeś logi bez BS z silnikiem AVF ? 1. kiedy miałeś zmieniany rozrząd ? kąt synchronizacji jest poza "bezpiecznym" zakresem. 2. silniczek albo trochę niedogrzany, albo czeka Ciebie wymiana termostatu (stawiam na to 1 na razie - jak zrobisz dynamiczne i po nich grupę 007 statyczną to będzie lepiej widać). To tyle z tego co wrzuciłeś - logi dynamiczne powiedzą nam dużo więcej.
jogi1978 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Już są :good: [br]Dopisany: 18 Sierpień 2008, 23:20 _________________________________________________Tak zrozumiałem z instrukcji http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html i to jeszcze na czerwono wypisane że grupe 011 silniki avf nie wykonuje sie BS. No czyba że nie jaże przekazu.
lukaszr Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Tak zrozumiałem z instrukcji http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html i to jeszcze na czerwono wypisane że grupe 011 silniki avf nie wykonuje sie BS. No czyba że nie jaże przekazu. :confused4 Nie logujemy grupy 004, a nie 011. Czytaj uważnie.
jogi1978 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Auto kupiłem 2 miechy temu właściciel poprzedni właściciel wymieniał cały kompletny rozrząd w styczniu.Tak mówił LUKASZ: sory za index ,byłem nieświadomy swoich czynów ACH dodałem jeszcze brakujący log 013 a co temperatury silnika,to możliwe że był nie dogrzany ,bo ledwie dobiła mi skazówka do 90stopni i zaczołem odrazu odczyty.
lukaszr Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Auto kupiłem 2 miechy temu właściciel poprzedni właściciel wymieniał cały kompletny rozrząd w styczniu.Tak mówił LUKASZ: sory za index ,byłem nieświadomy swoich czynów To mechanik troszkę się nie przyłożył do zmiany tego rozrządu. Dobrze jest to poprawić.
spanky Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Zrobiłem narazie tylko statystyczne a dynamiczne niebawem zrobie bo mam problem z zlokalizowaniem odpowiedniego bezpiecznego odcinka drogi ,aby rozhulać furkę do 4500 obr. do 4000 rpm wystarczy ... 018 miałem odczyt zerowy i bardzo dobrze ...
jogi1978 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Spróbuje jutro na naszej A4 jak pojadę do klijęta do krakowa wieczorem .[br]Dopisany: 19 Sierpień 2008, 18:00 _________________________________________________Myślę że to wszystkie odczyty jakie powinny być ,teraz proszeo analize i czy coś poważnego dolega mojej LALI :-)
lukaszr Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Log 003 i 010 do poprawy - ciekawa sprawa, że te luki są akurat przy mierzonej masie powietrza przez LMM Kąt synchronizacji rozjechany i to równo - trzeba spojrzeć w rozrząd. Jak spora ilość AWX/AVF ma malutki dodatek od fabryki w postaci kilku KM
spanky Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Jak spora ilość AWX/AVF ma malutki dodatek od fabryki w postaci kilku KM ach ta krysztalowa kula ... [nie stłukła sie jeszcze ]
lukaszr Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 ach ta krysztalowa kula ... [nie stłukła sie jeszcze ] Jak dotąd, jeżeli chodzi o tą sprawę, w silnikach AWX/AVF kula się nie myliła
jogi1978 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Jak spora ilość AWX/AVF ma malutki dodatek od fabryki w postaci kilku KM ach ta krysztalowa kula ... [nie stłukła sie jeszcze ] chłopaki o co chodzi z tą kryształową kulą ,trochę nie chwytam przekazu.To znaczy nie umiem rozkodować waszego grypsu.Proszę o proste przetłumaczenie zagadnienia "kryształowej kuli" dla mniej sprytnych.
lukaszr Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Poprawiłem logi dynamiczne 003 i 010 bo były luki w odczytach,powodem było zbyt szybkie przyspieszenie samochodu i vag nie nadążał odczytywać wszystkich danych.Teraz wolniej przyspieszałem i są pełne odczyty. To jest żart prawda ?
Darev Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Poprawiłem logi dynamiczne 003 i 010 bo były luki w odczytach,powodem było zbyt szybkie przyspieszenie samochodu i vag nie nadążał odczytywać wszystkich danych.Teraz wolniej przyspieszałem i są pełne odczyty. To jest żart prawda ? Kolega Jogi1978 coś słabo czyta: logi dynamiczne robione na III biegu przy max wciśniętym gazie czyli log 010 kolumna 4 powinna wskazywać 100% Ktoś inny napisze Ci że masz bardzo mułowate auto: 16 sek. aby osiągnąć 4200obr.
jogi1978 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Poprawiłem logi dynamiczne 003 i 010 bo były luki w odczytach,powodem było zbyt szybkie przyspieszenie samochodu i vag nie nadążał odczytywać wszystkich danych.Teraz wolniej przyspieszałem i są pełne odczyty. To jest żart prawda ? Jeżeli coś dziwnego napisałem to proszę o wytłumaczenie co jest żartem dla ciebie , czy moje odczyty Czy może żartem jest to, że nie mogłem wcześniej zrobić poprawnych odczytów 003 i 010 gdy dawałem odrazu gaz do dechy, próbowałem tak zrobić odczyt 4-5 razy i były luki .A dopiero po łagodnym dodaniu gazu do dechy odczyty były pełne. Więc doszłem do takiego "swojego" wniosku. Przepraszam jeśli coś śmiesznego napisałem ,ale to moje pierwsze kroki więc
Darev Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Chodzi o to że gaz ma być wciśnięty na maxa, inaczej się nie da. Dziwne jest to że jak przyspieszałeś na maxie to miałeś luki w odczytach, może to wina laptopa... próbuj jeszcze raz i gaz do dechy.
Darev Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 to jest ten "żart" ...były luki w odczytach,powodem było zbyt szybkie przyspieszenie samochodu i vag nie nadążał odczytywać wszystkich danych.Teraz wolniej przyspieszałem i są pełne odczyty. jak vag nie mógł zdążyć odczytać??? może vag nie mógł poprostu poprawnie zapisać wyników na dysk twardy z jakiegoś powodu??? z tego co zauważyłem na swoim laptopie to vag pobiera dużo zasobów systemowych a mam stary sprzęt typu pentium 300MHz więc jak uruchamiam vag'a to tylko vag'a i nic innego
jogi1978 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Tak naprawdę na III biegu 4200 obr. robie w niecałe 9 sekund.Problem w tym ,że jak po starcie naciskam gaz do dechy mam przerwy w odczytach w czwartej kolumnie 003 i w drugiej kolumnie log 010 MMM próbowalem a może z 4-5 razy i to samo. A jak dodaje gaz łagodniej odczyty są pełne sekunda po sekuńdzie. ale widze że nie można zrobić inaczej poprawnych logów jak sie nie da gaz do dechy już przy 1500 obr. nic jutro ostatnie podejście .dzieki za uświadomienie.Myślałem że szybkość dodania gazu do dechy nie ma nic do znaczenia tylko będzie dłuższy odczyt :>[br]Dopisany: 24 Sierpień 2008, 21:43 _________________________________________________ to jest ten "żart" ...były luki w odczytach,powodem było zbyt szybkie przyspieszenie samochodu i vag nie nadążał odczytywać wszystkich danych.Teraz wolniej przyspieszałem i są pełne odczyty. jak vag nie mógł zdążyć odczytać??? może vag nie mógł poprostu poprawnie zapisać wyników na dysk twardy z jakiegoś powodu??? z tego co zauważyłem na swoim laptopie to vag pobiera dużo zasobów systemowych a mam stary sprzęt typu pentium 300MHz więc jak uruchamiam vag'a to tylko vag'a i nic innego Może i to być powodem jak piszesz wysprzątam kompa powyłączam inne programy i odpalę samego vaga, chociaż mam 1,6Ghz i 1G RAMU
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się