Mateusz00 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Witam Panowie! Wyciek to może przesadziłem, ale widzę, że lekko mi się poci chłodniczka oleju, z tym że poci się nie olejem a płynem chłodzącym. Moje pytanie brzmi co z tym zrobić? Wymieniać całą chłodniczkę czy może wystarczy ją jakoś uszczelnić? Trzeba ściągać do tego filtr oleju? potrzebowałbym też informacji gdzie zlokalizowany jest czujnik temperatury plynu chlodzacego. pozdrawiam, mateusz
A-rek Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 potrzebowałbym też informacji gdzie zlokalizowany jest czujnik temperatury plynu chlodzacego. pozdrawiam, mateusz czujnik jest z tyłu silnika lekko po lewej stronie, dojście do niego jest ch**owe ale jak masz sprawne ręce da się go wymienić
oca69 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Jak się nie mylę to pod chłodniczką jest uszczelka wymienna i do kupienia
Mateusz00 Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 rozumiem ze filtr oleju trzeba najpierw wykrecic? troche lipa jesli tak, bo 2 tyg temu wymienialem.. no ale jak mus to mus. uszczelka nad chlodniczka mowicie, a mi wyglada jakby byly zapocone te rurki przylaczeniowe. czy do nich tez sa jakies oringi uszczelniacze?
Gladispes Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 a mi wyglada jakby byly zapocone te rurki przylaczeniowe. czy do nich tez sa jakies oringi uszczelniacze? Masz tam króciec aluminiowy, między nim a silnikiem jest oring 50x3,15 bodajże. Ogólnie mi ciekło przez niego, bo był przerwany. Przy okazji zmieniłem jeszcze dwa inne oringi jak już było rozebrane. Jeden to między innymi oring od czujnika, bo był w opłakanym stanie. ---------- Post dopisany at 22:09 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ---------- ...dojście do niego jest ch**owe ale jak masz sprawne ręce da się go wymienić Potwierdzam. Trzeba się pogimnastykować, żeby cokolwiek tam poodkręcać/powymieniać
bawół1 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 rozumiem ze filtr oleju trzeba najpierw wykrecic? troche lipa jesli tak, bo 2 tyg temu wymienialem.. no ale jak mus to mus. uszczelka nad chlodniczka mowicie, a mi wyglada jakby byly zapocone te rurki przylaczeniowe. czy do nich tez sa jakies oringi uszczelniacze? Duży oring pod chłodniczką uszczelnia stronę olejową . Jeśli mokre jest płynem chłodniczym to przyjrzyj się opaskom węży przy chłodniczce . Jeśli to nie pomoże to może być tak jak u mnie, ze króćce zeżarło. Po zdjęciu węzy i wyczyszczeniu chłodniczki miałem dziury w króćcach. Wymieniłem całą chłodniczkę ( ok. 200 zł) .Bez zlewania oliwy wykręciłem filtr oleju ( Strata oleju ok 0,5 ltr. ). Następnie zlanie płynu chłodniczego i wypięcie węży z chłodniczki. Pod filtrem oleju nakrętka bodaj 27 . Wtedy chłodniczka zejdzie .
Mateusz00 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 dzieki za podpowiedzi. narazie nie mam czasu się tym zająć, ale jak tylko znajdę chwilkę to zdam relację co i jak. pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się