siwusek Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 zrobie komplet logów nowych z podmieniana przepływką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Ale jak dla mnie to jednak będzie nieszczelnosc w dolocie. Przez przepływke nawet jak by ostro cięła dawke to doładowanie powinno być wyższe Chodź mogę sie mylić Wysłane z telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 tylko gdzie moze byc ta nieszczelność w jakich miejscach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Szczerze to wszędzie od gumowych łączników przez rury do intercoolera Wysłane z telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 albo sam intercooler jutro obadam co i jak z ta nieszczelnąścią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Posprawdzaj dokładnie pod opaskami wysłane z audi goldiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 niestety nic tak ciekawego nie widzę może sam icek jest dziurawy ale chyba by bardziej kopcił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Mi jak spadl całkowicie wąż z rury pod zderzakiem to nawet dymka wiekszego nie puściła. Jedyne Co bylo to efekt dźwiękowy odrzutowca w okolicy 2 tyś obr. Wysłane z telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 zmieniłem przepływkę jutro logi u mnie weże poskrecane dobrze ---------- Post dopisany 27-02-2014 at 21:43 ---------- Poprzedni post napisany 24-02-2014 at 20:52 ---------- Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Zamień n75 z n18 przełóż wezyki zaraz przy ścianie grodziowej tzn od n75 daj w miejsce tego gdzie jest podciśnienie od obiegu zamkniętego. I przejzyj caly dolot. auto masz po jakims programie ? Wysokie masz doładowanie wymagane u mnie AFN'ie mam nie cale 2000mbar Wysłane z telefonu stacjonarnego. ---------- Post dopisany at 07:15 ---------- Poprzedni post napisany at 07:15 ---------- Wysłane z telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m3e30 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 zbiera się syf w turbinie po części gorącej i dzieją się takie rzeczy. Łopatki mają pełne rozwarcie i stoją w miejscu zapieczone. wszystkie czujniki warjują a komp wywala tryb awaryjny bo grucha sie zacina wraz z cięgnem łopatek. a ta potrafi stać w miejscu jak zaspawana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Na początku tematu kolega napisał ze turbo wyczyszczone i grucha chodzi. I jak by bylo tak jak mówisz ze lopatki maja pelne rozwarcie to by bylo przeładowanie a po logach widać ze ma niedoładowanie. Wysłane z telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 to jeszcze raz turbina wyczyszczona sztanga chodzi lekko przepływka zamieniona dostałem od kolegi pisał że dobra wiec prosze sprawdzić na logach czy na pewno jest dobra n75 wyczyszczone zaklejone podłaczone tak jak powinno być nie widzę zadnego uszkodzenia wężyków nie moge zamienić 18 z 75 gdyż sa inne wtyczki do nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 To z którego roku masz tego AFN'a :)u mnie 96r zaworki sa zamienne. Wysłane z telefonu stacjonarnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel1.9tdi Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Sprawdź wszystkie wężyki podcisnieniowe. Albo sprawdź turbo czy na walku nie ma luzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Na walku nie ma luzow jak by byly to bym jej nawet nie skladal gdzie moge kupic wezyki podcisnieniowe tylko nie te plastikowe a silikonowe u mnie n75 ma wtyczke z 1 strony okragla a 18 prostakatna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Sprawdz n75 czy chodzi wogole Przestawiałeś sztange od turba? może jest przestawione? jaki błąd wychodzi? przeładowanie? Podepnij pod vaga i sprawdz błedy. Kopci?? jesli w dieslu jest nieszczelność zazwyczaj auto kopci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 zdaje mi sie ze Enka dzieła bo odpinam węża z gruchy sztanga opada przy sztandze nic nie grzebałem tak wywala błąd ze jest przeładowanie kopci tylko przy butowaniu jezeli z taka mocą i muleniem mozna tak nazwać ale jak typowy diesel, na pewno nie ma za mna czarno bardzo jedynie lekki dymek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 hmm sztanga od gruchy sie rusza?? płynie?? Próbowałeś podłączyć weżyk do gruchy omijając n75?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwusek Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 po raz kolejny napisze Sztanga chodzi Płynnie co mi da omieniecie enki ? i jak to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się