misiek95 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 W dniu 9.06.2018 o 17:51, pezet202 napisał: Od razu wymienie wszystkie wezyki podcisnienia, nie tylko te od N18. Jak robic to raz a porzadnie ? Tylko teraz nie wiem jakie bo widze czesc osob poleca silikonowe, a czesci gumowe zbrojone w srodku. I teraz zglupialem jakie kupic jakie beda lepsze ? Tak samo widze po schematach co umiesciles w innym watku ze maja byc srednicy 3,5 i 5 mm. A widze ze montuja 3,2 oraz 4 mm. To wtedy lepiej dla podcisnienia? I silikonowe i gumowe zbrojone spełnią swoją role. Niewielka różnica w średnicy nie ma wpływu. Byle było szczelnie
pezet202 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Dzieki chlopaki za odpowiedz ? A numer 8E0906628B to czujnika N75?
kamil-vag Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Ja zawsze biorę te - 3mm grubość ścianki i 3mm średnicy, są masywniejsze i unika się możliwości zassania ścianek http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-3mm-black-3-waz-silikonowy-i6669633132.html 15 minut temu, pezet202 napisał: Dzieki chlopaki za odpowiedz ? A numer 8E0906628B to czujnika N75? 8E0906628C to N75 - turbina; 8E0906628B to N18 - EGR. Poprawiłem.
pezet202 Opublikowano 12 Czerwca 2018 Opublikowano 12 Czerwca 2018 47 minut temu, kamil-vag napisał: Ja zawsze biorę te - 3mm grubość ścianki i 3mm średnicy, są masywniejsze i unika się możliwości zassania ścianek http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-3mm-black-3-waz-silikonowy-i6669633132.html 8E0906628C to N75 - turbina; 8E0906628B to N18 - EGR. Poprawiłem. Dzieki ? Jutro zakupie zaworek i przewody podcisnienia na miejscu u mnie, a w czwartek z kumplem umowilem sie na robote bo akurat garaz bedzie mial wolny ?
pezet202 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Wymienilem przewody podcisnienia na srednice 3,2mm, grubosc scianki 3mm. Przewod firmy gates. Niestety po 5km znowu pojawił sie ten sam błąd. Logi 003 BS W trybie on 370-390, a w trybie off 410-430 wiec bez zmian. W poniedzialek odbieram zamowiony czujnik N18 i bedzie wymiana. To musi juz pomoc.
kamil-vag Opublikowano 15 Czerwca 2018 Opublikowano 15 Czerwca 2018 A sprawdzałeś czy nie masz przypadkiem zaślepki EGR z małym otworem ?
pezet202 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Opublikowano 15 Czerwca 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, kamil-vag napisał: A sprawdzałeś czy nie masz przypadkiem zaślepki EGR z małym otworem ? Mozesz dokładnie opisać gdzie i co mam sprawdzić bo nie rozumiem ? Edytowane 15 Czerwca 2018 przez pezet202 Błedny opis
pezet202 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Opublikowano 15 Czerwca 2018 Do egr dostałem normalne uszczelki metalowa i papierowa i obie wymieniłem. Były w komplecie z ori egr
pezet202 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Dzisiaj odebralem czujnik N18. Na dniach montaz, wiec dam znac. A mam pytanie, czy po montażu nowego egr nie trzeba zrobic jakiejs adaptacji jak w innych autach? Czy poprostu sie go montuje i juz?
kamil-vag Opublikowano 18 Czerwca 2018 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Nie ma adaptacji, przyuczenia itd... to jest zawór mechaniczny, nie określasz w nim pozycji min/max... steruje nim N18 na podstawie odczytu z MAF...
pezet202 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Opublikowano 19 Czerwca 2018 Dzieki za odpowiedz ? Tak myslalem ale oczywiscie jest mase ,, madrych mechanikow,, co mowili inaczej i czlowiek juz zglupial ?
makaveli1985 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Witam takie pytanie czy N18z awx 130 km. Będzie pasował z 110 konnego
misiek95 Opublikowano 29 Czerwca 2018 Opublikowano 29 Czerwca 2018 W dniu 21.06.2018 o 13:12, makaveli1985 napisał: Witam takie pytanie czy N18z awx 130 km. Będzie pasował z 110 konnego Wtyczke ma inną ten z 110km- taką kwadratową. Po przelutowaniu wtyczki będzie działał.
pezet202 Opublikowano 19 Lipca 2018 Opublikowano 19 Lipca 2018 Panowie N18 wymieniony ale błąd dalej jest. Rece opadaja. Przed wymiana zapalil sie po okolo 5km teraz po okolo 20km. Pomocy bo zglupiec mozna
kamil-vag Opublikowano 19 Lipca 2018 Opublikowano 19 Lipca 2018 Spróbuj w vagu zrobić adaptację... logujesz się w Login 12233, potem adaptation, kanał 003 i zmieniasz wartość z 32768 na maksymalną możliwą, zazwyczaj 33768. Zwiększy to wartość zadaną przepływu na jałowym do ok 350 mg/h, może akurat nie wywali błędu...
pezet202 Opublikowano 20 Lipca 2018 Opublikowano 20 Lipca 2018 15 godzin temu, kamil-vag napisał: Spróbuj w vagu zrobić adaptację... logujesz się w Login 12233, potem adaptation, kanał 003 i zmieniasz wartość z 32768 na maksymalną możliwą, zazwyczaj 33768. Zwiększy to wartość zadaną przepływu na jałowym do ok 350 mg/h, może akurat nie wywali błędu... Dzieki ? musze dorwac kogos z vagiem i zobaczymy ? A może byc ze gdzies jest jakas nieszczelnosc, albo np syfy co blokuja przeplyw? Albo np cos z przeplywomierzem? Bo niby wartość w grupie 003 co chce komputer ma byc zblizona do wartości jaka ma dac przeplywomierz a te wartości duzo sie roznia
kamil-vag Opublikowano 20 Lipca 2018 Opublikowano 20 Lipca 2018 Zrõb log dynamiczny grupy 003+008+011 i zobaczymy co dzieje się z przepływem, tylko nie krec filmiku, a wrzuc plik z vcds na vaglogi.pl
pezet202 Opublikowano 20 Lipca 2018 Opublikowano 20 Lipca 2018 logi robione jak świecił się błąd http://vaglogi.pl/log-003_008_011_O43P019.html logi robione po usunięciu błędu http://vaglogi.pl/log-003_008_011_1o3A6gV.html
kamil-vag Opublikowano 20 Lipca 2018 Opublikowano 20 Lipca 2018 Jest OK, nie wygląda żebyś miał jakieś problemy z nieszczelnością... zrób adaptację o której pisałem i poobserwuj...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się