Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1.8T AEB+ Soft by Gregor


kamilb5

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzuc tam jeszcze ICka bo jak sie zrobi ciepło to wszystko poleci na łeb.

---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ----------

Może chcesz K03S ???? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo wyczyść porządnie swojego starego usuwając cały syf z kilku lat :) .. wtedy chłodzenie poprawi się o 50% :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladny wynik gratulacje ;) szkoda tylko, że te moce osiągane sa tak nisko..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U TEA wynik podobny na seryjnych wtryskach, tutaj seryjne nie dawały rady ze ktos wsadził wieksze?

Pytam jako laik w 1.8T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjne sie koncza na 1.0-1.2 bara, trzeba wieksze :) zreszta zalezy duzo od specyfiki programu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i jeśli to ma znaczenie u mnie hamowane bylo na LPG ..

---------- Post dopisany at 13:44 ---------- Poprzedni post napisany at 13:40 ----------

no i z tego co widać u kolegi kamilb5 moment przebiega inaczej, bardziej płasko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie też było hamowane na LPG.

MAGIC87 na większych wtryskach jest większe potencjał i krótsze czasy wtrysków i przy odpowiednim wyregulowaniu WG na k03 mozna uzyskać troszkę więcej mocy niż na ori wtryskach. Max Boost w peaku-u 1,4bar-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołożyć dobry FMIC zeby schlodzic powietrze sprężone przez wiertarke k03 do tego stroić na lpg gdzie można więcej ugrać na zapłonie i kilkanaście KM powinno przybyć.

I nie spuszczać się tak nad tymi g/s bo to się już robi jakaś mania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plugnplay, sa tez podobne od volvo ktore prawie pasuja, czy wtryski to 0 280 150 431 ?

cos takiego chce sam osiagnac, poki co bez wymiany turba aby maks wykorzystac potencjal k03-029 ale przy wiekszych wtryskach zeby skrocic ich czasy, gratulacje

masz może logi 002 z przeplywki i czasow wtryskow?

ps. pompa nie za duża ?:) seryjna daje rade, zwykla od S4 to już mega zapas a tu walbro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pioteros Dzięki dzięki:decayed:

Tak dokładnie są te wtryski o tych numerach co podałeś,są dość wydajne bo mają ok 350cc przy 3bara-ch.

Mam logi tyle że po tych logach dokręciłem trochę WG co zwiększyło przepływ o 4gramy.

Oto one VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Pompa trafiła się po dobrej kasie więc ją upchałem,ale wydajnośc ma naprawde fajną: 7barów i przepływ 255l/h model gs342

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ladnie to wyglada jesli chodzi o czasy, a czemu jest stukowe u góry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę zmienić jeszcze świece na stopień zimniejsze czyli jakieś 7mki i nie powinno być już stuków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie wtryski będą jeszcze pasować do 1.8T bez problemu? Macie jakieś ich numery?

Podzielcie się wiedzą :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie turbo nie domaga i dlatego jest stukowe? Wtryski volvo 0280155831 mam komplet 4szt takich mogę opchnac za 160 plus kw, delikatnie je tylko trzeba podfrezowac i będą pasowały, 320 przy 3barach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry za ot.. co tam trzeba szlifować ? i czy one napewno będą wydajnościowo i czasowo odpowiednie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...