kamilb5 0 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 -Wtryski 350cc z Saaba 2,3 Turbo -Pompa walbro 255 -DP -Soft by Gregor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Wrzuc tam jeszcze ICka bo jak sie zrobi ciepło to wszystko poleci na łeb. ---------- Post dopisany at 21:34 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ---------- Może chcesz K03S ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 albo wyczyść porządnie swojego starego usuwając cały syf z kilku lat .. wtedy chłodzenie poprawi się o 50% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Ladny wynik gratulacje szkoda tylko, że te moce osiągane sa tak nisko.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 U TEA wynik podobny na seryjnych wtryskach, tutaj seryjne nie dawały rady ze ktos wsadził wieksze? Pytam jako laik w 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 seryjne sie koncza na 1.0-1.2 bara, trzeba wieksze zreszta zalezy duzo od specyfiki programu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 no i jeśli to ma znaczenie u mnie hamowane bylo na LPG .. ---------- Post dopisany at 13:44 ---------- Poprzedni post napisany at 13:40 ---------- no i z tego co widać u kolegi kamilb5 moment przebiega inaczej, bardziej płasko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 No u mnie też było hamowane na LPG. MAGIC87 na większych wtryskach jest większe potencjał i krótsze czasy wtrysków i przy odpowiednim wyregulowaniu WG na k03 mozna uzyskać troszkę więcej mocy niż na ori wtryskach. Max Boost w peaku-u 1,4bar-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Dołożyć dobry FMIC zeby schlodzic powietrze sprężone przez wiertarke k03 do tego stroić na lpg gdzie można więcej ugrać na zapłonie i kilkanaście KM powinno przybyć. I nie spuszczać się tak nad tymi g/s bo to się już robi jakaś mania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 jak z montażem tych wtrysków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 plugnplay, sa tez podobne od volvo ktore prawie pasuja, czy wtryski to 0 280 150 431 ? cos takiego chce sam osiagnac, poki co bez wymiany turba aby maks wykorzystac potencjal k03-029 ale przy wiekszych wtryskach zeby skrocic ich czasy, gratulacje masz może logi 002 z przeplywki i czasow wtryskow? ps. pompa nie za duża ? seryjna daje rade, zwykla od S4 to już mega zapas a tu walbro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 pioteros Dzięki dzięki:decayed: Tak dokładnie są te wtryski o tych numerach co podałeś,są dość wydajne bo mają ok 350cc przy 3bara-ch. Mam logi tyle że po tych logach dokręciłem trochę WG co zwiększyło przepływ o 4gramy. Oto one VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pompa trafiła się po dobrej kasie więc ją upchałem,ale wydajnośc ma naprawde fajną: 7barów i przepływ 255l/h model gs342 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 bardzo ladnie to wyglada jesli chodzi o czasy, a czemu jest stukowe u góry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Muszę zmienić jeszcze świece na stopień zimniejsze czyli jakieś 7mki i nie powinno być już stuków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 naiwniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 a jakie wtryski będą jeszcze pasować do 1.8T bez problemu? Macie jakieś ich numery? Podzielcie się wiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 A to nie turbo nie domaga i dlatego jest stukowe? Wtryski volvo 0280155831 mam komplet 4szt takich mogę opchnac za 160 plus kw, delikatnie je tylko trzeba podfrezowac i będą pasowały, 320 przy 3barach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 0 280 155 831 takie będą ok czy trzeba szukać 0 280 150 431? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Pierwszy hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 sorry za ot.. co tam trzeba szlifować ? i czy one napewno będą wydajnościowo i czasowo odpowiednie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się