Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Urwany bagnet co robic?


krzysiekm1984

Rekomendowane odpowiedzi

witam stala mi sie rzecz przedziwna przy wyjmowaniu i sprawdzaniu poziomu oleju i ponownym wlozeniu urwała mi sie koncówka bagnetu (miarki oleju)i prawdopodopnie spadla do misy ,co z tym ciaraństwem zrobic:kwasny: ??boje sie zeby nie uszkodzilo czegos:kwasny:doradzcie cos...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wpadla do miski ponieważ pochwa bagnetu łączy się z 2ga częścią kanału, który skierowany jest pod kasete walkow także spokojna możesz mieć glowe ze na bank to ci do miski nie wleci. po za tym w smoku pompy oleju jest smok to nie wcignie a jak opadnie na dno to się nie odklei od dna miski i nie poleci do góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym spuścił olej i kamerką endoskopową sprawdził czy oparł się ten kawałek na misce czy wpadł.

Nie ważne która wersja, bierzesz spiralkę z magnesem neodymowym i wyciągasz albo w dół jak leży w misce albo w górę przez bagnet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym spuścił olej i kamerką endoskopową sprawdził czy oparł się ten kawałek na misce czy wpadł.

Nie ważne która wersja, bierzesz spiralkę z magnesem neodymowym i wyciągasz albo w dół jak leży w misce albo w górę przez bagnet.

Koledze pewnie odpadła ta część bagnetu co jest plastikowa i magnes nie pomoże. Kiedyś mój kumpel grzebał przy pompowtryskach śrubokrętem z końcówką bit i ta końcówka przez kanał olejowy spadła do miski. Udało się ją wyjąć drutem wygiętym w haczyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak az tyle sie oderwalo to napewno nie wpadnie jak pisalem wyżej nie pokona zakretu kanalu. jak dla mnie miska do demontazu i wtedy mozna ta zerwana czesc wydostac. jak juz do tego dojdzie to jest okazja spr stan zabieraka pompy oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha :) jak ja zwalilem miske wlasnie taki kawalek bagnetu lezal sobie na dnie ;) poprzedni wlasciciel pewnie go zlamal tylko zastanawia mnie jak to przelecialo do misko ( kawalek okolo 4-5 cm. ) na moje przepychal to nowym bagnetem... nieswiadomie tak jezdzilem i nic sie nie stalo...

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie jeżdzij nic się ne stanie, do góry raczej nie poleci, smok tego kawałka także nie zaciągnie :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miska jest na silikon. - troszkę c**jówka jest przy odkręcaniu śrubek 2 szt z tyłu przy kole zamachowym - dobry do tego jest imbus 5mm zakończony jakby kuliście.

aby miske wymontować to musisz silnik wieszać i opuszczać ławę zawieszenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miska jest na silikon. - troszkę c**jówka jest przy odkręcaniu śrubek 2 szt z tyłu przy kole zamachowym - dobry do tego jest imbus 5mm zakończony jakby kuliście.

aby miske wymontować to musisz silnik wieszać i opuszczać ławę zawieszenia...

Dokładnie tak jak piszesz. Zabawy prawie na cały dzień robiąc w domowych warunkach i pierwszy raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by mi się tak stało i udało by się włożyć nowy bagnet sprawę bym olał, chyba że nie był bym pewny stanu zabieraka, to wtedy micha w dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez chyba odpuszcze raczej w domowych warunkach trudno :kwasny:(jeszcze podlubie) hmm co do zabieraka to we wrzesniu ub.roku sprawdzany byl chciałem zmienic ale mechanior powiedzial ze ktos juz dłubał przy nim i wymienil i ze jest ok..choc planuje ulepszyc:wink:a ile moze wytrzymac ten zabierak?napomne ze mam przebiegi trasowe brzesko-debica w weekendy a w tyg firmowka..jeszcze mam pytanie w serwisie dali mi bagnet o kodzie 03G 115 116 AE i mowili ze to ten a teraz sprawdzalem na moim starym i odczytalem ze 03G 115 116 K ktory dobry?nie zmierze bo urwany przypomne:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poproś kogoś z forum co ma silnik o takim samym oznaczeniu co Ty żeby zmierzył swój. Drugi sposób to zmierzyć nowym bagnetem poziom oleju, a potem VCDS i jak dobrze pamiętam ale mogę się mylić w 17 Instruments w grupę 6 albo 7 sprawdzisz poziom oliwy i oczywiście porównasz czy bagnet dobrze mierzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez chyba odpuszcze raczej w domowych warunkach trudno :kwasny:(jeszcze podlubie) hmm co do zabieraka to we wrzesniu ub.roku sprawdzany byl chciałem zmienic ale mechanior powiedzial ze ktos juz dłubał przy nim i wymienil i ze jest ok..choc planuje ulepszyc:wink:a ile moze wytrzymac ten zabierak?napomne ze mam przebiegi trasowe brzesko-debica w weekendy a w tyg firmowka..jeszcze mam pytanie w serwisie dali mi bagnet o kodzie 03G 115 116 AE i mowili ze to ten a teraz sprawdzalem na moim starym i odczytalem ze 03G 115 116 K ktory dobry?nie zmierze bo urwany przypomne:facepalm:

jaki masz kod silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...