Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciezko pali pod dłuzszym postoju


adi55

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Koledzy mam taki problem auto po dłuższym postoju ciężko pali tzn ze za 2 drugim razem zapali i tak przez parę sekund chodzi nierówno jak by na 3 cylindry,a potem juz chodzi dobrze,a potem jak przejade kawałek to pali od strzała,dzieje sie to po jak auto stoi np 10h,świece sprawdzone,filter wymienny paliwa,czytałem ze to może byc wina zaworka w filtrze paliwa,z gory dzieki za odpowiedz,pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym odpalaniu to już było wiele tematów, możliwe że paliwo się cofa, sprawdź jeszcze pompkę paliwa w baku, jeszcze kwestia tego czy jak były ciepłe noce to tak samo się działo czy tylko w mrozy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mrozy tez tak palil i teraz jak cieplo jest na + tez tak pali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi grup 13 18 i 23 i sprawdź jeszcze pompę tandem przy wałku rozrządu od strony grodziowej bo ona lubi się rozszczelniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaw go TYŁEM na noc pod niezłą górkę. Jak rano zapali bez uwag to układ się zapowietrza i zaczniesz od przeglądu pompy vacum, zaworka za nią, przewodów i pompki w baku czy tłoczy po przekręceniu kluczyka.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak pewnie się skończy na wymianie uszczelniaczy PD... jaki masz realny przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Żeby nie zakładając kolejnego wątku o ciężkim rozruchu przy ujemnych temperaturach (np. po całej nocy) podepnę się pod temat :P

I problem polega na tym, że mam dokładnie takie same objawy przy odpaleniu co autor tego filmiku. Czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał, gdzie szukać przyczyny? Dodam, że mam nowe świece BERU.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymien uszczelnienia PD i ustaw kąt synchro.

Dokładnie !! Tylko sprawdź dokładnie te uszczelnienia potrafią sie minimalnie róznić :) Wymieniałem ostatnio u klienta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebujesz cztery zestaw o numerze 1417010997 zamów u forumowych sklepikarzy, cena ok 30zł za sztukę. Dla pewności zapytaj przy kupnie czy do AWX z tego roku bedzie szedl ten ale chyba tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat ja mam AVF ;) Jeśli twierdzicie,że to jest przyczyną to będzie trzeba zamówić i wymienić :) a przy okazji termostat tylko ori czy dobry zamiennik też może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do AVF na 100% ten zestaw pasuje. Niektórzy wsadzają wehlera, ja wsadzam tylko ori, cena ok 110zł razem z oringiem. Odrazu zamów sobie koncetrat febi g12 + jakiś środek do czyszczenia chłodnic np. STP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa razy sparzyłem się na ori termostacie.Raz kupiłem sam w ASO do b6,a drugi raz musiałem wymienić niedługo po kupnie auta z udokumentowaną wymianą w ASO w Niemczech.Teraz wsadzam wahlera i jest gut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...