Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców S4 do A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, wesz82 napisał:

450.juz jest w sprzedam.

Ale i tak oslony trza...

Jak dobrze poszukasz to za 500 masz zwrotnice z S4, czar prysł...

Opublikowano (edytowane)

 

4 minuty temu, Dev napisał:

Jak dobrze poszukasz to za 500 masz zwrotnice z S4, czar prysł...

Ale ja to wiem zeusie...

Tak czy siak adapter i zaciski masz w cenie zwrotek gdzie nie ruszasz osiek,lozysk,czujników 

Ale cos zdaje mi sie ze 18 najmniej..

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

Wszystko zależy od wypełnienia felgi

Ostatnio upchnąłem pod 17tkę 360mm

Opublikowano
20 godzin temu, wesz82 napisał:

17 wejdzie pod to???

Wejdzie

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, Dev napisał:

Jak dobrze poszukasz to za 500 masz zwrotnice z S4, czar prysł...

Spoko kup zwrotki za 500 do tego pewnie łożyska do wymiany następne 200 + zmiana półosi lub przeglubow następne 300 i teraz najważniejsze pod mój adapter pasuje zacisk 973/974 po 60 zł sztuka a pod zwrotkę z esy musisz kupić typowo zacisk z S4 b6/7 o nr 982/981 gdzie szt ok 350 zł

Tarcze i klocki potrzeba z S4 b6/7 więc koszta te same.

Więc tak kupuje zaworki z eski 500+ łożyska opcjonalnie 200+ przegluby lub pół osie 300 i zaciski ok 600-700 i masz 1500zl 

Mój wariant adapter 450 zł z srubami i zaciski max 150 zł i masz 600zl

I dalej twierdzisz że czar prysł??;)

Edytowane przez przemolll
Opublikowano
11 godzin temu, wesz82 napisał:

 

Ale ja to wiem zeusie...

Tak czy siak adapter i zaciski masz w cenie zwrotek gdzie nie ruszasz osiek,lozysk,czujników 

Ale cos zdaje mi sie ze 18 najmniej..

Felga 17 wchodzi bez problemu masz na zdjęciu pokazane wyżej. Do 17 wejdą nawet  360

Opublikowano
5 godzin temu, przemolll napisał:

Spoko kup zwrotki za 500 do tego pewnie łożyska do wymiany następne 200 + zmiana półosi lub przeglubow następne 300 i teraz najważniejsze pod mój adapter pasuje zacisk 973/974 po 60 zł sztuka a pod zwrotkę z esy musisz kupić typowo zacisk z S4 b6/7 o nr 982/981 gdzie szt ok 350 zł

Tarcze i klocki potrzeba z S4 b6/7 więc koszta te same.

Więc tak kupuje zaworki z eski 500+ łożyska opcjonalnie 200+ przegluby lub pół osie 300 i zaciski ok 600-700 i masz 1500zl 

Mój wariant adapter 450 zł z srubami i zaciski max 150 zł i masz 600zl

I dalej twierdzisz że czar prysł??;)

Chcac byc obiektywnym..

Zaciski dostalem za 300zl oba z kw a nie jeden za 350..

Oski to juz tak jak piszesz ale mnie wyniosly 60zl dwie oski z ajm bez zew przebubow do tego kupilem za ok 100 oski z 2.5 c5 awtomata i przelozylem zew przebuby.

Do tego musisz dac oslony z esy a tego nie kupisz tanio.

Co nie zmienia faktu ze moze byc to dobra opcja.

Opublikowano
8 godzin temu, przemolll napisał:

 

I dalej twierdzisz że czar prysł??;)

Od razu, bo to jest zwykłe druciarstwo, nie chciałem tego pisać żeby.nikt mnie tutaj o nic nie podejrzewał. Jezeli cos takiego robisz to zrob dla siebie i nie handluj tym bo zarobisz sobie kłopotu. 

Opublikowano

jakie druciarstwo??  ?

Druciarstwem można nazwać także zmianą zwrotnic na te z S4 albo z b6,7 dobieranie puzniej odpowiednich przeglubow polosiek, zmianę wachacz czy dystans pod widelki amortyzatora. Każda ingerencja w auto to druciarstwem ja już coś. Wiec koniec tematu.

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, wesz82 napisał:

Chcac byc obiektywnym..

Zaciski dostalem za 300zl oba z kw a nie jeden za 350..

Oski to juz tak jak piszesz ale mnie wyniosly 60zl dwie oski z ajm bez zew przebubow do tego kupilem za ok 100 oski z 2.5 c5 awtomata i przelozylem zew przebuby.

Do tego musisz dac oslony z esy a tego nie kupisz tanio.

Co nie zmienia faktu ze moze byc to dobra opcja.

Jak dorwlase tanio zaciski to pozazdrosci.

Ja stosowałem osłony z passata w8. Ale i tak musisz je kupić jeżeli chcesz założyć 345 z adapterem czy z zmiana zwrotnicy.

Pamiętaj że nie każdy może założyć zwrotnice z A6 gdyż jest wyższa od S4 o 3-4cm więc do gleby tego nie założysz.

Ważne że lepiej hamuje;)

Edytowane przez przemolll
Opublikowano
3 godziny temu, przemolll napisał:

jakie druciarstwo??  ?

Druciarstwem można nazwać także zmianą zwrotnic na te z S4 albo z b6,7 dobieranie puzniej odpowiednich przeglubow polosiek, zmianę wachacz czy dystans pod widelki amortyzatora. Każda ingerencja w auto to druciarstwem ja już coś. Wiec koniec tematu.

Wyolbrzymiasz. A Zmiana na oryginalne zwrotnice to nie druciarstwo. Problem tkwi w oryginalnej zwrotnicy na małym rozstawie, uszy są za słabe do takiej konstrukcji i wagi zestawu.

Opublikowano
4 godziny temu, Dev napisał:

Wyolbrzymiasz. A Zmiana na oryginalne zwrotnice to nie druciarstwo. Problem tkwi w oryginalnej zwrotnicy na małym rozstawie, uszy są za słabe do takiej konstrukcji i wagi zestawu.

Znow obiektywnie ?

U wodza w grobie jezdzi podobny adapter i lata to juz długo w ciul nawet na 20 kołach . .

Opublikowano (edytowane)

Dev wiem o co ci chodzi.;) Ale tak naprawdę czy zwrotnice , S4 też były przystosowane pod 6tlok??

Albo grubsze projekty pod 8tlok i tarcze 400mm??

Edytowane przez przemolll
Opublikowano

Jakby ktoś chciał zobaczyć różnice 360-345

A tył 330

IMG_20190222_211503.jpg

IMG_20190222_211852.jpg

received_2254867971225136.jpeg

Opublikowano

czyżby produkcja adapteru na wieksze zaciski niz 345?

Opublikowano

Ale ten zacisk jest duży w porównaniu do 345.

Jakie gadżety potrzebne do 330???

Wsio dalej na ori zwrotnicy ???

Opublikowano
6 godzin temu, Kowi87 napisał:

czyżby produkcja adapteru na wieksze zaciski niz 345?

Pod ten adpater ma siąść zacisk PHAETON i tarcza 385;) może też siąść 380 na 6 tłoku;) tylko muszę się zastanowić czy 17 czy 18 zaciski.

W sumie bardzo dużo można na nim zrobić kwestia doboru tarczy powiedzmy że normalnie na zwrotnice z S4 na 6 tłoku dajesz 345 to aktualnie stosując zacik 6tlok 18zl/zr zamontuje się tarcze o 2.5 cm większa, gdyż na adapterze jest zamontowany zacisk 973/974 który normalnie obsługuje tarcze 320 a na adapterze obsługuje 345 czyli o 25mm większa czyli np zacik 17zr/zł obsługiwał tarcze 330 to na adapterze moze obsłużyć 356 z A7;)  a jak aktualnie za zwrotnice z S4 zakładają 345 to można założyć 370 z merca.

Adapter był robiony w sposób przemyślany.. plus jest taki że jak będę montowac tarcze z dzwonem 52.9 czyli o 6 mm większym niż w s4b6/7 (345 dzwon 46.5) wystarczy dać dystans między adapter a Ori zwrotnice. Albo tylko w projekcie go po o 6 mm?

5 godzin temu, wesz82 napisał:

Ale ten zacisk jest duży w porównaniu do 345.

Jakie gadżety potrzebne do 330???

Wsio dalej na ori zwrotnicy ???

Wsio na Ori zwrotnicy. 

Opublikowano
1 godzinę temu, przemolll napisał:

Pod ten adpater ma siąść zacisk PHAETON i tarcza 385;) może też siąść 380 na 6 tłoku;) tylko muszę się zastanowić czy 17 czy 18 zaciski.

W sumie bardzo dużo można na nim zrobić kwestia doboru tarczy powiedzmy że normalnie na zwrotnice z S4 na 6 tłoku dajesz 345 to aktualnie stosując zacik 6tlok 18zl/zr zamontuje się tarcze o 2.5 cm większa, gdyż na adapterze jest zamontowany zacisk 973/974 który normalnie obsługuje tarcze 320 a na adapterze obsługuje 345 czyli o 25mm większa czyli np zacik 17zr/zł obsługiwał tarcze 330 to na adapterze moze obsłużyć 356 z A7;)  a jak aktualnie za zwrotnice z S4 zakładają 345 to można założyć 370 z merca.

Adapter był robiony w sposób przemyślany.. plus jest taki że jak będę montowac tarcze z dzwonem 52.9 czyli o 6 mm większym niż w s4b6/7 (345 dzwon 46.5) wystarczy dać dystans między adapter a Ori zwrotnice. Albo tylko w projekcie go po o 6 mm?

Wsio na Ori zwrotnicy. 

mam 385mm na przodzie bez zadnego adaptera

Opublikowano
3 godziny temu, Dev napisał:

mam 385mm na przodzie bez zadnego adaptera

Da radę ale jak masz zwrotnice z z rozstawiem 146;)

Kpl z A8??

Opublikowano
Godzinę temu, przemolll napisał:

Da radę ale jak masz zwrotnice z z rozstawiem 146;)

Kpl z A8??

taki zestaw mialem zrobiony już 3 lata temu ale wszystko zdjąłem bo to qurestwo strasznie ciężkie jest i zawiecha dostaje po d...

skutecznosc diabelska ale trzeba uzyc dobrych opon bo zwyklaki nie wyrabiają

u mnie konczyło sie to włączającym sie ABSem przed kazdym skrzyzowaniem czy przejsciem dla pieszych

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...