Guzu Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Witam mam problem zajechalem wczoraj do pracy wszystko działało jak należy zgasilem. Rano wsiadłem do samochodu chce odpalić a tu kreci i nic po kilku ast prubach odpalił ale po 2 SEK zgasł. Podpiołem dziś vaga zaro błędów odpiołem klemy na 15 min lecz to też nic nie dało . Jutro sprawdzę czy jest iskra w ogóle. Macie jakieś pomysły co jeszcze mogę sprawdzić ?? Z góry dziękuję
stomi Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Bezpieczniki Pompa paliwa immo moduł zapłonu W tej kolejności patrz. 1
darek995 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 a miga jakaś kontrolka na zegarach ? bo u mnie tak było jak immo się zablokowało. Dopiero wyższy prąd pomógł z kabli.
elpiotrek Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 U mnie jest to samo. Wymieniony moduł zapłonu, na vagu zero błędów... Tylko na zimnym silniku to występuje.
Dev Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Uszkodzenie modulu zapłonu nie będzie widoczne na VAGu
darek995 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 A masz stary ? to może podmień na chwile.
elpiotrek Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 na starym bylo tak samo, wlasnie wymienilem moduł bo myslalem ze to on zawinił.
Endrias Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 1. Czy dochodzi powietrze? 2.Odepnij przewód zasilający wtryski i zobacz czy pompa podaje paliwo na przekręconym zapłonie 3.Czy jest prąd na świecach?
Grzes A4 Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Siada czujnik położenia wału. Masz loterie raz odpali 6 razy pod rząd a raz nie będziesz mógł przez godzinę kręcenia. Najprawdopodobniej
szczuraz Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 1.8T AEB nie wyrzuci na vag czujnika położenia wału. Tylko podmiana.
HAMER Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 BezpiecznikiPompa paliwa immo moduł zapłonu W tej kolejności patrz. możesz powiedzieć jak są oznaczone te bezpieczniki? wczoraj u siebie miałem podobną sytuacje tyle ,że auto chodziło normalnie a gdy odkreciłem korek od wlewu paliwa auto takjakby dostało powietrza - zaczeło falować na obrotach następnie zgasło. Sprawdziłem pompe paliwa i niby działa ale auto dalej nie zapala.. silnik to AEB
stomi Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Ale odpala auto? Na pewno masz do wymiany evap. Odkrec przewody paliwowe od pomy i sprawdz czy daje cisnienie.
HAMER Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Niewiele mu brakuje żeby odpalił -jęknie na chwile i przestaje , wrażenie jest takie jakby nie dostawał paliwa.. Sprawdziłem przewody od pompy paliwa i na pierwszym przewodem ciśnienie podaje ale drugim już nie wraca - mam na myśli te dwa wężyki które idą do pompy paliwa. problem rozwiązany przyczyną usterki była pompa paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się