Mitshi Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Opublikowano 11 Marca 2014 No niestety z braku czasu mojego i mechanika samochód jeszcze nie był na warsztacie. Dodatkowo silnik wskakuje w tryb awaryjny. Kopcenie częściowo ustało po wymianie filtra powietrza. Dzisiaj zrobiłem logi i skanowałem błędy, ale nie ciekawie to chyba wygląda... ---------- Post dopisany at 17:27 ---------- Poprzedni post napisany at 17:04 ---------- http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-analize-logow-silnik-przechodzi-tryb-awaryjny-320135/ tutaj logi są do sprawdzenia.
Mitshi Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 Temat ogarnięty, jutro wkleję zdjęcia i dokładniej opiszę. W skrócie: turbo padło, dokładnie uszczelniacze na wałku, pojechało do regeneracji i z powrotem jest już w silniku, cały układ dolotowy był przez to zasyfiony olejem i jakby go tak zebrać to z 0.5l tam go było. EGR wyczyszczony, całe kolektory wydechowe i ssące wyczyszczone. Auto po wymianie dużo lepiej pracuje i jeździ, powyżej 3000obr./min dalej przyspiesza, a nie jak wcześniej tylko wyje no i brak dymienia.
kanu Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 jak czysciles kolektory, powinienes tez doczyscic caly uklad idacy do IC itd przy regeneracji turbo tez powinienes sprawdzic odme czy jest drozna... u mnie syfu w kolektorze bylo od zaje.... a egr byl tak zasyfiony, ze chyba nie mial prawa sie ruszac
Mitshi Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Wyczyściłem wszystko cały dolot i kolektory wydechowe. Zapomniałem wkleić fotek. Dodam link do galerii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się