Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Drgania podczas przyśpieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem taki ze auto na postoju chodzi normalnie nic nie telepie natomiast wciśniecie gazu bieg 2,3,4 obroty od 1,400 do 2,100 samochodem zaczyna trząść słychać jakieś puki z tyłu jak by okolice bagażnika. Po przekroczenie tych obrotów jest normalnie, na 1, 5 i 6 biegu nie ma tych objaw.Poduszki dobre. Gdy auto zostało podniesione na podnośniku nie było nic słychać chodziło tak jak powinno dodam ze napęd quattro.

---------- Post dopisany at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany at 18:20 ----------

Przy jeździe delikatne dodawanie gazu auto nie wpada w żadne drganie.

Opublikowano

Sprawdź przeguby wewnętrzne

Opublikowano

moze podpora wału

Opublikowano

podpora była robiona

Opublikowano

No nie byłbym taki pewien czy to nie poduchy. One nie muszą być uszkodzone żeby przenosiły drgania, to jest guma, ze starości robi się twarda. Walczyłem z tym w passcie i po wymianie dobrych poduszek na używane ori jest o niebo lepiej, teraz w środku jest bardzo cichutko. Ważnym jest żeby zastosować ori, zamienniki nie zawsze się sprawdzają. Drgania też mogą iść z plecionki tylko wtedy nie trzepie budą.

Opublikowano

Gdy skręcam w prawo gaz na 30-40% słychać jak by w lewym kole dziwne chrobotanie, słyszalne tylko gdy w zakręt wchodzi się z gazem. Morze to mieć coś wspólnego z tymi drganiami przy przyspieszaniu ??

Opublikowano
No nie byłbym taki pewien czy to nie poduchy. One nie muszą być uszkodzone żeby przenosiły drgania, to jest guma, ze starości robi się twarda. Walczyłem z tym w passcie i po wymianie dobrych poduszek na używane ori jest o niebo lepiej, teraz w środku jest bardzo cichutko. Ważnym jest żeby zastosować ori, zamienniki nie zawsze się sprawdzają. Drgania też mogą iść z plecionki tylko wtedy nie trzepie budą.

Też mi wszystko dzwoni przy przyspieszaniu, nawet panel od navi. Wydaje mi się że to coś od turbiny bo ostatnimi czasy coś dziwnie chodzi. Jak sprawdzić tą plecionke?

Gość harry19-19
Opublikowano

półoś albo przegub , sprawdź najpierw too

Opublikowano

ale działo by się tak tylko przy przyspieszaniu na obr. 1300 do 2 tys. Jeśli półosie lub przegub to chyba by było cały czas takie drgania

O to filmik jak to wygląda

Dodam ze robiłem regeneracje PD komplet i tak jak bylo tak jest, spadło spalanie :)

Opublikowano (edytowane)

Przyznam iż u siebie mam dokładnie ten sam problem, występuje on od samego początku po SWAP'ie bo na 2.5TDi nie było tego... Nom iu mnie zakres drgań mniejszy bo od 1500 do 1900 oraz nie występują żadne stuki.


Panowie mały trop, ostatnio gdy rozsadziło mi wąż od turbo, auto straciło na mocy, lecz przestało drgać. Dziś wypiąłem MAPi zrobiłem krótką rundkę, wnioski z tego, to auto jest strasznie słabe [to logiczne bo turbo wpada w tryb awaryjny] ale wibracje ustały. Od razu zaznaczam iż raczej nie jest to zależne od dawek paliwa gdyż po odpięciu MAP są one obcinane, ale gdy rozsadziło wąż początkowo lał paliwem tak jakby turbo normalnie ładowało.

Moje podejrzenia padają na turbo, bądź wydech. Na dniach postaram się sprawdzić czy plecionka nie jest za bardzo napięta, czytałem też o patencie z drugą plecionką, będzie to trzeba też sprawdzić.

Edytowane przez Ra4al
Opublikowano

Rozwiązaliscie problem, bo mam identycznie. Nowe poduchy silnika i dwumas wstawiony i zero poprawy.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ja mam to samo po zmianie pompek na nowe regenrowane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...