Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Muli wolno wkręca się na obroty


KUBAS2012

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś zauważyłem iż moja A4 coś zaczęła mulić

Bardzo wolno rozpędzają się obroty silnika, jak stanę i dam w pędzel to normalnie się wkręca lecz jak ruszam to muli totalnie

Mam skrzynię Tiptronic, silnik 1,9 TDI rok 2000.

Co to może być? Stawiałem na filtr paliwa ale skoro na postoju normalnie się wkręca to chyba nie to... :kwasny: a może...

Miał ktoś coś podobnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakiś 3 godzinach jak auto postało na parkingu znów się przejechałem i wszystko było okej

I na zimnym jak przyspieszałem i na ciepłym... więc nie wiem co to sie stało że tak było :shock3:

Możliwe że był jakiś błąd że tak się działo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje jeszcze sprawdzic weze od turbiny moze sie gdzies przerwala albo poluzowala mialem kiedys podobny problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przelatane 400 kilosów i wsio okej

Więc przypuszczam że to był jakiś fałszywy alarm... na szczęście :wink:

---------- Post dopisany 03-03-2014 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2014 at 19:39 ----------

Dziś miałem ciężką nogę... i okazuje się że zamulacz powraca w raz z moją ciężko nogą :kwasny:

Przycisnąłem autko i na 3 biegu koło 2700 obr/min zaczął tracić moc, zatrzymałem się i zacząłem gwałtowniej ruszać i niestety cały czas muł, zatrzymałem się zgasiłem auto na 10 s odpaliłem i wszystko było okej...

Co to u diabła może być ? :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakiś 3 godzinach jak auto postało na parkingu znów się przejechałem i wszystko było okej

Ja bym obstawiał że kierownice turba .

Przeładowane turbo i wchodzi w tryb awaryjny . Po ponownym uruchomieniu jest OK .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak jak pisał kolega wyżej, miałem podobny problem. Jadąc normalnie bez obciążenia było znośnie, natomiast przy bucie w podłodze nagle tracił moc. Też szukałem przyczyny - podciśnienie, węże itd, aż na końcu wyciągnąłem turbo i przyczyną była zapieczona zmienna. Wyczyszczone, złożone i auto śmiga, dobrze by było żebyś podpiął vaga i zrobił logi,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację.

Będę musiał znaleźć jakiś kompetentnych fachowców w swoim rejonie :wink:

Gadałem z mechanikiem i w sumie powiedział że lepiej podłączyć go pod kompa najpierw i po sprawdzać co dokładnie dolega

Mówi że to nie musi być koniecznie turbo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź też przewody elektryczne, nie wiem jaka wersja TDi, u mnie w 1z było podobnie, vag zero błedów. Okazało się, że przewody z przepływomierza do n75 były naderwane i raz łączyły, a raz nie. Szybki serwis, lutownica i wszystko hula już kilka miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam turbine, miałem tak u siebie w swojej, kilka razy ja przegoniłem na wyzszych obrotach na 2 i 3 biegu i do teraz spokoj, od czasu do czasu przegonie auto zeby sie nic w turbinie nie zapiekło i hula do teraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobne objawy wskazywały na problemy z turbino, wiec zacząłem od sprawdzianie wężyków podciśnienia turbiny, po prostu odwrotnie jej podłączyłem po tym zabiegu znowu rakieta.:kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie wężyki posprawdzane i niby wsio okej oprócz dwóch detali

Jeden to wężyk który wchodzi w ściankę grodziową, lekko ruszając go w bok coś syczy jakby jakieś powietrze z niego uciekało

I załączam też drugie foto nie wiem co dokładnie to jest :kwasny: ale chyba nie zbyt profesjonalnie ktoś przy tym kiedyś grzebał skoro pospinane jest opaskami :kwasny:

Foto :

http://zapodaj.net/fa2c4546cfe7a.jpg.html

http://zapodaj.net/f4eb6e67b357a.jpg.html

<a href=http://zapodaj.net/fa2c4546cfe7a.jpg.html>Zdjęcie-0056.jpg</a>

<a href=http://zapodaj.net/f4eb6e67b357a.jpg.html>Zdjęcie-0057.jpg</a>

Edytowane przez KUBAS2012
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze foto to przewód podciśnienia do serwa jak pedał hamulca nie jest twardy to jest ok. Drugie to EGR z klapą gaszącą,ładną rzeźbę ktoś zrobił,urwany wężyk przy klpie nie rzuca silnikiem jak gasisz :P?? ale nie ma to wpływu na twój problem, przede wszystkim :vaglogi:

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przez nie działającą klape gaszącą :P zapal auto otwórz mache i pociąg reką klape aż silnik zgaśnie a zobaczysz ze zgaśnie dużo bardziej łagodnie :) warto naprawić podciśnienie do tejże klapy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

Nie mam teraz kiedy sprawdzić go podpiętego, ale dziś go przeorałem porządnie na każdym biegu noi cisza, normalnie jechał żadnego zamulania...

Ale i tak coś jest nie tak, bo zdeka za dużo sączy ropy :angry: ok 8 litrów przy średniej prędkości 100km/h


Pany mam od takie logi ..

Jest tego bardzo duzo więc wrzucę tylko część

Proszę o weryfikację jak można

GPS Time, Device Time, Longitude, Latitude,GPS Speed (Meters/second),
Horizontal Dilution of Precision, Altitude, Bearing, G(x), G(y), G(z),
G(calibrated),
Tue Sep 09 18:48:15 CEST 2014,09-wrz-2014
18:48:17.070,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,30.0,23.0,0.0,2.06859016,9.27034855,-2.87304211,0.03055412,
Tue Sep 09 18:48:16 CEST 2014,09-wrz-2014
18:48:18.035,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,30.0,23.0,0.0,2.06859016,9.23204136,-2.87304211,0.02690715,
Tue Sep 09 18:48:17 CEST 2014,09-wrz-2014
18:48:19.073,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,30.0,23.0,0.0,1.9153614,9.42357826,-2.87304211,0.04409226,
Tue Sep 09 18:48:18 CEST 2014,09-wrz-2014
18:48:20.057,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,30.0,23.0,0.0,1.9153614,9.42357826,-2.87304211,0.04206568,
Tue Sep 09 18:48:19 CEST 2014,09-wrz-2014
18:48:21.048,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,30.0,23.0,0.0,1.9153614,9.23204136,-3.10288548,0.03083295,
Tue Sep 09 18:48:20 CEST 2014,09-wrz-2014
18:48:22.032,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,30.0,23.0,0.0,2.10689759,9.19373417,-3.33272886,0.03872901,
Tue Sep 09 18:48:21 CEST 2014,09-wrz-2014
18:48:23.048,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,10.0,23.0,0.0,1.99197578,8.81066227,-3.60087943,0.01026428,
Tue Sep 09 18:48:22 CEST 2014,09-wrz-2014
18:48:24.048,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,10.0,23.0,0.0,3.52426481,9.11711979,-4.09887314,0.09944862,
Tue Sep 09 18:48:23 CEST 2014,09-wrz-2014
18:48:25.048,14.680039410274784,53.39951931186346,2.1277287,10.0,27.0,350.70926,1.18752408,8.96389103,-4.59686708,0.05300671,
Tue Sep 09 18:48:24 CEST 2014,09-wrz-2014
18:48:26.029,14.680037188646633,53.399557963973955,3.0979605,10.0,30.0,349.04776,2.14520478,8.35097599,-5.97592735,0.08837682,
Tue Sep 09 18:48:25 CEST 2014,09-wrz-2014
18:48:27.046,14.6800153950897,53.39961665759792,4.9911733,10.0,34.0,335.5053,1.99197578,9.19373417,-3.90733719,0.05735523,
Tue Sep 09 18:48:26 CEST 2014,09-wrz-2014
18:48:28.056,14.679974505829657,53.39968623577079,7.0393004,5.0,37.0,331.24023,2.37504816,8.6957407,-5.43962622,0.09222692,
Tue Sep 09 18:48:27 CEST 2014,09-wrz-2014
18:48:29.029,14.67992031782117,53.39975947310175,8.310112,5.0,38.0,329.92618,2.56658411,8.81066227,-5.20978308,0.09469622,

GPS Time, Device Time, Longitude, Latitude,GPS Speed (Meters/second),
Horizontal Dilution of Precision, Altitude, Bearing, G(x), G(y), G(z),
G(calibrated),
Tue Sep 09 18:18:13 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:13.128,14.680500388385775,53.397861503227375,7.950799,100.0,57.0,182.11465,-0.22984336,5.66946983,7.20175886,-0.04639441,
Tue Sep 09 18:18:14 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:14.128,14.680495960951697,53.39779000921817,7.950799,100.0,57.0,182.11465,-0.22984336,4.75009632,7.46990919,-0.07832229,
Tue Sep 09 18:18:15 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:15.113,14.680191858338082,53.40021826174917,0.0,30.0,58.0,182.11465,-0.80445176,5.40131903,8.54251194,0.05251998,
Tue Sep 09 18:18:16 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:16.140,14.68013788482208,53.40040388629615,0.0,30.0,58.0,182.11465,0.61291564,5.63116217,8.58081913,0.06709725,
Tue Sep 09 18:18:17 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:17.148,14.68013788482208,53.40040388629615,0.0,30.0,58.0,182.11465,0.38307226,5.82269859,8.88727665,0.10276717,
Tue Sep 09 18:18:18 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:18.113,14.68013788482208,53.40040388629615,0.0,30.0,58.0,182.11465,0.03830723,5.43962622,8.61912632,0.05795723,
Tue Sep 09 18:18:19 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:19.113,14.68013788482208,53.40040388629615,0.0,30.0,58.0,182.11465,-0.30645782,5.66946983,9.11711979,0.11385375,
Tue Sep 09 18:18:20 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:20.153,14.68013788482208,53.40040388629615,0.0,30.0,58.0,182.11465,-1.34075296,4.90332508,8.42759037,0.02225953,
Tue Sep 09 18:18:21 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:21.137,14.68013788482208,53.40040388629615,0.0,30.0,58.0,182.11465,0.30645782,5.7843914,8.00621033,0.02633208,
Tue Sep 09 18:18:22 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:22.112,14.679978154238631,53.40043890723448,0.0,30.0,58.0,182.11465,0.65122288,5.01824665,8.54251194,0.03111178,
Tue Sep 09 18:18:23 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:23.112,14.679978154238631,53.40043890723448,0.0,30.0,58.0,182.11465,0.19153613,5.5162406,8.61912632,0.0623216,
Tue Sep 09 18:18:24 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:24.112,14.679978154238631,53.40043890723448,0.0,30.0,58.0,182.11465,-0.11492168,5.32470465,7.69975281,-0.02664143,
Tue Sep 09 18:18:25 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:25.113,14.679850279561924,53.400402289665294,2.3584447,30.0,58.0,227.8947,0.07661445,6.01423454,7.96790314,0.03665584,
Tue Sep 09 18:18:26 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:26.112,14.679805565141688,53.400375903077155,2.6716943,30.0,58.0,224.77405,0.19153613,6.20577097,9.19373417,0.14986926,
Tue Sep 09 18:18:27 CEST 2014,09-wrz-2014
18:18:27.113,14.67975781190837,53.400348623591626,2.9406555,30.0,58.0,225.87968,-0.19153613,5.24809027,7.27837324,-0.06609893,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedz

Wrzuciłem to na Vaglog

Co powychodziło to sam już nie wiem bo jestem zielony :kwasny:

Wrzucę kody i proszę o pomoc, jeśli coś nie teges to proszę i info ...

000 http://vaglog.rtnet.pl/log_185777.html

000, 001, 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_185778.html

000, 003, 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_185774.html

014, 018, 023 http://vaglog.rtnet.pl/log_185775.html

004, 007, 013 http://vaglog.rtnet.pl/log_185776.html

023 http://vaglog.rtnet.pl/log_185691.html

004, 013, 018 http://vaglog.rtnet.pl/log_185690.html


Jakieś pomysły? ...

Komp pokazuje średnie spalanie 8,6 L trasa 100 km/h bardzo spokojna i równa jazda

Spalanie chwilowe nie licząc paru podjazdów, ruszania itp 5,5 - 6,8 L dystans przejechany około 600 km

Średnia prędkość ... - 33 km/h ... ? według kompa ...

Na tą chwilę mam 1/4 zbiornika i komp pokazuje paliwa na ok 240 km ...

Nie wiem co mam myśleć i za co się łapać ale coś jest jednak chyba nie tak...

Poradzi ktoś coś ?

Edytowane przez KUBAS2012
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...