szymek1995 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Witam Chcialbym zwiekszyc moc w mojej Audiczce 1.9 TDI AHU 90 koni w serii do okolo 120 koni. Silnik mam raczej w bardzo dobrej kondycji i chcialbym zeby jeszcze przez jak najdluzej w niej pozostal. I tutaj pytanie: Co zrobić aby w granicach 1000-1200 zł bezpiecznie zwiekszyc moc silnika o te 30 koni? I gdzie w okolicach Tarnowa, ew.Gorlic, Nowego Sącza mozna to zrobic? Z gory dzieki za odpowiedzi, wiem ze jest juz duzo podobnych tematow na forum ale licze na konkrety Pozdrawiam wszytskich !
kamilb5 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 szymek1995 jedź do Gregora do Jasła,zrobi Ci konkretny program,ale na 120km bym się nie nastawiał bo masz za małe turbo jak i wtryski.
szymek1995 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 jakie by byly koszty samego programu u niego i na ile moglbym wtedy liczyc?
szymek1995 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Ok, dzieki Ma ktos jeszcze jakies propozycje?
kamilb5 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 W tym rejonie co piszesz to nie wiem czy znajdziesz kogos bardziej ogarniętego jak chcesz mieć to dobrze zrobione,chyba że chcesz mieć gotowca za 300zł to szukaj dalej.
szymek1995 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 no wiem wiem, tylko pytam czy jeszcze ktos cos innego bedzie proponowal. Wyciecie kata, wymiana wtryskow czy cos, maxymalnie 1500 zl.
rollek Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Wtryski od AFN i mozna ugrac 120km z tego silnika. Jako kosmetyke mozna zaslepic EGR czy wyciac kata. Naklad maly, a najbardziej wydajny
szymek1995 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Wtryski dwustopniowe od AFN mam juz wrzucone z tym ze bez zadnej zmiany programu takze moc sie nie zwiekszyla. Czyli teraz proponujecie zrobic program i wyciac kata. Jesli chodzi o EGR wystarczy zaslepic rurke podcisnieniowa czy trzeba robic jakas zaslepke i kombnowac?
gregor10 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Z AHU można na serii liczyć na okolice 110km i okolice 280-290nm. Polecam wyciąć kata i do tego soft customowy. Najbardziej opłacalny mod.
grubcio1980 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Szymek jak masz już wtryski AFN to wywal kata i wsadź nowy program (dalej się nie baw).Z tego 1500 jeszcze ci zostanie, a jeśli jest tak jak piszesz, że silnik spoko to dobre 125 będzie na pewno.
szymek1995 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 Widze Marcin że Ty tez miales modzone AHU, i jak Cie spisywala? z tym, ze Ty miales wtryski 216 tak?
grubcio1980 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Tak miałem 216 , ale to w ahu niewiele zmienia.U mnie wypluła jak w opisie.Było dobrze!
szymek1995 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 Mhm, to u mnie takie plany: -wtryski z AFN (już są) -wycięcie kata -program na jakies 110-120 koni Myslicie, ze to oplacalne mody? Przyrost mocy powinien byc zauwazalny
grubcio1980 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Jedyne opłacalne mody w ahu/1z.Różnica w porównaniu z serią kolosalna.W końcu to 50% więcej, a spanie to samo
Jaco90 Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Nie wiem ile można maksymalnie podnieść. Ja też jestem posiadaczem AHU 90 z chipem i stawiał bym że mam około 115-120km. Ponieważ A4 B5 110km nie ma szans. A z 1.9TDI 116km też A4 B5 idzie łeb w łeb. Możecie wierzyć lub nie , lecz po samym programie z niecałych 14 sekund zrobiło się niecałe 11 sekund do setki. Jest odczuwalna różnica.
grubcio1980 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 A że Szymek ma wtryski od afn to doleciało min. 10 kuni i tu dopiero jest fajnie
Dominik5169 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Nareszcie powstał temat konkretny, bo po serfowaniu na forum aż głowa bolała od nadmiaru informacji i odchodziłem od komputera głupszy niż siadałem Też mam 1.9 AHU i w niedalekiej przyszłości planuję jakieś mody w silniku, dlatego fajnie jest poczytać wasze opinie jak wam się to wszystko sprawuje. Ale to przyszłość narazie doprowadzam Audi do stanu "perfect"
ciahciah Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 AHU seria można liczyć na 113km, na więcej nie ma co liczyć AHU + wtryski AFN 125-130km AHU + wtryski 216 125-130km i jak tuner się nie przyłoży może auto dymić i więcej palić można trafić na różne wtryski, wystarczy że będą miały ciśnienia wyższe lub niższe i już co innego będzie, czasem na wtryskach AFN jest leprze efekt niż na chińskich 216, najtańsza a zarazem najoptymalniejsza opcja to wtryski AFN+czip i koniec dłubania, można wywalić egr, wsadzić kolektor AWX i nadkole s4, następnie jak ktoś chce więcej czas na zmianę pompy na afn, i dochodzimy do turbo..
szymek1995 Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Opublikowano 3 Marca 2014 jak już napisalem wczesniej, na razie chce zmienic rozrzad i kilka dupereli w silniku zeby byl w bardzo dobrej kondycji, a wtedy wytne katalizator, wtryski od AFN juz mam i pod to program na jakies 120 koni. Ewentualnie jeszcze zaslepienie EGR-u. I jeszcze mam pytanko odnoscie spalania waszych dieselkow prosze o podanie realnego spalania przy wzglednie dynamicznej jezdzie, nie waze czy modzone czy nie bo mi wychodzi kolo 7 przy dosyc dynamicznej jezdzie ;/ jak sie bardzo staram to kolo 6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się