Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Licznik szaleje


piotr198604

Rekomendowane odpowiedzi

hej posiadam a4 b5 2000 grudz 19 tdi 90 i licznik mi cos swiruje czasami nie swieci wyswietlacz km i godz czasem podświetlenie tarczy predkosciomierza i obrotomieza i zasami wskazówki latają jak opętane a znów z koleji caly tydizen nic niema redóły prosze o rade i oszacowanie ceny i czy jak wyjołem licznik i odpiolem kostki ale nie zozkręcałem to musze jechac z nim na skasowanie blędów w komputerze dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wypiąłeś licznik i nei włączałeś zapłonu to nie powinno byc rzadnych błędów, mogły zostać zapisane błedy wynikające z pracy licznika. Obejrzyj czy nie ma gdzies zimnych lutów, czy kostki są prawidłowo wpięte.

Jak dalej bedą problemy to chyba zostaje test licznika VAG-iem.

Ale z tego co piszesz to jest sporo dolegliwosci i wg mnie coś jest nie tak z połączeniami w liczniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jak znów zacznie swirowac to rozkrece narazie pracuje bez zarzutów a propo scisłości co to są zimne luty a tak przy okazji zauwarzylem ze do orginalnego przewodu jest dolutowany inny przewód krtóry biegnie do ramy czyli rozumiem ze to uziemienie (zero tak)? :hi:[br]Dopisany: 21 Sierpień 2008, 14:07 _________________________________________________doadam ze skacze tylko jak jest zimny rano

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz licznik JAEGER czyli procesor do wymiany. Miałem to samo - koszt od 300 do 500zł . Lepiej to zrób odrazu,bo ja tak jeżdziłem i wkońcu od tego skakania pourywałem plastikowe bolce wskazówek i koszt był przez to wyższy - 500zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko masz .... kolega YATES może mieć rację. Procek do wymiany. Ale jest jeszcze jedno troszke tańsz rozwiąznie. Kupujesz licznik z angola za 100 PLN przekładasz pamięć i po sprawie. Jak oddasz licznik w ręce elektronika bez problemu znajdzie układ pamięci i przełoży. :naughty: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie mi się zaczęło dziać coś takiego 3 razy nie dawno zaraz z rana przed odpaleniem wyskoczyła mi ikonka na fisie (!) i dalej było ok teraz wyskoczyła mi ikonka na fisie z oleju(tak jakby brak)a niedawno wymieniany i sprawdzałem jest ok.Ogolnie jak odpalę teraz brykę pisze ze ok po czym nie działa obrotomierz i wyświetla ta ikonkę z oleju.Po paru min. działa obrotomierz i znika ikonka.Przed ponownym odpaleniem podobna sytuacja ale szybciej wszystko wraca do normy.Moze ktoś wie co jest grane:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie mi się zaczęło dziać coś takiego 3 razy nie dawno zaraz z rana przed odpaleniem wyskoczyła mi ikonka na fisie (!) i dalej było ok teraz wyskoczyła mi ikonka na fisie z oleju(tak jakby brak)a niedawno wymieniany i sprawdzałem jest ok.Ogolnie jak odpalę teraz brykę pisze ze ok po czym nie działa obrotomierz i wyświetla ta ikonkę z oleju.Po paru min. działa obrotomierz i znika ikonka.Przed ponownym odpaleniem podobna sytuacja ale szybciej wszystko wraca do normy.Moze ktoś wie co jest grane:(

Zacznij od uzupełnienia profilu bo nawet nie wiadomo o jaki rocznik chodzi. Jakiej firmy zegary, 1/2 czy cały fis?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki nawet nie widziałem ze się wszystko straciło a mam pełnego fisa

---------- Post dopisany 30-10-2012 at 14:34 ---------- Poprzedni post napisany 29-10-2012 at 17:15 ----------

i co nikt nie odpowie?:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz licznik JAEGER czyli procesor do wymiany. Miałem to samo - koszt od 300 do 500zł . Lepiej to zrób odrazu,bo ja tak jeżdziłem i wkońcu od tego skakania pourywałem plastikowe bolce wskazówek i koszt był przez to wyższy - 500zł.

w tych rocznikach można trafić felerne zegary ... wydaje mi się że był ktoś kto to ogarnia za niższą kwotę od 150zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to sugeruje możliwość wystąpienia zimnych lutów (cyna pod wpływem temp. lub innych czynników nie "wiąże" elementu do ścieżki druku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się znasz na tym to możesz podgrzać. Może procek ma zimne luty a może pamięć. Takie rzeczy trzepa sprawdzić organoleptycznie, więc polecam odwiedzić jakiegoś elektronika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dostepny.

Oczywiście, że trzeba go zaprogramować.

Byle jaki programator nie wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2000r jest immo w liczniku więc trzeba będzie przypisać klucze. A co jest najrozsądniej to zależy co ktoś chce osiągnąć i za jaką kwotę:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie załapałem, nie zastanawiałem się czy to jest możliwe ale zapewne tak, tylko chyba chodzi o procesor Motoroli odpowiadający za sterowanie m.in silniczkami od wskazówek, ale czy wyświetlaczem to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...