KALAMAT Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Witam z prośbą o analizę logów. Dodam, iż to moje pierwsze logi w życiu, więc proszę o wyrozumiałość. Silnik miałem rozgrzany na blacie do prawie 90 stopni- wskazówka była o jej grubość przed. Logów BS nie jestem w stanie wykonać, bo nie mam pełnego VAGA:( Mam też problem z notlaufem, lecz logi dynamiczne będą później, ponieważ nie mam batki do swojego lapka. Dodaje póki co logi statyczne, bo chyba czujnik temp mam padnięty, więc proszę o analizę Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dodam, że mam również dwa błedy 575 i 519 Na klimatroniku temp nie sprawdzę, bo nie mam klimy. ---------- Post dopisany 05-03-2014 at 07:49 ---------- Poprzedni post napisany 01-03-2014 at 17:01 ---------- Koledzy,z racji ze w weekend chce zrobić komplet logów, lecz nie na moim kompie, to proszę Was o poradę które grupy logować. Chciał bym sprawdzić turbo, przeplywke, układ paliwowy, ogólnie wszystko co się da, aby wiedzieć co jeszcze mam do pracy przy silniku.
ciahciah Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 czujnik temp cieczy do wymiany, spr najpierw wtyczkę bo może styki zaśniedziały aby
goldi Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 Wszystko masz w tym dziale jakie grupy logować i pamiętaj logujemy osobno http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
KALAMAT Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Opublikowano 30 Marca 2014 Mam pytanie.z racji wiecznych delegacji dziś dopiero zmieniłem czujnik temp g2/g62, ale zauważyłem, ze na jednym przewodzie za wtyczka (4pin) jest dolutowany opornik. Nie sprawdzałem czujnika jeszcze Vagiem z braku czasu. Widzę, ze ktoś coś kombinował chyba, ale po co? Seryjnie chyba nie ma tam opornika/rezystora?
ciahciah Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 nie ma, ktoś kombinował by auto zapalało lepiej, ale to jest druciarstwo, auto więcej pali dzięki tej głupiej metodzie partacza...
KALAMAT Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 Czyli rozumiem rezystor do śmieci? I ze ktoś nie kupil nowego czujnika, tylko wstawił opornik by mieć cały czas stałą wartość?
KALAMAT Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Koledzy i kolejny problem.założyłem nowy czujnik, niestety nie z aso tylko febi. Opornik poszedł do kosza i teraz na zimnym silniku strasznie ciężko pali, kontrolka świec wcześniej świeciła ok 5 sekund a teraz maksymalnie jedna. Teraz muszę kręcić go z 3 razy po 4-5 sekund żeby wogole załapał, telepie chwile i gada już normalnie.pochodzi 5,10 minut i pali już normalnie. Ktoś tu druciarstwo odwalił w aucie jak byk a ja chce je teraz doprowadzić. Co teraz może go boleć? Czujnika niestety nowego Vagiem nie sprawdzałem, bo kompa mam w naprawie. Wczoraj zrobiłem trasę 200km i notlauf uciekł na marginesie, teraz ciągnie jak głupi ;-) dodam, ze wszystkie filtry były zmieniane jakieś 2tkm temu wraz z olejem i rozrzadem i nowym słupkiem ale to było w innym temacie. Do tego wydaje mi się ze troszkę głośno pracuje, lecz na poprzednim silniku było to samo. Powyżej 2,5 tys obrotów jest w kabinie znacznie głośno, ale chyba plecionke na wydechu mam do wymiany już.
PAWEL69 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Koledzy i kolejny problem.założyłem nowy czujnik, niestety nie z aso tylko febi. Opornik poszedł do kosza i teraz na zimnym silniku strasznie ciężko pali, kontrolka świec wcześniej świeciła ok 5 sekund a teraz maksymalnie jedna. Teraz muszę kręcić go z 3 razy po 4-5 sekund żeby wogole załapał, telepie chwile i gada już normalnie.pochodzi 5,10 minut i pali już normalnie. Ktoś tu druciarstwo odwalił w aucie jak byk a ja chce je teraz doprowadzić. Co teraz może go boleć? . Witaj zrób 000stat. oraz 000stat BS. 004 stat. oraz 004 tat.BS na rozgrzanym motorze. dla spr. temp 001 stat ok.5s
KALAMAT Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ok.jak tylko kompa odbiorę to zrobię.mam nadzieje ze już jutro, bo boli mnie jak takie autko kaszle i choruje. Logi zrobione Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 BS - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000BS - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Mam nadzieję, że pomożecie, bo męczy mnie kręcenie auta po każdym długim postoju. Autko tylko do takiej temp udało mi się rozgrzać. Dodałem jeszcze LOG od temp paliwa, bo nie wiem czy jest ok, a także dopiszę, że mam odłączony i zaślepiony wężyk EGR bo się zawór pocił. ---------- Post dopisany 09-04-2014 at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2014 at 23:20 ---------- Sprawdziłem jeszcze , i ten nowy czujnik nie jest najlepszy. Temperatura na zegarach według vag jest ok 8 stopni mniejsza niż ta, która idzie na ecu.
PAWEL69 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 dodam, ze wszystkie filtry były zmieniane jakieś 2tkm temu wraz z olejem i rozrzadem i nowym słupkiem ale to było w innym temacie Rozrząd do ponownego sprawdzenia(ustawienia)razem z kątem początku wtrysku... jak ustawić jest na forum:wink: Po zabiegu powinien palić prawidłowo.Co do temperatury to wymień termostat na porządny,najlepiej ori.z ASO. Pzdr.
KALAMAT Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Dzięki PAWEL69, w weekend się tym zajmę, i mam nadzieję, że to tylko kąt trzeba ustawić, bo mój mechanik chyba nie korzysta z kompa coś mi świta, i nie wiem jak go mógł ustawić hmm... ubzdurało mi się, że kąt sprawdza się w Measuring Blocks;) a w BS faktycznie jest wskazanie 000 To jeszcze jedno pytanko - na forum jest opis sprawdzenia turbo w 011 BS - powinna pracować sztanga, lecz u mnie żadnej reakcji i w okienkach informacja ERROR - czym może to być spowodowane? Pełny VCDS oczywiście.
PAWEL69 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 w 011 BS - powinna pracować sztanga, lecz u mnie żadnej reakcji i w okienkach informacja ERROR - czym może to być spowodowane? Pełny VCDS oczywiście. Twój sterownik nie obsługuje tej funkcji:wink:
KALAMAT Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 A widzisz,a myślałem, ze coś nie tak- człowiek uczy się cale życie ;-) ale widzę, ze Ty dobrze ogarnięty w tych sprawach jesteś :-) ja mam audi od 4 miesięcy ledwo. dam znać w weekend po walce z kątem co i jak ;-)
PAWEL69 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 A widzisz,a myślałem, ze coś nie tak- człowiek uczy się cale życie ;-) ale widzę, ze Ty dobrze ogarnięty w tych sprawach jesteś :-) ja mam audi od 4 miesięcy ledwo. dam znać w weekend po walce z kątem co i jak ;-) Powodzenia:hi:
KALAMAT Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 No i kąt wtrysku ustawiony na 57-59. Ciężko było śruby ruszyć, ale poszło. Zobaczymy, jak jutro rano odpali;) Wynik ten uzyskałem chyba na końcu skali regulacji. Pompa przesunięta max do bloku Załączam logi, bo coś nie podobają mi się wskazania w 004 BS. Dlaczego tak duże wartości tam są? Grupy: 004BS - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 stat - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 13-04-2014 at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany 12-04-2014 at 19:05 ---------- No i dzisiaj odpalił od strzała, aż się uśmiechnąłem przy tym ;-) wczoraj przy tej samej temp rano przed regulacja odpalił bardzo ciężko za drugim razem, i do tego z dużym bakiem jasnego dymu, więc różnica kolosalna i żadnego dymka:-) ---------- Post dopisany 14-04-2014 at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2014 at 10:22 ---------- Czy może ktoś rzucić okiem na moje 004BS?
KALAMAT Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Chodzi mi o pozycje specified start. Nie znam się na logach, więc wolę się zapytać czy moje są w normie, bo podają tam 2-3, a ja mam powyżej 7. Przepraszam, zamotalem się ;-) w actual są różnice 0,1 więc nieaktualne. Przepraszam za zamieszanie.
DragonGTI Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 W grupie 004 BS sterownik jeśli obsługuje to na przemian przyśpiesza i opóźnia kąt wtrysku stąd takie duże wartości Ci się wydają. Należy patrzeć na logi 004 zwykłe a nie BS, w zwykłych masz wszystko wporządku.
KALAMAT Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Dzięki Dragon GTI, teraz mogę spać spokojnie z nadzieja, ze silnik już jest lala i zrobiłem wszystko, co było trzeba ;-) no chyba, ze go całego zloguje :-P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się