bartosz85 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Pany jest temat dziwny tak mi sie zdaje ile palą wasze AJM-y po mieście.. ja wydarłem kata zaślepiłem egr 1 tłumik koncowy i spalanie wychodzi mi kolo 8-9 l.... fakt nie robie nieraz dlugich odcinków ale chyba za duzo... jezeli chodzi o trase to sie nic nie zmieniło. Jeszcze dodam że chyba mam padniety jakiś czujnik bo mi nieraz na zegrach pokazuje temp +30 stopni w zimie nieraz normalanie. Który to czujnik odpowiada za to bo na vagu nie pokazuje zadnych błedów?
adrian998998 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Temperatura zewnętrzna to czujnik G17. Trochę sporo jak na seryjnego ajm
Lu-Gi Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Tyle Ci komputer pokazuje czy rzeczywiste masz takie? mi komp pokazuje 8,5 w zime jazda praktycznie tylko krótkie odcinki a rzeczywiście to nigdy w zime mi nie spalił wiecej niz 7,5, w lato pali litr mniej, a w trasie przy 110km/h jakieś 5-5,5 wychodzi
bartosz85 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 nie wiem czy to mozna nazwać seryjne jest zrobiony czip na 140 koni , jezeli chodzi o trase jest ok tylko po tym mieście ... nieraz 8 - 9 L. ten czujnik G17 moze miec coś z tym wspolnego?
adrian998998 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Nic wspólnego nie ma ten czujnik. Podepnij vaga zobacz jak odczytuje temp czujników innych. Soft dawno robiłeś czy to sie dzieje po sofcie??
bartosz85 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 Nie nie soft juz dawno temu był robiony. W tamtym roku robiłem turbo itd. i pozniej wylecał kat egr zaślepiony tłumik środek wywalony .. i tak zauwazyłem ze od ka turbo nowe wpadło wieksże jakby spalanie w sesnie po tych robotach co wczesniej napisałem .... no chyba ze przez robienie małych odcinków km tez tyle moze palic. Ps. a co do czujnika pytam bo jakis magik mi mówil ze to przez to moze byc.
Lu-Gi Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Tobie temperature zewnetrzna pokazuje na +30? możesz mieć kabelek od czujnika gdzies przedarty i wariuje, ale to nie ma nic wspólnego ze spalaniem, jak bys miał czujnik temperatury płynu chlodzącego walniety to wtedy mógł by Ci ciągle podawać większą dawke paliwa czyli ciagle by pracował na ssaniu i stąd większe mogło by być spalanie
bartosz85 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 Jezeli by ten czujnik był walniety jakie objawy mogą byc? (czujnik temperatury płynu chlodzącego) bo na kompie nie ma zadnych błędów?
eRniś Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Mój AJM przy tej zimie miał spalanie na poziomie 6.5-7.0 L przy przewadze poruszania się po mieście... Tyle dobrze że grubszych mrozów nie było, bo czuje że by do 8 skakało
lukasn1 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 U mnie spalanie w tą zimę od 6.2 do 6.8 przy trasie do pracy jakieś 13 km auto seria.
kapete Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Moja niunia (ATJ) między 6 a 7. Start z miejsca w mieście bardzo dynamiczny, w trasie 120-130. Do Chorwacji 1500 km, klima i 130 na szafie - wyszło prawie równe 6.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się