cinkers Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Możliwe, że masz ten sam moduł komfort, ale inny moduł centralnej elektryki (ten po lewej stronie od kolumny kierowniczej) Jeśli tak jest to wydaje mi się, że musisz się wpinać w wyjścia z niego, a nie pod włącznik świateł. W tym temacie masz opisane wyjścia i wejścia poszczególnych modułów: http://a4-klub.pl/in...ik-swiatla-clh/ U mnie wystarczyło podłączyć żółty kabel z zakupionego modułu z zółtym we włączniku świateł i załączają się światła mijania, pozycyjne, tablica rej. Jeśli posiadasz MCE w werscji High to tak jak wcześniej pisałem wydaje mi się, że trzeba się podpiąć pod wyjście każdego światła oddzielie. Dzięki, poszukam przy MCE gdzie można się wpiąć. Wersję mam HIGH. A gdzie ewentualnie są same kierunkowskazy żeby na szybko się podpiąć i sprawdzić, czy cała reszta kabli jest dobrze podłączona?
strazak990 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Ja rezałem w b7 i także mam moduł L HIGH jak znajdę moją rozpiske podeślę Edytowane 3 Stycznia 2015 przez strazak990
cinkers Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Przy pomocy strazak990, udało mi się namierzyć odpowiednie piny w B7 z modułem HIGH. Przód: Tutaj zależnie co chcemy podłączyć aby świeciło ale ogólnie potrzeba się wpiąć w kostkę B w MCE. Gniazdo B (23-pin): Pin 1 – Zasilanie prawego tylnego kierunkowskazu [żółto/zielony]Pin 2 – Zasilanie lewego światła biegu wstecznego, sygnał rozłączenia fotochromu do lusterka (pin 3) [niebiesko/czerwony]Pin 3 – Zasilanie tylnego lewego kierunkowskazu [niebiesko/czerwony]Pin 4 – Zasilanie prawego światła stopu [czerwono/czarny]Pin 5 – Zasilanie prawego światła biegu wstecznego [niebiesko/czerwony]Pin 6 – Zasilanie lewego światła stopu [czerwono/biały]Pin 7 – Zasilanie kierunkowskazu (prawy-przód) [zielono/czarny]Pin 8 – Zasilanie trzeciego światła stopu [czarno/czerwony]Pin 9 – Zasilanie kierunkowskazu (lewy-przód) [czarno/niebieski]Pin 10 – Zasilanie tylnego prawego światła przeciwmgielnego [szaro/fioletowy]Pin 11 – xPin 12 – Zasilanie tylnego lewego światła przeciwmgielnego [szaro/biały]Pin 13 – xPin 14 – Aktywacja pompki spryskiwaczy reflektorów (i silnika wycieraczki tylnej szyby w Avancie) [niebiesko/fioletowy]Pin 15 – xPin 16 – Zasilanie prawego światła DLR [biało/żółty]Pin 17 – Aktywacja pompki spryskiwaczy reflektorów (i silnika wycieraczki tylnej szyby w Avancie) [czarno/fioletowy]Pin 18 – Zasilanie lewego światła DLR [biało/czarny]Pin 19 – Zasilanie światła przeciwmgielnego (prawy-przód) [biało/niebieski]Pin 20 – Masa elektroniki [brązowy]Pin 21 – Zasilanie światła przeciwmgielnego (lewy-przód) [biało/zielony]Pin 22 – Zasilanie prawego światła mijania [żółto/biały]Pin 23 – Zasilanie lewego światła mijania [żółto/czarny] Ja wpiąłem się w piny 19, 21, 22, 23 Tył: Kostka C w MCE: Ja wpiąłem się w pin 4 (tylne lewe światło), pin 5 (oświetlenie tablicy), pin 17 (tylne prawe światło). Całość póki co działa i wygląda tak: Dzięki strażak za podpowiedzi i lyku za całą resztę !!
strazak990 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Przy pomocy strazak990, udało mi się namierzyć odpowiednie piny w B7 z modułem HIGH. Przód: Tutaj zależnie co chcemy podłączyć aby świeciło ale ogólnie potrzeba się wpiąć w kostkę B w MCE. Gniazdo B (23-pin): Pin 1 – Zasilanie prawego tylnego kierunkowskazu [żółto/zielony] Pin 2 – Zasilanie lewego światła biegu wstecznego, sygnał rozłączenia fotochromu do lusterka (pin 3) [niebiesko/czerwony] Pin 3 – Zasilanie tylnego lewego kierunkowskazu [niebiesko/czerwony] Pin 4 – Zasilanie prawego światła stopu [czerwono/czarny] Pin 5 – Zasilanie prawego światła biegu wstecznego [niebiesko/czerwony] Pin 6 – Zasilanie lewego światła stopu [czerwono/biały] Pin 7 – Zasilanie kierunkowskazu (prawy-przód) [zielono/czarny] Pin 8 – Zasilanie trzeciego światła stopu [czarno/czerwony] Pin 9 – Zasilanie kierunkowskazu (lewy-przód) [czarno/niebieski] Pin 10 – Zasilanie tylnego prawego światła przeciwmgielnego [szaro/fioletowy] Pin 11 – x Pin 12 – Zasilanie tylnego lewego światła przeciwmgielnego [szaro/biały] Pin 13 – x Pin 14 – Aktywacja pompki spryskiwaczy reflektorów (i silnika wycieraczki tylnej szyby w Avancie) [niebiesko/fioletowy] Pin 15 – x Pin 16 – Zasilanie prawego światła DLR [biało/żółty] Pin 17 – Aktywacja pompki spryskiwaczy reflektorów (i silnika wycieraczki tylnej szyby w Avancie) [czarno/fioletowy] Pin 18 – Zasilanie lewego światła DLR [biało/czarny] Pin 19 – Zasilanie światła przeciwmgielnego (prawy-przód) [biało/niebieski] Pin 20 – Masa elektroniki [brązowy] Pin 21 – Zasilanie światła przeciwmgielnego (lewy-przód) [biało/zielony] Pin 22 – Zasilanie prawego światła mijania [żółto/biały] Pin 23 – Zasilanie lewego światła mijania [żółto/czarny] Ja wpiąłem się w piny 19, 21, 22, 23 Tył: Kostka C w MCE: Ja wpiąłem się w pin 4 (tylne lewe światło), pin 5 (oświetlenie tablicy), pin 17 (tylne prawe światło). Całość póki co działa i wygląda tak: Dzięki strażak za podpowiedzi i lyku za całą resztę !! Widze uporałeś się z tyłem
321sokol123 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Sygnał na moduł braliscie z Gniazdo B (23-pin):Pin 1 lub Pin 3?
strazak990 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Nie. Bezpośrednio z modułu komfortu... który znajduje sie pod nogami kierowcy...
321sokol123 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Nie. Bezpośrednio z modułu komfortu... który znajduje sie pod nogami kierowcy... Ok rozumiem tak jak opisane na poczatku ale teoretycznie z jednego z tych dwóch pinów też będzie impuls do uruchomienia modułu tylko będzie wtedy kolidował z awaryjnymi włączonymi po zmierzchu dobrze rozumiem?
strazak990 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Niby tak... Niby też miało się zapalać wtedy gdy przekroczysz 15 km/h a tak nie jest być może gdy jest włączony zapłon odcina go przekaźnik dlatego tak sie nie dzieje ...
321sokol123 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Dlatego jest +12V po kluczyku żeby odcinał pracę modułu z przekręconym kluczykiem Teraz tylko znaleźć trochę czasu żeby podłączyć wszystko..
lukaszooo Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Gdyby pociągnąc zasilanie przez ori włącznik CLH a czujnik zmierzchu wsadzić w jakimś lepszym miejscu to miało by to rece i nogi a koszty wzrosły by o 50zł
cinkers Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Sygnał na moduł braliscie z Gniazdo B (23-pin):Pin 1 lub Pin 3? Sygnał do modułu z tego co rozumiem brany jest z modułu komfortu a nie z MCE. To dlatego autor wątku zadał sobie trud z wyciąganiem modułu spod podłogi i podpinanie pod kabel czerwono-żółty. Swoją drogą, niekoniecznie trzeba wyciągać skrzynkę bo kabel ten jest dostępny tylko po lekkim odchyleniu dywanu (idzie z modułu komfortu na tył auta razem z innymi kablami).
nitroo Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 A że tak zapytam, dlaczego zapalają Ci się światła mijania przy CLH?
Maestro_86 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Bo tak podłączył. W tym module masz kilka wyjść i co chcesz możesz zasilic nawet klakson Choc wydaje mi się że lepiej wyglądają same halogeny
nitroo Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Kumam. Po prostu jestem przyzwyczajony do ori rozwiązania i moim zdaniem również wygląda to lepiej
cinkers Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Co kto woli Halogeny dawały mi akurat mało światła a po podłączeniu także świateł mijania bardziej oświetla drogę do domu więc tak zostawiłem. Ale zgadza się, że można podpiąć co się chce pod moduł.
strazak990 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Ja także wykorzystałem światła mijania oraz halogeny. Mało oświetlenia dawały halogeny ...
lyku23 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Sygnał na moduł braliscie z Gniazdo B (23-pin):Pin 1 lub Pin 3? Sygnał do modułu z tego co rozumiem brany jest z modułu komfortu a nie z MCE. To dlatego autor wątku zadał sobie trud z wyciąganiem modułu spod podłogi i podpinanie pod kabel czerwono-żółty. Swoją drogą, niekoniecznie trzeba wyciągać skrzynkę bo kabel ten jest dostępny tylko po lekkim odchyleniu dywanu (idzie z modułu komfortu na tył auta razem z innymi kablami). Jest tak jak piszesz, przewód ten idzie do tylnych lewych drzwi. Powiem szczerze, że przy szukaniu rozsądnego impulsu straciłem tyle nerwów ("przedzwanianie" różnych modułów i złączy), że jak już go znalazłem w module komfort to tylko z ciekawości dowiedziałem się za co ten przewód odpowiada. Nie wnikałem którą wiązką i w jaki sposób jest dalej przeprowadzony do słupka Gdyby pociągnąc zasilanie przez ori włącznik CLH a czujnik zmierzchu wsadzić w jakimś lepszym miejscu to miało by to rece i nogi a koszty wzrosły by o 50zł Ori włącznik CLH to bardzo dobry pomysł i myśle, że warto go dorzucić A co do umiejscowienia czujnika światła, to go wcale nie widać, jak wiesz gdzie jest to przez przednią szybę go zobaczysz. Też miałem podłączyć same halogeny, ale jak zobaczyłem ile dają światła to stwierdziłe, że lepsze będą światła mijania Edytowane 4 Stycznia 2015 przez lyku23
strazak990 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Sygnał na moduł braliscie z Gniazdo B (23-pin):Pin 1 lub Pin 3? Sygnał do modułu z tego co rozumiem brany jest z modułu komfortu a nie z MCE. To dlatego autor wątku zadał sobie trud z wyciąganiem modułu spod podłogi i podpinanie pod kabel czerwono-żółty. Swoją drogą, niekoniecznie trzeba wyciągać skrzynkę bo kabel ten jest dostępny tylko po lekkim odchyleniu dywanu (idzie z modułu komfortu na tył auta razem z innymi kablami). Jest tak jak piszesz, przewód ten idzie do tylnych lewych drzwi. Powiem szczerze, że przy szukaniu rozsądnego impulsu straciłem tyle nerwów ("przedzwanianie" różnych modułów i złączy), że jak już go znalazłem w module komfort to tylko z ciekawości dowiedziałem się za co ten przewód odpowiada. Nie wnikałem którą wiązką i w jaki sposób jest dalej przeprowadzony do słupka Gdyby pociągnąc zasilanie przez ori włącznik CLH a czujnik zmierzchu wsadzić w jakimś lepszym miejscu to miało by to rece i nogi a koszty wzrosły by o 50zł Ori włącznik CLH to bardzo dobry pomysł i myśle, że warto go dorzucić A co do umiejscowienia czujnika światła, to go wcale nie widać, jak wiesz gdzie jest to przez przednią szybę go zobaczysz. Wcale nie rzuca się w oczy ja natomiast mam podświetlenie LED w wnętrzu i jak dobrze czujnika nie ustawiłem to czujnik łapał światło i nie dawał znaku żadnego by moduł sie uruchomił. Teraz pod dobrym kątem ustawiłem czujkę i jest super nawet jestem pod wrażeniem. Edytowane 4 Stycznia 2015 przez strazak990
cinkers Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Sygnał na moduł braliscie z Gniazdo B (23-pin):Pin 1 lub Pin 3? Sygnał do modułu z tego co rozumiem brany jest z modułu komfortu a nie z MCE. To dlatego autor wątku zadał sobie trud z wyciąganiem modułu spod podłogi i podpinanie pod kabel czerwono-żółty. Swoją drogą, niekoniecznie trzeba wyciągać skrzynkę bo kabel ten jest dostępny tylko po lekkim odchyleniu dywanu (idzie z modułu komfortu na tył auta razem z innymi kablami). Jest tak jak piszesz, przewód ten idzie do tylnych lewych drzwi. Powiem szczerze, że przy szukaniu rozsądnego impulsu straciłem tyle nerwów ("przedzwanianie" różnych modułów i złączy), że jak już go znalazłem w module komfort to tylko z ciekawości dowiedziałem się za co ten przewód odpowiada. Nie wnikałem którą wiązką i w jaki sposób jest dalej przeprowadzony do słupka Gdyby pociągnąc zasilanie przez ori włącznik CLH a czujnik zmierzchu wsadzić w jakimś lepszym miejscu to miało by to rece i nogi a koszty wzrosły by o 50zł Ori włącznik CLH to bardzo dobry pomysł i myśle, że warto go dorzucić A co do umiejscowienia czujnika światła, to go wcale nie widać, jak wiesz gdzie jest to przez przednią szybę go zobaczysz. Też miałem podłączyć same halogeny, ale jak zobaczyłem ile dają światła to stwierdziłe, że lepsze będą światła mijania Lyku ukłony dla Ciebie za znalezienie tego kabla. Gdyby ktoś zakładal moduł w przyszłości to tak jak pisałem, nie trzeba wyciągać modułu komfortu a po zdjęciu listwy przy drzwiach jest ten kabel czerwono-zolty i tu się wystarczy wpiac w niego. Dla mnie wyciągnięcie modułu komfortu było nie lada wyzwaniem Oryginalny przełącznik CLH też pewnie dołożę niedługo ale ori rozwiązanie CLH w B7? Hmm jeśli komuś chce się wymieniać szybe po to żeby wrzucić tam czujnik zmierzchu to ok... Ja szybę mam całą i nie zamierzalem wymieniać szyby, czujnika zmierzchu, lusterka wstecznego, włącznika i co tam jeszcze potrzebne bylo ori rozwiązanie w B7 trochę kosztuje... Za to wolę FMICa zamontować Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
strazak990 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 A ja sie trudziłem by wyciągać puche Mało tego nie cały miesiąc zmieniałem cały środek podłogę fotele ... wszystko wyciągałem i mogłem popatrzeć tak jak Kolego napisałeś że idzie pod osłonkami ale gapa ze mnie Ale najważniejsze że za mną juz to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się