Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż modułu coming home - nie ori


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chyba za szybko pochwaliłem moduł. Po kilku testach:

Auto jak stoi zamknięte dłużej niż kilka minut to przy otwieraniu światła się nie załączają. Drugie naciśniecie na pilocie dopiero uruchamia moduł.

Przy zamykaniu zawsze się zapalą niezależnie czy auto stoi otwarte 2 minuty czy 30 minut.

Nie jest dużym problemem aby odpalać moduł poprzez dwukrotne kliknięcie na pilocie ale wolałbym aby odpalało się od razu.

Też tak macie w B6 czy B7?

Opublikowano

a wyłącz oświetlenie w samochodzie...

może czujka dostaje światło...

u mnie w b7 działa normalnie od tej pory gdy zmieniłem kont czujki...

Opublikowano

Być może. Sprawdzę inne położenia czujki ale po otworzeniu auta światło się delikatnie zapala więc powinno być ok. A jak już jest zapalone i jeszcze raz otworze kluczykiem to moduł odpala. Ale sprawdzę to sobie jeszcze.

Panowie jak u Was z wpływem modułu na akumulator?

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

Sprawdź ..

Chyba że problem jest inny :eusathink:

Opublikowano (edytowane)

U mnie żadnych spadków na akumulatorze nie zauważyłem :) A co do twojego problemu, to jedyne co wpada mi do głowy to złe podłączenie +12 V do modułu, z miejsca gdzie napięcie ginie po przejściu auta w "tryb uśpienia" czyli po pewnym czasie od jego zamknięcia.

Edytowane przez lyku23
Opublikowano

Tak to jest jak ktoś chce przejść coś co nie zawsze jest to możliwe :)

Opublikowano

U mnie żadnych spadków na akumulatorze nie zauważyłem :) A co do twojego problemu, to jedyne co wpada mi do głowy to złe podłączenie +12 V do modułu, z miejsca gdzie napięcie ginie po przejściu auta w "tryb uśpienia" czyli po pewnym czasie od jego zamknięcia.

Dokładnie tak się zachowuje jakby wchodził w tryb uśpienia. Chodzi Ci o kabel biały czy czerwone? Biały podłączyłem tak jak wszyscy pod czerwono-żółty z modułu komfortu a czerwone pod bezpiecznik 24 w skrzynce.

Ciekawe jest to, że przy zamkniętym aucie dłuższy czas, kiedy wcisnę zamknięcie auta to światła się zapalą a jak otworzenie auta to za pierwszym razem nie. Ciekawe o co tu chodzi.

Opublikowano

Chodzi o czerwony przewód z zakupionego modułu i czerwony z załączonego do niego przekaźnika. Ale podłączyłeś tak jak u mnie, czyli powinno być ok :) Chyba, że u Was w b7 są inaczej rozmieszczone bezpieczniki i w 24 bezpieczniku ginie napięcie po zamknięciu auta. Musisz to sprawdzić miernikiem, bo moduł zachowuje się właś tak jak wcześniej pisałem, czyli brak stałego +12V.

Opublikowano

Gdy otwieram auto wlacza sie C/H, po otwaricu drzwi jest piszczenie (czyli ten sygnal, ze swiatala sa zapalone, a kluczyk wyjety) jest to normalna sprawa, czy sie zle wpialem?

Opublikowano

źle się wpiełeś tak mi się wydaje...

Opublikowano

Tez mi sie tak wydaje. Wpialem się włącznik musze wpiąć się w moduł

Opublikowano

Chodzi o czerwony przewód z zakupionego modułu i czerwony z załączonego do niego przekaźnika. Ale podłączyłeś tak jak u mnie, czyli powinno być ok :) Chyba, że u Was w b7 są inaczej rozmieszczone bezpieczniki i w 24 bezpieczniku ginie napięcie po zamknięciu auta. Musisz to sprawdzić miernikiem, bo moduł zachowuje się właś tak jak wcześniej pisałem, czyli brak stałego +12V.

Ahh o tym mówisz kablach. Ok, popatrzę sobie w wolnej chwili gdzie indziej można się wpiąć w B7, natomiast kilka tu osób też pewnie tam się wpięło i im działa tak jak Tobie. Ale sprawdzę te czerwone kable.

Opublikowano

A ja mam jeszcze inny problem..

Podłaczałem moduł i przy odpiętych kostkach z MCE przez przypadek kolega podłaczył akumulator i na podpiętym aku wpinałem kostki do MCE. Modułem CLH wpiełem sie w kostce B w pin 22 i 23 oraz w kostce C w pin 4, 5, 17. W tylnych swiatłach świeciły mi tylko po jednej żarowce w klapie (te od środka). Świeciły dużo mocniej niż normalnie. Nawet jak zapale światła mijania świeca dużo mocniej niż reszta żarówek w tylnych lampach. Z modułem montowałem też opornik do ledów w podświetleniu tablicy bo wywalało mi bład na fisie. Po odłaczeniu opornika i modułu CLH żarówki z tyłu dalej mocno świeca i nie wywala mi błędu od ledów na fisie..

Żarówki z tyłu wszystkie sa identyczne (OSRAM 21W)

Myślicie że moduł odmówił posłuszeństwa...?

Moduł mam w wersji HIGH.

Opublikowano

Panowie którym kabelkiem i gdzie się podłączyć z ori włącznika drl/clh żeby to działało jak powinno?

Opublikowano

Mase na przekaźnik nie podajesz z auta tylko z pinu 7 włącznika CLH

Opublikowano

Mase na przekaźnik nie podajesz z auta tylko z pinu 7 włącznika CLH

:hi:

Opublikowano

Panowie moze ktos ogarnia temat czy jest w module komfortu czy gdzies indziej sygnal oddzielny na otwarcie samochodu a oddzielny na zamkniecie samochodu (wiem ze centralne zamki sa róznie sterowane masa lub plusem) ogolnie chce wyrezac cos innego niz clh ale na podobnej zasadzie działania?

Opublikowano (edytowane)

Koledzy trzy pytanka ;)

1. W B7 nie wyciągamy włącznika świateł, tylko wpinamy się w moduł centralnej elektryki tak?

2. Z tego kupionego modułu Coming Home na każde wyjście idzie plus i minus, a z tego modułu centralnej elektryki wychodzą same plusy? Nie brak tej masy nigdzie podłączać?

3. Gdzie schować ten cały moduł?

Edytowane przez truszek
Opublikowano

Koledzy trzy pytanka ;)

1. W B7 nie wyciągamy włącznika świateł, tylko wpinamy się w moduł centralnej elektryki tak?

2. Z tego kupionego modułu Coming Home na każde wyjście idzie plus i minus, a z tego modułu centralnej elektryki wychodzą same plusy? Nie brak tej masy nigdzie podłączać?

3. Gdzie schować ten cały moduł?

1. Dokładnie ale to się tyczy tylko sygnałów do świateł. Masę podłączasz i tak pod włącznik świateł. Co do sygnału świateł, w B7 podłączasz się bezpośrednio do centralnej elektryki, pod konkretne kable. Tutaj rozpiskę wrzucałem:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/267688-montaz-modulu-coming-home-nie-ori/?p=4297582

2. Masa pod włącznik świateł, pewnie gdzie indziej też ją znajdziesz. Jeśli nie chcesz wyciągać włącznika to poszukaj a na pewno gdzieś tam jeszcze znajdziesz w pobliżu.

3. Moduł chowa się koło modułu elektryki, przynajmniej ja nie miałem problemów żeby go tam wcisnąć.

Opublikowano (edytowane)

Dobra panowie już prawie mam ogarnięty temat. Tylko że pomyliłem kable w module centralnej elektryki... Bo kurna wyczytałem gdzieś ze 3 posty wyżej, że dać pin chyba 4, 5 i 17 i będzie świecić tył mi elegancko. No i spojrzałem do tyłu światło się odbijało od ściany to myślałem, ze jest ok, a tu kuźwa mi chyba świeci p. mgłowe, albo stop :facepalm:

Co za tym idzie, gdy na wyłączonym zapłonie włączę sobie kierunkowskaz prawy bądź lewy, aby świeciła mi tylko prawa lub lewa postojówka świeci mi się cały tył :facepalm:

Poza tym jest elegancko, moduł położyłem na ten od centralnej elektryki, mieści się fajnie i jest ok. Przerobię ten tył gdy zakupię ORI włącznik do CL/H. Zrobię to wszystko za jedną robotą. Moduł centralnej elektryki mam HIGH, z tego co się dziś na nim docztałem :P

Tylko, jak ten tył podłączyć, żeby się nie świeciło wszystko na raz, i żeby się pozycje świeciły? Ma ktoś rozpiskę kostki C w MCE HIGH w B7?

Aaaa.... Jeszcze jedno na wszystkich rzeźbiących CL/H w B7 z korbą z tylu. Zdejmijcie sobie osłonę słupka B. Tylko dół, tam gdzie pas idzie zostawcie. Macie WTEDY IDEALNY DOSTĘP DO KABLA CZERWONO-ŻÓŁTEGO Z MODUŁU KOMFORTU. Bez rozbierania podłogi itd... Są tam dwa kabelki czerwono-żółte. Jeden jest zawinięty w spiralę i leci z jakimś tam innym (ten zostawiacie), ale drugi bez problemu znajdźcie (ten odpowiedni) i wpinacie się elegancko przy słupku B, przewód progiem puścić i baja jest ;)

Edytowane przez truszek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...