spanky Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 ECU nie pokazuje mi żadnych błedów. A w grupę 013 wogóle nie mogę wejść wiec raczej nie zrobie tej grupy. Nie wiem czym to może byc spowodowane? Używam Polski VAG zakupiony na OBDII to jak zrobiles poprzednie logi 013 ... ?
l_krupinski Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2008 to jak zrobiles poprzednie logi 013 ... ? Przepraszam, chodziło mi o grupę 014, w 013 zrobie. A czemu nie mogę wejść w 014??
l_krupinski Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2008 grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018. grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s - grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s Dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011. Spanky to logi mam robic tak: 1) najpierw 013 na zimno, potem 013 i 001 na rozgrzanym silniku 2) 011 dynamiczny zrobic piećiokrotnie i wyniki 1 i 5 zamiescić na forum 3) potem 003,004,008,010 - dynamiczne [po jednym razie] 4) a na koniec jeszcze raz 013 statyczne, 001 statyczne i 007 statyczne[po dynamicznych] w tej kolejnosci. A co z resztą grup: 000,003,004,018 statyczne i 000, 003,004,011 BS oraz dynamiczne 000, 001 robić ponownie i kiedy jeżeli tak?? [br]Dopisany: 26 Sierpień 2008, 14:59 _________________________________________________ 014 jest do silników 2.5 Dzięki Damian za uświadomienie a ja się zastanawiałem co jest gane.
spanky Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Spanky to logi mam robic tak: 1) najpierw 013 na zimno, potem 013 i 001 na rozgrzanym silniku 2) 011 dynamiczny zrobic piećiokrotnie i wyniki 1 i 5 zamiescić na forum 3) potem 003,004,008,010 - dynamiczne [po jednym razie] 4) a na koniec jeszcze raz 013 statyczne, 001 statyczne i 007 statyczne[po dynamicznych] w tej kolejnosci. A co z resztą grup: 000,003,004,018 statyczne i 000, 003,004,011 BS oraz dynamiczne 000, 001 robić ponownie i kiedy jeżeli tak?? dokladnie tak .... reszty nie musisz ... poprzednio zrobiles i wygladaja dobrze, nie powinno sie nic od tamtej pory zmienic ....
l_krupinski Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Witam. Spkanky tak jak pisałem zrobiłem logi według twoich wskazówek, mam nadzieje że nie bedzie strasznie: Grupa 013 na zimnym silniku po nocy: Grupa 013 na rozgrzanym silniku przed dynamicznymi: Grupa 001 na rozgrzanym silniku przed dynamicznymi: Grupa 011 pomiar nr 1: Grupa 011 pomiar nr 5: Grupa 003 dynamiczne: Grupa 004 dynam: Grupa 008 dynam: Grupa 010 dynam: Grupa 013 stat po dynamicznych: Grupa 001 stat po dynamicznych: Grupa 007 stat po dynamicznych: Nie wiem co to może znaczyć ale jak robiłem grupę 011 dynamiczne to niektóre logi wychodziły tak: Zastanawiam się czy to jest tylko bląd Vaga czy coś może znaczy poważnego
mcm Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 przepływka trochę ucina, i te korekcje po dynamicznych strasznie duże, a te ostatnie logi wyglądają jakbyś zaczął logować prz 4500 obr i puścił gaz i tak zwalniał czas leci w górę a inne wartości w dół
spanky Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 -lmm do wymiany na nowy -turbo troszke ospale [masz kata ?] [mozesz jeszcze wyjac i przeczyscic N75] -co do korekcji to bedzie ciezko [moim zdaniem metoda eliminacji] podmienic wtryski miejscami jak nic nie wyjdzie wyczyscic nastawnik ... [zrob jeszcze jeden test ... po gnieceniu zrob 013 i obserwuj po jakim czasie korekcje wracaja do normy [jezeli beda wracac] p.s czy auto mocno dymi jak gnieciesz ... ?
l_krupinski Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2008 -lmm do wymiany na nowy -turbo troszke ospale [masz kata ?] [mozesz jeszcze wyjac i przeczyscic N75] -co do korekcji to bedzie ciezko [moim zdaniem metoda eliminacji] podmienic wtryski miejscami jak nic nie wyjdzie wyczyscic nastawnik ... [zrob jeszcze jeden test ... po gnieceniu zrob 013 i obserwuj po jakim czasie korekcje wracaja do normy [jezeli beda wracac] p.s czy auto mocno dymi jak gnieciesz ... ? - IMM wymienie, oczywiście udam się do ASO ale ciekawe z jaką kwotą musze się liczyć? - podmienia się trzy wtryski całe, prócz sterującego, dobrze rozumiem?? - korekcje jak paliwo i silnik się rozgrzewa to robią się duże i wracają dopiero jak po paru godzinach ostygnie, jak zapalam go jak jest rozgrzany to mam takie wrazenie ze jakby był zalewany i nie mógł wejść na obroty -auto wieczorem jak jadę i jezdzie cos za mną to cały czas widze ze zostawia biłą mgłę, a na czarno to dymi jak mu szybko przycisnę do końca na jedynce, dwójce i trójce, na wyrzszych juz nie [br]Dopisany: 27 Sierpień 2008, 13:55 _________________________________________________- katalizator posiadam, czy może być zapchany??
spanky Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 - korekcje jak paliwo i silnik się rozgrzewa to robią się duże i wracają dopiero jak po paru godzinach ostygnie, jak zapalam go jak jest rozgrzany to mam takie wrazenie ze jakby był zalewany i nie mógł wejść na obroty biorac pod uwage to co piszesz plus problemy z odpalaniem stawial bym na pompe wtryskowa .... ale to tylko moje gdybanie ... [br]Dopisany: 27 Sierpień 2008, 13:59 _________________________________________________ - katalizator posiadam, czy może być zapchany?? jaki przebieg ? ... ale napewno swojej roli juz nie spelnia ...
l_krupinski Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2008 jaki przebieg ? ... ale napewno swojej roli juz nie spelnia ... - przebieg 233tys - czy te duże korekcje nie mogą być oznaką lejacych wtrysków??
mcm Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 raczej pompa ..., ale zrób jak spanky radził zamień wtryski miejscami i w razie co przeczyść nastawnik a przepływka w ASO jakieś 500 zł
l_krupinski Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2008 - czy N75 znajduje się z tyłu na plastykowej rurze dolotu, czym go najlepiej wyczyścić, ile może kosztować nowy w ASO??
l_krupinski Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2008 A przy podmianie wtrysków warto zainwestować w nowe podkładki w ASO czy wystarczy jak załoze te same??
damcio151 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Rozbieraj nastawnik , później ustaw dawkę paliwa na 4 , bo masz dosyć dużą, no i RSW na włączonym zapłonie ma być w okolicach 0.740V ... jakie masz teraz :?:[br]Dopisany: 27 Sierpień 2008, 14:31 _________________________________________________nie podmieniaj na razie wtrysków, teraz wyczyść nastawnik ... kolega miał korekcje podchodzące pod 7-8 po wyczyszczeniu okolice 1
l_krupinski Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2008 RSW na włączonym zapłonie ma być w okolicach 0.740V ... jakie masz teraz - A gdzie to na Vagu sprawdzić, jaka to grupa?
l_krupinski Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2008 A która rubryka, rozumiem że chodzi 001 statyczne??[br]Dopisany: 27 Sierpień 2008, 15:22 _________________________________________________ [masz kata ?] [mozesz jeszcze wyjac i przeczyscic N75] Spanky wyjąłem N75 i zastanawiam się w jaki sposób się go czyści, czy tylko wystarczy psiukac w te 3 otwory jakiś środek do czyszczenia układów elektrycznych? Mam środek marki CRC do czyszczenia przepływomierza, czy mogę go użyć??
spanky Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 A która rubryka, rozumiem że chodzi 001 statyczne?? trzecia ... nie liczac TIME STAMP ... [ale na wolnych obrotach napiecie masz w normie wiec podejrzewam ze na samym zaplonie tez bedzie w pelnej gotowosci .... ] Spanky wyjąłem N75 i zastanawiam się w jaki sposób się go czyści, czy tylko wystarczy psiukac w te 3 otwory jakiś środek do czyszczenia układów elektrycznych? Mam środek marki CRC do czyszczenia przepływomierza, czy mogę go użyć?? sprezonym powietrzem ....
damcio151 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 co do n75 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926 001 pole 3 ( jak pisze Spanky ) statycznie, masz ustawić po czyszczeniu nastawnika ~0.740
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się