szakal222 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 w a4-kach przynajmniej tych starszych cała buda jest w ocynku, niestety oprócz tylnej klapy. Serwis Audi uznał to jako element wymienny, dlatego jest bez ocynku. I podszybie nie ma ocynku. A tak oprocz tego nic mi ruda nie pozera
djmostek Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 strasznie oszczędzają niestety, wnętrze b8 vs b7 to jest przepaść (na korzyść b7)... plastiki jakies matowe, brak wykończenia materiałem w schowkach w drzwiach, skóra na mieszku zmiany biegów jak cerata... + ta korozja wg audi b8 jest full ocynk w miejscach zagrozonych korozja wiec blotniki chyba w to wchodza wiec nie wiem czemu to tak rdzewieje..
_Bumier_ Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Powiedzcie przy jakim najmłodszym roczniku już pojawiła się korozja w b8 ? i jak ma się sprawa w Audi A5 ?? ---------- Post dopisany at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany at 10:36 ---------- i w b8 chodzi tylko o przednie błotniki ?? - powiem szczerze że u mnie nic zupełnie nie widać wszystko jest ok
wrclaguna Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 U mnie jest ten sam problem tez z ciekawoscie kiedys oglądałem ranty błotnikow a zwłaszcza od srodka . Jedna wielka rdze tam mam .
_Bumier_ Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 U mnie jest ten sam problem tez z ciekawoscie kiedys oglądałem ranty błotnikow a zwłaszcza od srodka .Jedna wielka rdze tam mam . ale mówisz tylko o przednich błotnikach ?
kiko79 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 a u mnie było tak...lekko wgiąłem przedni błotnik w miejscu gdzie w innych markach zachodzi jeszcze zderzak i ten rant tak się niefortunnie wygiął że odprysnął lakier. Jeździłem z tym 3 polskie zimy, sól trawiła to miejsce ostro i po 3 latach nic. W końcu pojechałem do lakiernika i to naprawił. Od tego czasu minęło kolejnych kilka lat ze srogimi i bogatymi w sól zimami na Podlasiu a rudej jak nie było tak i nie ma. Auto jest z 2002 roku i należy chyba jednak to dobrze zabezpieczonych.
wrclaguna Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 U mnie jest ten sam problem tez z ciekawoscie kiedys oglądałem ranty błotnikow a zwłaszcza od srodka .Jedna wielka rdze tam mam . ale mówisz tylko o przednich błotnikach ? Tak tylko na przednich błotnikach .
trepek Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 w a4-kach przynajmniej tych starszych cała buda jest w ocynku, niestety oprócz tylnej klapy. Serwis Audi uznał to jako element wymienny, dlatego jest bez ocynku. I podszybie nie ma ocynku. A tak oprocz tego nic mi ruda nie pozera Widzialem kiedys filmik z produkcji Audi z roku 1989 i 25 lat temu cala karoseria wraz z klapa tylna wjezdzala do wanny z cynkiem. Ale jak to mowia: to se ne vrati.
marekg Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 to se ne vrati = to się nie opłaca Aczkolwiek i w tym przypadku komentarz jest jak najbardziej stosowny... ---------- Post dopisany at 18:09 ---------- Poprzedni post napisany at 18:03 ---------- w a4-kach przynajmniej tych starszych cała buda jest w ocynku, niestety oprócz tylnej klapy. Serwis Audi uznał to jako element wymienny, dlatego jest bez ocynku. I podszybie nie ma ocynku. A tak oprocz tego nic mi ruda nie pozera W którym miejscu jest problem z korozją na podszybiu? pytam z ciekawości bo u mnie wykruszyła się "pasta" w samych narożnikach podszybia, za zawiasami maski jeszcze wgłąb mniej więcej...no i trochę rudego nalotu się zrobiło. Dojścia nijakiego tam nie ma, woda jedynie się leje...
frog125 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 U siebie zauważyłem początek korozji na tylnej klapie przy lampkach na tablicą (dwa rogi) auta po ok.150 tys a tu rudy śmiech na sali. Dziś jest taka technika że można było by zrobić auto dożywotnio tylko pewnie nikomu się to nie opłaci
marekg Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Nikomu sie nie oplaci - ani klienom ani producentom. Wiecznych samochodów nikt po prostu nie potrzebuje. Co więcej nie mają racji bytu ze wzgledu na rosnące wymagania techniczne, ekologiczne, ekonomiczne oraz oczekiwania klientów. Byłaby to sztuka dla sztuki a to jak wszyscy powinni wiedzieć zawsze kosztuje. Rzeczy robione na wyrost są zawsze drogie a świat od dawna ucieka od tego bo nikt na tym nie korzysta. Nikt.
bonifacy87 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Dodam że umie trochę rudej się pojawia na klapie bagażnika przy wewnętrznych końcach świateł (widoczne tylko po ściągnięciu tapicerki). Nadkola jak na razie ok po 6 latach brytyjskich dessczy
dymekn Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 No dobra panowie. Wiec jak to trwale zabezpieczyć? Hammerite bezpośrednio na odprysk?Nawet jak już się rudy nalot pojawił? Samochody audi wedlug producenta obiete sa 2 letnia gwarancja bez limitu kilometrow, 3 letnia na powloke lakiernicza i 12 letnia na perforacje nadwozia. O co chodzi za ta perforacja nadwozia? Mam czekac az bedzie mozna na wylot patrzec przez blotnik? Nie czekajac na nic udalem sie do audi skad wyslali mnie do specjalisty od lakierow w vw. Ten poogladal blotniki zrobil przeszlo 40 zdjec. Zmierzyl grubosc lakieru miernikiem, spisal moje dane kontaktowe i kazal mi czekac przynajmniej 2 tygodnie na odpowiedz. Wiec czekam. Wszystko to dzieje sie w UK. Ciekawy jestem co by powiedzieli w Polsce?
wrclaguna Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 U mnie tak to wyglada miedzy blotnikem a progiem zbiera sie syf ( błoto, piasek , wilgoc )
barszcz91 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 moim zdaniem wszystko to przez ekofiutków lakiery na bazie wody zamiast na rozpuszczalniku. A ja już napaliłem się na b7/b8. No cóż konserwujmy dbajmy nasze b5 żeby było czym w przyszłości jeździć
rav85 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) No dobra panowie. Wiec jak to trwale zabezpieczyć? Hammerite bezpośrednio na odprysk?Nawet jak już się rudy nalot pojawił? Samochody audi wedlug producenta obiete sa 2 letnia gwarancja bez limitu kilometrow, 3 letnia na powloke lakiernicza i 12 letnia na perforacje nadwozia. O co chodzi za ta perforacja nadwozia? Mam czekac az bedzie mozna na wylot patrzec przez blotnik? Nie czekajac na nic udalem sie do audi skad wyslali mnie do specjalisty od lakierow w vw. Ten poogladal blotniki zrobil przeszlo 40 zdjec. Zmierzyl grubosc lakieru miernikiem, spisal moje dane kontaktowe i kazal mi czekac przynajmniej 2 tygodnie na odpowiedz. Wiec czekam. Wszystko to dzieje sie w UK. Ciekawy jestem co by powiedzieli w Polsce? uznają ci gwarancje na perforacje pod warunkiem ze auto od nowości miało regularne i terminowe przeglądu w ASO wraz z weryfikacja powłoki lakierniczej przy każdym z przeglądów nawet po okresie gwarancji trzeba zachować ciągłość przeglądów bo inaczej kupa , przynajmniej w Warszawie Edytowane 2 Września 2014 przez rav85
vp-tdi Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 nawet po okresie gwarancji trzeba zachować ciągłość przeglądów bo inaczej kupa to za cene takie przegladów odłożysz połowe na kolejne b8 ( przez tyle lat )
dymekn Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 No wiec audi na wszelki wypadek, dla pewnosci wysłało do mnie niezaleznego rzeczoznawce aby obejżał jeszcze raz samochod. Co sie okazało obydwa przednie błotniki były malowane/odświezane ale jak sie on wyrazil nie ma to wplywu na fakt iz rdzewieja one od wewnetrznej krawedzi ktora w modelu z 2014 jest juz odpowiednio zawijana. Nie podciągnie tego pod perforacje nadwozia bo wedlug tego szpeca mamy z nia do czynienia jezeli np. wezmiemy ołówek i przejdzie on na wylot.Gośc mowił w mojej sprawie o 3-letniej gwarancj na powłokę lakiernicza. O wszystkim zadecyduja w Niemczech czy mi zrobia taki prezent czy nie. A ze auto ma juz 5 lat bedzie to tylko i wyłacznie jak sie wyrazil ich dobra wola . No nic jak nie zrobia tego to trzeba bedzie czekac na dziury na wylot
Krzychu67 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Niestety korozja jest bezlitosna, mnie też niebawem czeka konserwacja bo na nadkolach już pojawia się nasza kochana rdza PS. Tak odnośnie tematu, gdyby ktoś się nudził http://www.autoparto.pl/poradniki/pokaz,24,jak-pozbyc-sie-rdzawych-plam-z-karoserii.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się