Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Korozja błotnikow A4 B8 2008


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w a4-kach przynajmniej tych starszych cała buda jest w ocynku, niestety oprócz tylnej klapy. Serwis Audi uznał to jako element wymienny, dlatego jest bez ocynku.

I podszybie nie ma ocynku. A tak oprocz tego nic mi ruda nie pozera

Opublikowano

strasznie oszczędzają niestety, wnętrze b8 vs b7 to jest przepaść (na korzyść b7)... plastiki jakies matowe, brak wykończenia materiałem w schowkach w drzwiach, skóra na mieszku zmiany biegów jak cerata... + ta korozja :o wg audi b8 jest full ocynk w miejscach zagrozonych korozja wiec blotniki chyba w to wchodza wiec nie wiem czemu to tak rdzewieje..

Opublikowano

Powiedzcie przy jakim najmłodszym roczniku już pojawiła się korozja w b8 ? i jak ma się sprawa w Audi A5 ??

---------- Post dopisany at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany at 10:36 ----------

i w b8 chodzi tylko o przednie błotniki ?? - powiem szczerze że u mnie nic zupełnie nie widać wszystko jest ok

Opublikowano

U mnie jest ten sam problem :kwasny: tez z ciekawoscie kiedys oglądałem ranty błotnikow a zwłaszcza od srodka .

Jedna wielka rdze tam mam .

Opublikowano
U mnie jest ten sam problem :kwasny: tez z ciekawoscie kiedys oglądałem ranty błotnikow a zwłaszcza od srodka .

Jedna wielka rdze tam mam .

ale mówisz tylko o przednich błotnikach ?

Opublikowano

a u mnie było tak...lekko wgiąłem przedni błotnik w miejscu gdzie w innych markach zachodzi jeszcze zderzak i ten rant tak się niefortunnie wygiął że odprysnął lakier. Jeździłem z tym 3 polskie zimy, sól trawiła to miejsce ostro i po 3 latach nic. W końcu pojechałem do lakiernika i to naprawił. Od tego czasu minęło kolejnych kilka lat ze srogimi i bogatymi w sól zimami na Podlasiu a rudej jak nie było tak i nie ma. Auto jest z 2002 roku i należy chyba jednak to dobrze zabezpieczonych.

Opublikowano
U mnie jest ten sam problem :kwasny: tez z ciekawoscie kiedys oglądałem ranty błotnikow a zwłaszcza od srodka .

Jedna wielka rdze tam mam .

ale mówisz tylko o przednich błotnikach ?

Tak tylko na przednich błotnikach .

Opublikowano
w a4-kach przynajmniej tych starszych cała buda jest w ocynku, niestety oprócz tylnej klapy. Serwis Audi uznał to jako element wymienny, dlatego jest bez ocynku.

I podszybie nie ma ocynku. A tak oprocz tego nic mi ruda nie pozera

Widzialem kiedys filmik z produkcji Audi z roku 1989 i 25 lat temu cala karoseria wraz z klapa tylna wjezdzala do wanny z cynkiem.

Ale jak to mowia: to se ne vrati.

Opublikowano

to se ne vrati = to się nie opłaca

Aczkolwiek i w tym przypadku komentarz jest jak najbardziej stosowny...

---------- Post dopisany at 18:09 ---------- Poprzedni post napisany at 18:03 ----------

w a4-kach przynajmniej tych starszych cała buda jest w ocynku, niestety oprócz tylnej klapy. Serwis Audi uznał to jako element wymienny, dlatego jest bez ocynku.

I podszybie nie ma ocynku. A tak oprocz tego nic mi ruda nie pozera

W którym miejscu jest problem z korozją na podszybiu? pytam z ciekawości bo u mnie wykruszyła się "pasta" w samych narożnikach podszybia, za zawiasami maski jeszcze wgłąb mniej więcej...no i trochę rudego nalotu się zrobiło. Dojścia nijakiego tam nie ma, woda jedynie się leje...

Opublikowano

U siebie zauważyłem początek korozji na tylnej klapie przy lampkach na tablicą (dwa rogi) auta po ok.150 tys a tu rudy :kwasny: śmiech na sali. Dziś jest taka technika że można było by zrobić auto dożywotnio tylko pewnie nikomu się to nie opłaci

Opublikowano

Nikomu sie nie oplaci - ani klienom ani producentom. Wiecznych samochodów nikt po prostu nie potrzebuje. Co więcej nie mają racji bytu ze wzgledu na rosnące wymagania techniczne, ekologiczne, ekonomiczne oraz oczekiwania klientów. Byłaby to sztuka dla sztuki a to jak wszyscy powinni wiedzieć zawsze kosztuje. Rzeczy robione na wyrost są zawsze drogie a świat od dawna ucieka od tego bo nikt na tym nie korzysta. Nikt.

Opublikowano

Dodam że umie trochę rudej się pojawia na klapie bagażnika przy wewnętrznych końcach świateł (widoczne tylko po ściągnięciu tapicerki). Nadkola jak na razie ok po 6 latach brytyjskich dessczy

Opublikowano

No dobra panowie. Wiec jak to trwale zabezpieczyć? Hammerite bezpośrednio na odprysk?Nawet jak już się rudy nalot pojawił?

Samochody audi wedlug producenta obiete sa 2 letnia gwarancja bez limitu kilometrow, 3 letnia na powloke lakiernicza i 12 letnia na perforacje nadwozia. O co chodzi za ta perforacja nadwozia? Mam czekac az bedzie mozna na wylot patrzec przez blotnik? Nie czekajac na nic udalem sie do audi skad wyslali mnie do specjalisty od lakierow w vw. Ten poogladal blotniki zrobil przeszlo 40 zdjec. Zmierzyl grubosc lakieru miernikiem, spisal moje dane kontaktowe i kazal mi czekac przynajmniej 2 tygodnie na odpowiedz. Wiec czekam. Wszystko to dzieje sie w UK. Ciekawy jestem co by powiedzieli w Polsce?

Opublikowano

U mnie tak to wyglada :) miedzy blotnikem a progiem zbiera sie syf ( błoto, piasek , wilgoc )


CAM00185.jpg


CAM00169.jpg

Opublikowano

moim zdaniem wszystko to przez ekofiutków lakiery na bazie wody zamiast na rozpuszczalniku. A ja już napaliłem się na b7/b8. No cóż konserwujmy dbajmy nasze b5 żeby było czym w przyszłości jeździć

Opublikowano (edytowane)

No dobra panowie. Wiec jak to trwale zabezpieczyć? Hammerite bezpośrednio na odprysk?Nawet jak już się rudy nalot pojawił?

Samochody audi wedlug producenta obiete sa 2 letnia gwarancja bez limitu kilometrow, 3 letnia na powloke lakiernicza i 12 letnia na perforacje nadwozia. O co chodzi za ta perforacja nadwozia? Mam czekac az bedzie mozna na wylot patrzec przez blotnik? Nie czekajac na nic udalem sie do audi skad wyslali mnie do specjalisty od lakierow w vw. Ten poogladal blotniki zrobil przeszlo 40 zdjec. Zmierzyl grubosc lakieru miernikiem, spisal moje dane kontaktowe i kazal mi czekac przynajmniej 2 tygodnie na odpowiedz. Wiec czekam. Wszystko to dzieje sie w UK. Ciekawy jestem co by powiedzieli w Polsce?

uznają ci gwarancje na perforacje pod warunkiem ze auto od nowości miało regularne i terminowe przeglądu w ASO wraz z weryfikacja powłoki lakierniczej przy każdym z przeglądów nawet po okresie gwarancji trzeba zachować ciągłość przeglądów bo inaczej kupa , przynajmniej w Warszawie

Edytowane przez rav85
Opublikowano

nawet po okresie gwarancji trzeba zachować ciągłość przeglądów bo inaczej kupa

to za cene takie przegladów odłożysz połowe na kolejne b8 ( przez tyle lat )

Opublikowano

No wiec audi na wszelki wypadek, dla pewnosci wysłało do mnie niezaleznego rzeczoznawce aby obejżał jeszcze raz samochod. Co sie okazało obydwa przednie błotniki były malowane/odświezane :naughty: ale jak sie on wyrazil nie ma to wplywu na fakt iz rdzewieja one od wewnetrznej krawedzi ktora w modelu z 2014 jest juz odpowiednio zawijana. Nie podciągnie tego pod perforacje nadwozia bo wedlug tego szpeca mamy z nia do czynienia jezeli np. wezmiemy ołówek i przejdzie on na wylot.Gośc mowił w mojej sprawie o 3-letniej gwarancj na powłokę lakiernicza. O wszystkim zadecyduja w Niemczech czy mi zrobia taki prezent czy nie. A ze auto ma juz 5 lat bedzie to tylko i wyłacznie jak sie wyrazil ich dobra wola :facepalm: . No nic jak nie zrobia tego to trzeba bedzie czekac na dziury na wylot :facepalm:

Opublikowano

Niestety korozja jest bezlitosna, mnie też niebawem czeka konserwacja bo na nadkolach już pojawia się nasza kochana rdza :)

PS. Tak odnośnie tematu, gdyby ktoś się nudził http://www.autoparto.pl/poradniki/pokaz,24,jak-pozbyc-sie-rdzawych-plam-z-karoserii.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...