Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o analize logów APU QUATTRO++, szarpie w PEAKU


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Denso platyny siedza co w nich zlego? Japońskie swiece jak i ngk, n75 ok podmienię dzisiaj

Opublikowano

Jak wczesniej na nich nie szarpało to nie mają nic do rzeczy, jak zobaczyc jak n75 się zachowuje to daj loga z 118.

Opublikowano

No to misja na dzis N75 i log 118

---------- Post dopisany at 10:19 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ----------

ma ktoś nr oryginalu N75 do APU ?

Opublikowano

Zrób loga, od razu nie ma co wymieniać bo z tego co wczesniej robiłęs 115 widac że ładnie utrzymuje ciśnienie oprócz delikatnego przełądowania na początku ale to normalne.

Opublikowano

N75 okej

Przepływka tez okej

Korekty długoterminowe z bloku 32 skasowane

przepustnica zaadaptowana od nowa

auto nadal nie jedzie krztusi się i przerywa od 2700 do 4200rpm, na LPG i na PB bez znaczenia !!

Nie wiem już co teraz, aha w momencie jak przerywa i sie dławi, doładowanie jest stabilne 1.2 bar TRZYMA SIĘ wzorowo !!

Albo fazator albo ECU, z tym że fazator wywala błędy a u mnie zero błedów

Ktoś coś jeszcze doda ?:)

czy to jakies czary mary ? nikt nie jest w stanie pomoc ?

Opublikowano

Najlepiej bedzie jak znajdziesz w okolicy jakiegoś dobrego tunera...Jeśli byś był na śląsku polecił bym Ci krzycha GTO z czechowic jeden z lepszych w tym co robi.

Wymieniłeś juz dużo gratów wiec obstawiam na pierdołe i pewnie będzie śmigać:D zaoszczędzisz pieniądze i czas.

Opublikowano
N75 okej

Przepływka tez okej

Korekty długoterminowe z bloku 32 skasowane

przepustnica zaadaptowana od nowa

auto nadal nie jedzie krztusi się i przerywa od 2700 do 4200rpm, na LPG i na PB bez znaczenia !!

Nie wiem już co teraz, aha w momencie jak przerywa i sie dławi, doładowanie jest stabilne 1.2 bar TRZYMA SIĘ wzorowo !!

Albo fazator albo ECU, z tym że fazator wywala błędy a u mnie zero błedów

Ktoś coś jeszcze doda ?:)

czy to jakies czary mary ? nikt nie jest w stanie pomoc ?

zrób logi grup 090 do 093

z ciekawości odepnij jeszcze wtyczke od fazatora i się przejedź

Opublikowano

Dobra czyli jesli uklad szczelny i dobrze poskaladany, to raczej nie ma innej opcji i cos sie dzieje z paliwem albo soft byl pisany pod inne graty, nie wiem jak z tym paliwem ale piszesz ze jest seryjny regulator a on powinien utrzymywac 3 bar + doladowanie czyli kolo 4, a piszesz ze mierzyli i bylo 5 bar, ok moze tak byc bo walbro daje wieksze cisnienie, tylko w takim razie powinno byc zalane paliwem a patrzac na sonde i czasy wtryskow tak nie jest, na sondzie przy szarpaniu ubogo a i wyzej tez szału nie ma, załoz tego seryjnego kompa i zrob logi zobaczymy jak wyjda czasy wtryskow i napiecie na sondzie.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

Zmierzyłem ciśnienie przed sama listwa, 3 bar na wolnych 4 jak dodam gazu nawet nie jechałem na próbe bo wiadomo że jest ok

- nowy filr paliwa

- kolejna przepływka podmieniona

- założona kolejna Dvka

nadal auto sie krztusi i nie jedzie, zalałem też do fulla, paliwa jak i lpg z BP, no i jak wiadomo nic to nie dało

Mam kompa od AWT może byc ? wsadzić go i adoptować immo ?

ps. ja tu nie mam fazatora do zmiennych faz :) tu jest napinacz który działa na ciśnienie oleju i napina łańcuch...

Opublikowano

Czyli na pewno ciśnienie dobre? bo wiesz że na postoju to takie pomiary sa mało wiarygodne bo nie ma praktycznie żadnego obciązenia, od awt nie podejdzie bo awt jest na sondzie szerokopasmowej, poza tym awt ma immo3 i sama adaptacja nie wystarczy.

Opublikowano

No wiec tak byłem u znajomego tunera co prawda od TDI, zgrał mi mój soft (byl zabezpieczony jakąś dolutowana płytką specjalna coś tam 610), w każdym razie lutowanie itp i poszło, wgrał mi seryjny soft do mojego APU, auto jedzie płynnie w całym zakresie obrotów, co prawda ładuje tylko 0.55bar jak to seria, no ale na obu paliwach idzie płynnie w całym zakresie obrotów...

mam też stary soft w pliku ten niby MTM na którym jeździłem co wariowało i się dusiło (aczkolwiek gdzie MTM pisał by soft na 1.3 bar?), rzuciłby ktoś na to okiem ?

co teraz z tym fantem ? bo serią to ja nie chce jeździć, tragedia :) tzn względem mocy i odejścia, wtedy peak 1.3 bar teraz 0.55 tak więc możecie sobie wyobrazić jak mi się teraz jeździ...wtedy na 1/4 gazu też miałem 0.5 czy 0.7 i nie szarpało, szarpranie zaczynało się od 0.9 w górę...

Opublikowano

Musisz znalesc ogarnietego gościa zeby Ci wrzucil porzadny soft

Opublikowano

Mnie to zastanawia co bylo ze starym ze tyle lat jezdzil, jezdzil, mi miesiac jezdzil i nagle jakas czkawka ?

Opublikowano

Jak na tym sofcie tyle lat jeżdził i było dobrze to raczej nic się w nim nie wysypało tylko jest jakis problem w aucie.

Opublikowano

Pytanie jaki ? Skoro na serii jest wzorowo no i w zasadzie podmieniłem wszystko co się dało tak samo jak sprawdziłem wszystko, najlepsze że każdy rozkłada ręce jakby to było jakieś bugatti :) miejscowi mechanicy totalnie nie wiedza o co kaman i jak naprawić wóz :)

Problem jest taki że powyżej dmuchnięcia 1 BAR auto nie ma paliwa, ani na LPG ani na PB, paliwo z pompy wychodzi i na listwe tez dochodzi z odpowiednim ciśnieniem :) zarówno LPG jak i PB, ba nawet wtryski podmieniałem i nadal nic

Jedyna dobra wiadomość na dziś to taka że na seryjnym sofcie auto chodzi perfekcyjnie wręcz katalogowo trzyma doładowania jak i cała resztę, więc albo soft był jakiś spaprany albo faktycznie problem siedzi w aucie ale w czym to nie wie nikt...

Opublikowano

Wrzuc te logi z serii jak zrobisz, a reszte się zobaczy.:wink:

Opublikowano

no i ten soft MTM zabezpieczony był podstawka EPC KEY 610 stad po kablu sie rypło

teraz juz pojdzie bo OBD

mam serie, niby jedzie okej, wzorowo ale ja czuje ze to inny problem jakis kurde :)

skoro na 0.55bar jedzie to norma

ale dlaczego nie jechał na 1.3 bar skoro wczesniej jezdził, ba nawet na 0.9bar juz szarpal, tak wiec cos z autem nie halo od doladowania rzedu 1 bar~

---------- Post dopisany 17-03-2014 at 16:41 ---------- Poprzedni post napisany 16-03-2014 at 22:00 ----------

Dziś nastąpił pomiar kompresji bo już nie mam pomysłów...

Silnik gorący 90 stopni

11,2/11,3/11,3/11,3

Czyli że wzorowo wręcz skoro nówki ponoć maja po 12 ;)

Kolejna sprawa wyeliminowana, co za tym idzie, zawory, gniazda, głowica cała została właśnie wyeliminowana i jest okej

Opublikowano

Ogarnij te logi na serii.

Opublikowano

Zrobię dzisiaj jak dam radę, nieco się pochorowałem, ale postaram się wieczorem znaleźć chwilę...

---------- Post dopisany at 18:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ----------

REASUMUJĄC CO ZROBIŁEM :

- nowy przepływomierz

- nowe 4 cewki

- nowe 4 świece

- nowa sonda

- nowy wzmacniacz zapłonu

- nowy n75

- sprawdzony cały układ szczelny 100%

- sprawdzone ciśnienie paliwa 3,5bar/5bar

- sprawdzona pompa paliwa na wyjściu 5 bar pod obciązeniem

- sprawdzony regulator paliwa 4 bar

- sprawdzone 2 nowe DV

- sprawdzone również na blow off bez zmian

- sprawdzone wtryski APU

- sprawdzone wtryski BEX

- sprawdzona kompresja 11/11/11/11 - ok

- sprawdzona turbina pompuje i trzyma ok

- sprawdzona głowica, zawory, gniazda itp

- sprawdzone błędy VAG - BRAK

- sprawdzony napinacz łańcucha, sztywny, nic nie hałasuje

- sprawdzony rozrząd, prawidłowo ustawiony

- sprawdzone wgranie ECU soft seria - auto jedzie płynnie na serii 0.55bar

Ja się pytam co dalej, bo wrzucę zaraz znowu MTM i nie odpuszczę, muszę wiedzieć co się dzieje dlaczego to nie jedzie bo cudów nie ma...

Dzisiaj postaram się zlogowac serię...

---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 18:33 ----------

No wiec logi dziś na seryjnym sofcie i na LPG :)

Nie mogłem do odcinki jechać co chwila ktoś przeszkadzał :)

Log (0 - 003,118)

Log (1 - 020,115)

Log (2 - 002,033)

Opublikowano

No i jest kaczka :-) bo wszystko wyglada dobrze.

Wysłane za pomoca sputnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...