Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temat odnośnie kół do B5


dawid_464

Rekomendowane odpowiedzi

Tak już przeglądałem. Ale 205/40 można znaleźć ( chociaż też słabo dostępne). Muszę jeszcze temat przemyśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem raz 205 na 18 i jest obciach. Dużo ładniej i lepiej trakcyjnie wypada 215. Co sie przy tych 205 upierasz? 215/40 to już się naleśnik robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym Ty piszesz? Przecież 205/40 jest niższa niż 215/40. Pisząc naleśnik mam na myśli niski profil.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To szukasz niskiego profilu i naciągu?Dasz rade na tym jeździć? 215/40 przy 8j jest lekko naciągnięta , przy 7.5j będzie na równo mniej więcej i bez balona..

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I coś delikatnie będzie Ci rant zakrywało. Poza tym 205 od tyłu wygląda jak parodia w a4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


215/40 przy 8j jest lekko naciągnięta , przy 7.5j będzie na równo mniej więcej i bez balona..

ja przy 7,5j mam 225 i u mnie jest dopiero na równo, rant ochronny mysle że spełnia role :)

przy 215 nie sądze że by spełniał jakby był ;)


chyba że mam 8j :eusathink: ale na 90% 7,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem kilka wersji 215/40 przy 7.5j i powiem Ci ,że zależy od opony. Jak się ułoży tak będzie. Tak czy inaczej 205 odpada. Ja mam 225/40 przy 18 8j i opona ma delikatny stożek praktycznie jest na równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już myślałem ,że 18. Ostatnio widziałem 225/45 r18. Parodia bo balon jak cholera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja planuje teraz na 'sezon' wrzucic 18" no ale na 40profil i gwint mam w planach ale zobaczymy jak kasa pozwoli na to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładuj 225/40 18. Ja mam zwykłe 1.8 i daje rade na luzie. Spalanie też nie skoczyło mocno , maks 1l po mieście. Do tego gwint weiteca + ori rozpórki i auto jeździ jak gokart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na pewno mniej niz 225 nie wsadze, bo nie lubie jak gubię trakcje :)

miałem na oku gwint, nie jakiejś mega firmy, ale już poszło.

no domyślam sie że jeździ jak gokart, tego sie boje bo robie czesto trasy itp i troche sie obawiam tego jak to sie zachowuje, koleiny, i róznego typu nierówności.

bo wiadomo w mieście to zwolnisz przejedziesz, a w trasie cisniesz te powiedzmy 90 po zwykłej drodze, no bo expres to równe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na pewno mniej niz 225 nie wsadze, bo nie lubie jak gubię trakcje :)

miałem na oku gwint, nie jakiejś mega firmy, ale już poszło.

no domyślam sie że jeździ jak gokart, tego sie boje bo robie czesto trasy itp i troche sie obawiam tego jak to sie zachowuje, koleiny, i róznego typu nierówności.

bo wiadomo w mieście to zwolnisz przejedziesz, a w trasie cisniesz te powiedzmy 90 po zwykłej drodze, no bo expres to równe :)

Na dobrym gwincie da się jechać. Tak czy inaczej B5 musi mieć 18. Na nich wygląda perfekt. Są nie za duże nie za małe. 17 pozostawia niedosyt :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...