piotrpan Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Proszę o informację co to za przewód i gdzie dochodzi
piotrpan Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 Jak jest zamocowany ten czujnik , czy jest jakiś oring ponieważ mam wyciek /pocenie/ wokół tego czujnika
wrclaguna Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Widocznie masz olej w układzie dolotowym . Do sprawdzenia EGR czy nie jest zasyfiony i czy Turbawka nie puszcza oleju .
piotrpan Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 http://s27.postimg.org/qvn9pvxhb/silnik.jpgProszę o informację co to za przewód i gdzie dochodzi Rozumiem, że ten przewód musi być w środku suchy, bez oleju?
zbigor Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Nie wiem jak jest rozwiązany problem odpowietrzania skrzyni korbowej w Audi ale w innych markach ten przewód zawsze jest zaolejony bo odpowietrzanie jest podłączane do przewodu ssącego przed turbo. Na przykład w Oplu przez rok czasu zebrało mi sie w przepustnicy ok 100ml oleju bo auto fabrycznie nie ma separatora tylko cała mgła olejowa idzie w dolot.
piotrsob1 Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Na zdjęciu wyżej masz czujnik ciśnienia doładowania, zapewne jest uszczelniony oringiem, zdemontuj czujnik i wymień oring. Nawet w nowym silniku w dolocie są ślady oleju, jeżeli silnik nie pije oleum ponad miarę to się tym nie przejmuj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się