Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zamiana cewek zaplonowych z silnika ADR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam takie pytanko..czy cewka z audi a4 1,8 taka pojedyncza z 4roma wyjsciami na pzrewody WN , moze posluzyc mi na wymiane z cewka 2u zwojowa z silnika ADR 1,8...to jest taka z radiatorem i bezposrednio wpieta pod swiece i zamontowana na pokrywie glowicy..obie maja po 3y [piny na wtyczce i obie sa do silnikow 1,8 benzyna...czy jest jakas roznica miedzy nimi..(chodzi mi o napiecie czy cos) czy taka cewke (CEWKA ZAPŁONOWA AUDI A1 A2 A3 8L1 8P1 A4 B5 VW FOX (3986797808) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.) zamontowac zamiast takiej AUDI A4 1.8 20V CEWKA ZAPLONOWA 0221603003 BOSCH (3969110071) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. , moze ktos juz tego probowal i mu dziala to?

Opublikowano

Wątpię aby pasowało. Gdzieś na forum kolega przerabiał cewkę. Ze starej wykorzystał moduł i podłączył pod dwie cewki od Seicento i ponoć działało.

Opublikowano

raczej ciężko będziesz miał to przerobić. Kup taką jaką masz to będzie pewne że zadziała :)

Opublikowano
raczej ciężko będziesz miał to przerobić. Kup taką jaką masz to będzie pewne że zadziała :)

Łatwo powiedzieć :decayed: Powiem z własnego doświadczenia: używkę ciężko znaleźć, nówka ori jakieś 2,5k zł, zamiennik 500-600 zł.

Opublikowano

na allegro sa owe do adr..najtansza za 170zl. ..ale kombinuje tak sobie czy dalo by sie wstawic jakis zamiennim tanszy..choc chyba z tego nic nie wyjdzie mi..bede zmuszony kupic taka jaka jest bo moja jest peknieta i ma przebicie..teraz obecnie walcze z rozrzadem..sa praktycznie 4 puknty ktore musza sie zgrywaxc , a mi wychodza tylko 3 ..bo co sie okazalo to to ze kolo walka rozrzadu pekł klin i kolo werwalo klin..ciekwa jestem czy zawory nie dostaly choc przy obracaniu nic nie sluchac i walki obracaja sie prawidlowo bez oporow...mysle ze jakby zawory bylu pokrzywione to by walily o tloki...z jakgorszym wypadku zmienie cala glowice ...a moze ktos mial juz taki przypadek z was ze pekl pasek rozrzadu?

Opublikowano

Zawory mogą być krzywe ale po ustawieniu wszystko teoretycznie może chodzić. Wyjdzie po odpaleniu i sprawdzeniu kompresji. Generalnie w większości przypadków: pęknięty pasek = remont głowicy. Aczkolwiek osobiście to poleciałbym wymienić cały silnik i nie wchodzić w koszty typu remont itp. Powiem ci tylko że słupek kompletnego silnika kupisz taniej niż samą głowicę :decayed: Ja swojego sprawnego ADR opchnąłem za 350 zł. Za 400 spokojnie idzie coś kupić.

Opublikowano

no ciekawy jestem co z moim silnikiem..ale bralem juz taka opcje kupna calego silnika a nie samej glowicy..jutro sie okaze bo zamowilem kolo zebate walkow rozrzadu bo zerwalo na nim klin..

Opublikowano

su8ybuzu

Czy takie pęknie kwalifikuje ten moduł zapłonowy do wymiany?

Na zimnym silniku mianem bardzo duże problemy z odpaleniem. Udali sie dopiero po pożyczeniu prądu z innego samochodu i bardzo długim kręceniu.

---------- Post dopisany at 00:06 ---------- Poprzedni post napisany at 00:04 ----------

e5apu7e8

Jeszcze jedno zdjęcie.

Opublikowano

Niestety to bardzo częsty problem tych cewek. U mnie były popękane podobnie, a nawet mocniej i auto chodziło dobrze.

Opublikowano

ostatnio przeglądałem a6 c5 z silnikiem 1.8 125km i tam cewki były jak w 1.8 T ciekawe czy nie dało by się zadoptować do adr takiego rozwiązania

Opublikowano

Też o tym myślałem kiedyś myślałem. Musiałby się tu wypowiedzieć jakiś elektryk. Podłączyć to tak żeby działało pewnie jest możliwe, ale nie wiem jak z parametrami itp. Bo trzeba byłoby zrobić tak jak w ADR że dwie cewki dają jednocześnie iskrę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...